Partyflock

Forumonderwerp · 641982
Waarschuw beheerder
Ik heb dr nu 1 en wil dr nog meer..ik vind t wel verslavend wat vinde jullie?

Waarschuw beheerder
Weg halen? Heb je er zo'n spijt van dan?

Waarschuw beheerder
donateur
mogguh leute :D
Nasenbluten ik zie je vanmiddag op de conventie, dus als je een wijffie ziet die de hele tijd foto's aan het maken is... THATS ME!!!!

toedels (K)

Waarschuw beheerder
ik heb nu al 13 uur gezeten nee niet achter elkaar bij elkaar
en hij is nog niet af

Waarschuw beheerder
ik heb er nu 2..
1tje op mijn schouder
1tje op mijn enkel en de 3de komt zeker!!
Tatoo's zijn zeker verslavend!!!!! :)
Waarschuw beheerder
zo m,n 2e tattoo is een feit ;-) en ik ben er erg blij mee :D

Waarschuw beheerder
als ik terug kom irak dan laat ik er ook zeker weer een zetten
Waarschuw beheerder
Zeker verslavend, maar wel bizar duur hoor.... Maar toch, je leeft maar één keertje en dan moet je niks laten liggen waar je misschien later spijt van krijgt niet te hebben gedaan ofzo !! Ik heb er eentje op mijn pols; vind hem zelf helemaal super, niet groot (vinnik nie mooi voor een meiske!) en eigenlijk gewoon heel sierlijk !! Net een armband, gewoon relaxt dus ! Maar de volgende komt eraan..... over ongeveer een maandje ofzo. Ergens over mijn bovenarm richting borst of op mijn voetje of enkel.... haha.. ben er nog niet helemaal uit waar precies nee ! Maar t.z.t. horen jullie het uiteraard !

Waarschuw beheerder
donateur
ja het zeker verslavend hebe r nu al 9 en ben er begonnen met 1 omdat ik er daar 1 graag wou hebben en niet meer had ut me nog voor genomen maar dat ging niet op hetzelfde is met piercings op een of andere manieren is ut verslavend
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
T valt in de meeste gevallen niet meer te stoppen...nadat je de ene hebt laten zetten is nu eenmaal t virus losgelaten op je lichaam:D...ach en die cliche's van "ja maar als je oud word dan zit je ermee, dan ziet t er niet uit" blablabla....tja nou "wij" gaan tenminste de pijp uit als een soort kunstwerk:)
Waarschuw beheerder
Als het goed is maak ik dinsdag een afspraak voor mijn eerste tattoo :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
nah heb nu nog 1 dus...zit er wel aan te denke om een 2e te zette..maar om te springe dat ut gelijk moet nou neej
Waarschuw beheerder
voor mij wel! heb dr 4, en binnenkort denk ik wel 10

Waarschuw beheerder
donateur
jah jij wel anaalhoertje:P....hmmm

Waarschuw beheerder
o:) heb er nou 10, over n weekje 12 ;) :9 mmmjummm

Waarschuw beheerder
donateur
ja het is zeker verslavend..... :D
ik wil er zeker ook nog meer! O:)
Waarschuw beheerder
als het goed is laat ik binnen kort nog een paar zetten op mijn schouder een en 2 op mijn onder arm
hahaha

Waarschuw beheerder
Ik heb er 1 en meer hoef ik er zeker niet. Voor mij werkt het dus niet verslavend:no: