Partyflock

Forumonderwerp · 641888

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

ik start dit topic uit :respect: voor Steve :respect: mijn relmaatje ;) die met zijn :9 old shit :9 alle tentjes nog steeds laat shaken zoals vroeger(carmen...de bridge...topa...ener­­giehal) en onze ouwe garde gabbers...nooit in de steek heeft gelaten :) (Nobody Beats Steve) O Jeah :9

freeze heb medelijden met je :devil: alleen op de wereld :devil:
Artiest {SHOWLIST artist 31905, 99427, 6757, 173826}
the don ...je ben mij er eentje

gaap gaap

ik ben gek :devil:

de capo lief..weet je wel dat het helemaal offtopic is.. lees nix meer over darkraver..

of mag dat de pret niet drukken? ;)

:kusje:

En nu is ie verbannen :yes:

Dagdag zwaaizwaai:D

oohh die regeltjes allemaal :D

:kusje:

:respect: :respect:

hier heb je em weer :9
laatste aanpassing

Dagdag zwaaizwaai

:D :D :D

meneer partyflock...ban die jongen alsjeblieft :D we kunnen hem met zijn allen niet aan :devil: troost je...niemand krijgt mij hier weg :devil:
laatste aanpassing

hey :kots: sidonia :kots:

maar je wilde afspreken :kots: sidoon :kots:

waarvoor ??? :D
Artiest Triax
Whee is ie er weer, mafkees, heb jij soms geen werk of wat!!

luister :S sippe :S ik hoef niet te werken voor mijn centen :D bovendien ben ik een beetje verkouden...geen zin enzo :D om te werken :devil: dus kom ik hier jongentjes als jou wegpesten :devil: durfde je niet alleen terug te komen in mijn topic :D troost je ik heb de rest allemaal weggepest :devil: O:) HELEMAAL ALLEEN O:) :devil: zonder vriendjes en vriendinnetjes(die jij niet hebt :devil: ) :D die kwamen vanzelf jullie :kots: lelijkerds :kots: pesten :devil: dus ga nou maar weer snel terug in je mandje :D ZWABBERTJE :D
stuur nog maar ff een mailtje naar het beleid ;) :devil: "The Don is verbannen...maar komt steeds weer terug...meneer partyflock" :devil: NIEMAND krijgt mij hier weg of snoert mij de mond :D ZEKER geen :kots: LELIJK ZWABBERTJE :kots: als JIJ :D
laatste aanpassing

Ik ga voor een IP ban :yes:

Maar mij pest je niet zo snel weg hoor...
Daar moet je toch meer voor uit de kast trekken:)

En dat jij geen vrienden hebt (dat blijkt wel weer als je dit topic leest:D:D)wil niet zeggen dat wij die ook geen hebben!

badmuts
Erm gast ten eerste ik ben geen zwabber nog gabber, ik ben hardcore liefhebber!!:D helaas fout dus, en jij bent nog lelijker vatsig ventje, volgens mij heb je een nieuwe fetisch jongetjes van 18 pesten lekker handkarren achter je pc'tje

en nog iets ben helemaal niet weg geweest uit je topic!! bent echt niet slim

KOOS WERKELOOS! en wie is Sippe :s

NEE ik heb geen vrienden echt niet wil je mijn vriendje zijn (F)

FUCK OFF dude!!

luister :S sippe :S (spek en bonen :D ) pf is voor mij alleen een beetje :D lachen :D :9 rellen with my friends :9 :yes: zoenen met pascalle :yes: :devil: jennen met rox en car :devil: :lief: lief zijn voor moon en simoon :lief:

en sidoon ;) vat het allemaal niet zo zwaar op :S je bereikt er geen ene flikker mee :)

en voor de mensen die me bedreigen :D ik kom jullie vast wel een keer tegen op een feest...dan zien we verder ;)

en nu is Steve weer aan de beurt

:respect: The Darkraver :respect:
wat een gezelligheid! :D

nou.. :/

ben je inmiddels wel eindelijk gedouchet de capo? ;)

*nog steeds niet gedouchet*

beetje voetbal gekeken :D maar voor 12 uur sta ik eronder ;)

dan mag je wel opschieten :jaja:

ik ga m'n bedje in..tot zo ;p
laatste aanpassing

ik kom zo lieverd ;) lekker fris :) tandjes gepoetst :) doktertje spelen straks ;P
laatste aanpassing
Maar oke dat rellen is best lachen Carlo, maar iemand van 28 doet toch meestal andere dingen toch?

[ontopic] Van de rest ik vind de DArkraver wel goed Hij bouwt er altijd feessies van!!

lekker straks in een warm bedje :) tegen mijn prinsesje pascalle aankruipen ;)

wij hoeven niet te werken...zijn bonnie & clyde :)
:s

ben jij nog bezig met je strikdiploma :)
Artiest {SHOWLIST artist 101845, 4176}
Whahaha wat een TOP-ic weer zeg (y) :respect:

Ohja..Darkraver, 'jij komt er wel'! ;)

:D

part I was ook grappig :D Ruth
strik diploma? hahahahahah wazige als je goed kijkt zie je wat ik doe!!

B) ik kijk niet B)
HAHAHAH heb je teveel the godfather gekeken :P

niet teveel wel veel :)

zo :) nu ga ik douchen...want mijn schatje wacht :)
laatste aanpassing
Moet ik zeggen ik vind je een Rot vent! maar the godfather is echt wel oke !
wees maar niet bang, geld voor feesten heeft ie niet!

volgens je leeftijd zou je ruim volwassen moeten zijn Don, maar je hebt geeneens werk,geen beltegoed, leeft bij pa en ma,

en geeft al je geld uit aan hotelkamers met minderjarige meisjes!

dat is best zielig toch?

geld voor feesten heeft ie niet!

geeft al je geld uit aan hotelkamers met minderjarige meisjes!

deze twee zinnetjes kloppen niet helemaal :kots: gedrocht :kots: hier boven me...sorry dat je vriendinnetje zich :D gedumpt :D voelt

ik zou nog wat minder aantrekken en dan op de foto gaan :S als ik jou was :D HaHaHa :D wie valt nou op zo'n :kots: DIK misbaksel :kots:

leeft bij pa en ma,

die inf. klopt ook niet helemaal...vraag het je vriendinnetje es :D

en niet zo jaloers :D op :kots: jou :kots: zou ik toch NOOIT vallen :D
hahaha!

nou moet ik huihuilén!

val je niet op me?
kut zeg!
had nou altijd al met een veel ouwere vent zonder geld willen neuken in een goedkoop hotelkamertje!

en als dat vriendinnetje van jou :S me voor schut wil zetten op pf :D (veel succes :D) ik heb in het echte leven ook vrienden ;) (het is niet zoals bij jullie :S geen pf geen vrienden :D dan maar volvreten op de bank :D )en mijn vriendjes van pf :D laten me echt niet vallen...omdat zo'n :kots: vatsig varken :kots: als :kots: JIJ :kots: zielige praatjes uitkraamt :S en nog iets :D vriendinnetjes in overvloed :9
ach? heb je vrienden? nou, wat fijn voor je hee!
waarom moet ik dat weten?
dát had ik nou echt niet gedacht..

weet je? ik doe je een plezier:
ik ga nu weer, maar als ik ergens deze week weer de behoefte voel om met zielige jongens te praten,
(was je nou trouwens gewoon niet fotogeniek of gewoon zó lelijk?)

dan praat ik wel tegen joú!
nou,lief van me he?

toedels!

had nou altijd al met een veel ouwere vent zonder geld willen neuken in een goedkoop hotelkamertje!

denk je dat ik het Hilton voor haar reserveer :S :D meer als een goedkoop hotel is ze niet waard :S :D zelfde waarom ik zei...dat ik geen btg had :S :D heb nooit btg :D betaal per maand :( :) en dat alleen omdat ze jaloers is :S :yes: pascalle ;) (lekker ding :D )omdat ik een beetje met jou loop te flirten...op internet :D vindt je dat niet zielig :D bovendien heb ik je vriendinnetje...NOOIT valse hoop gegeven...vanaf het begin vertelt hoe ik er over dacht ;) dus verzin nu maar weer een nieuw :D :S zielig verhaaltje :S :D

ik ga nu weer,

wat jammer :( heb je geen spannende verhaaltjes meer :( :)

en als ik zo lelijk ben :D en geen geld heb :D en niks goed aan me is :D waar maakt je vriendinnetje zich dan zo druk om :D
okay, okay, kan het niet laten smileyjunk!
happen kan je wel he? ben bang dat jij een bijzonder geval van tekort aan zelfvertrouwen bent..

maargoed, even om daan te verdedigen;
heeft ze een ander en wil ze niks meer van je horen! loop jij te bléren
(laatste keer nog over een trio including me nadat wij hadden gezoend,you recall?hahaha! big loser!)

sorry! daan is niet het bindingstype,
maar probeer het ergens anders!
(ging je al lukken toch?)

tekort aan zelfvertrouwen

zelfvertrouwen in overvloed :D

heeft ze een ander en wil ze niks meer van je horen!

wie jou :D ken ze niks beters krijgen :D

trio including me

moet dan wel een heel stevig bed zijn :D

daan is niet het bindingstype,

ik wel dan ??? :D met zoveel :9 mooie vrouwen :9 op deze wereld :D

happen kan je wel he

ik ga nu weer,

je spreekt jezelf behoorlijk tegen :D

ga maar weer een halfuurtje nadenken(wat je nu weer voor een waardeloze reply kan plaatsen :S :D )

veel plezier ;) :kots: varkensnek :kots:

:respect::respect:

want dit topic is voor :respect: Steve :respect: