Partyflock

Forumonderwerp · 641567

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Me`n vriend had me kanker zwaar geflasht;;-->hij zei gwoon tege een ander kind ze`n ex ofzoow en een vriendin van mij dat ie van der hield en dan zei hij aan de telefoon dat hij dat niet was maar een andere ***** en ik gloofde um ook nog is bijna tot dat die meisj zei hoe ie eruit zag en dat was dus precies utzelde! egt kanker vaag en uiteindelijk had ie ut toegegeven en die meisje gbeld om te zeggu dat ie ut allemaal gluld had en nu wilt ie weer gewoon alls vergete en met mij verder??duss ik weet nie zal ik um dumpu of niet??(hijs wel heel leuk) wat zoude jullie doen?????
lau ga nu weer niet te beidehand doen want ik weet ook wel wat spelfoutjes van jou he moppie ;)
nou dat kleine foutje kijken we overheen haha
ik doe niet bijdehand schat.
ik vertel je alleen maar dat kapsones niet met een C mag, aangezien jij niet zeker wist of het allebei mocht of niet
ik zeg tog niks over je spelfouten, ik constateer een feit :9
laatste aanpassing
nee je doet lekker beidehand
helemaal niet.

beidehand = bijdehand
*dat is pas bijdehand, net deed ik niks*
Lekker melig weer allemaal..........
daaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaag

kijk mensen nu moeten jullie gaan zeiken dat daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag maar met 1 a moet dus; dag
laatste aanpassing
zegt al niks meer :X
laatste aanpassing
(Y) ;)
:bounce:
Dan moejuh um net sow kankah hard trug flashen, weetje. Dan krijg ie wel beetjuh spijt van zuh kankr acties denk... moejeh latah ff tjecke offut noch de moeite iz om um trug te nemuh
Succes meid
terrorqueen...is dr?

dancelady......
wow, jij beheerst dat taaltje ook goed (Y)
Ga eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands leren schrijven, ik zou ook iemand flashen die de hele dag met ziektes als k*nker loopt te smijten!!! :kots: