| Betreft: | evenement: Qlimax, zaterdag 22 november 2003 om 21:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
* * * * * * * * * * * BREAKING NEWS * * * * * *
Bericht uit locale hoek... Sorry voor eventueel andere geinteresseerden, maar R is net gebeld, en R zijn 2 of 3 mensen die uit LISSE en Sassem mee willen met de bus..
AAngezien dit de makkelijkste oplossing is, (ze wonen om de hoek) Moeten we helaas de verder wonende geinteresseerden teleur stellen...
Helaas...
Tot op het FEEST in ieder geval !!
gegroet Arie
Bericht uit locale hoek... Sorry voor eventueel andere geinteresseerden, maar R is net gebeld, en R zijn 2 of 3 mensen die uit LISSE en Sassem mee willen met de bus..
AAngezien dit de makkelijkste oplossing is, (ze wonen om de hoek) Moeten we helaas de verder wonende geinteresseerden teleur stellen...
Helaas...
Tot op het FEEST in ieder geval !!
gegroet Arie
een rolstoel is wel makkelijk, infuuszak met drank naar keuze, en lekker snel binnen door de rolstoelingang....
Groot slot mee... rolstoel aan de bar op slot zetten, R uit springen en Lossssssssss
Maarrruuuuhhhhh Als er geen rare dingen gebeuren idd eerst @my place een versnapering achterover gieten enzzzzz...
MAarruh, vonkentrekker... is t hier ook : "niet met de bestuurder gaan praten tijden de rit "
ennnn " achter de witte lijn gaan liggen...."
Groot slot mee... rolstoel aan de bar op slot zetten, R uit springen en Lossssssssss
Maarrruuuuhhhhh Als er geen rare dingen gebeuren idd eerst @my place een versnapering achterover gieten enzzzzz...
MAarruh, vonkentrekker... is t hier ook : "niet met de bestuurder gaan praten tijden de rit "
Waaaaat vonkentrekkertje kom je mijn dorppie onveilig maken...?
ik heb voorheen een kinderbus bereden dus jullie mogen OOK praten en lol trappen van mij!
is dat zo kamaya? in dat gevcal kom ik idd het daaro onveilig maken!
Je gaat toch niet naar de zaak hé ofzoiets?

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)