Partyflock

Forumonderwerp · 641205

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Door het handmatig doden van je eigen verderf, blijf je op het goede spoor om jezelf te ontplooien binnen deze moordlustige maatschappij!! Wat jij???

Reactione.........

hmmz wegerz wat loop je nou te lullen joh met je --> pinguin flikker lekker zelf op naar je boerendorp?!?!?!?

maja zulle we maar als niet gelezen beschouwe ;)

en iedereen lekker opdondere uit dit klote topic!

sluiten die hap!

Dit is gewoon slappe waus om de tafel zit humor, alleen dan in nuchtere toestand.. HARDCORE!!!/

Allemaal OPGEpleurd..........­..............dit forum is niet worden gesloten, laharams......

wir brauchen und du sollst kauchen....

WIJK bij duurstede.........Sa­gbis grooooote klotzack
Hey tony praat is normaal A.B.N joh Sukkel

voor de rest over en sluiten.

hey kan jij niet beter een topic openen dat heet:

wie kan er nog meer talen uit verre vieze landen?
whahah tony babarony! loser number one!!!

(Y) N_dE_bEuQeR

tony babarony <-------- whahahhahaa

:devil:

cker wel op neeltje jakoba geweest, ik stond daar met 2 blaffers, wie daar heen wou, moest eerst langs mij, maar ik had 2 blaffers weetje :p

cker wel op neeltje jakoba geweest, ik stond daar met 2 blaffers, wie daar heen wou, moest eerst langs mij, maar ik had 2 blaffers weetje :p

kom op nog 1 x!

3 x is scheepsrecht

cker wel op neeltje jakoba geweest, ik stond daar met 2 blaffers, wie daar heen wou, moest eerst langs mij, maar ik had 2 blaffers weetje

schepen zijn niet allemaal recht :vaag:

2 party angel:

ja allemaal heel leuk een bericht 3 x plaatsen, maar wat wil je er nou mee zeggen?!?

nou lekker boeiend idd!

nou kijk: pinguin, de eerste kker mislukte en toen stond me bericht er in 1x 2 x op, en de derde dat wou jij toch :p

trouwens leuke bassie foto, wilo je hem een kker zien, hij woont bij mij in de stad, adriaan ook trouwens :p:p

:S huh...
proppenschieters... :vaag: ik haat die dingen!

pvc buisje, met een pijltje erin..gerold van een stuke Veronica gids :respect:
laatste aanpassing
Anders moet je ff wat uit jan zen wapen kast rippen,
die zit wel op slot, dus zal wel lulkoek zijn dat er wat in zit!! wehehe
Nee man, met proppeschieters bedoelt hij niet van die dingen, hij bedoelt vast die plastic kokertjes met een ballonnetje eraan waar je propjes mee kan schieten. erwtjes enz.

Die gasten hier begrijpen ook nix he.... :P
Leuk topic trouwens, mijn complimenten.

....
...
..
.

Heeft er al iemand serieus op gereageerd?

weet niet, denk het niet :p

Woerden!!!

Wijk bij nichtenstede!! RAUS
Beetje triest: Woerden is echt veel stoerder dan wijk, ja man. Woerden is pas echt kicken, en in wijk stinkt het, echt wel...

Get a life. :bah:
woerde boerde!!!

2 Akchelo:

:gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap:
laatste aanpassing

2 party angel:

hap!

hap?????????
snappen jullie niet wat happen is???? wahaaa sukkels!

he wie hapt er hier nou, jij toch!!!!!!

beetje omgekeerde psychologie en ze trappen er weer in :p:p:p

tja N_dE_bEuQeR sommige mense..........

pleur is op!
HOOOOOOOOIIIIIIIII ALLEMAAL :D

wat een gezelligheid hier :D

Woerden hartkoor!!!

hartkoor?!?!?!!

Hhhhhhhhhhhhhhhaaaaa­aaaaaaaaaaaaarrrrrrr­rrrrrrrrtttttttttttt­kkkkkkkkkkkkkkkkkkoo­oooooooooooooooooooo­oooooooooooooooorrrr­rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr­rrrrrrrr!!!
hmm misschien moet je anti-stotter les nemen?!

zomaar ff een tip tussedoor hoor :D

hardbeatsucker!!!
WAUW! wat een mooie parodie op mijn naam!!

:respect: heb je daar nou al die tijd over na moete denken?! kan ik wel begrijpen!!!

peren zijn lekker :p:p:p

vooral die peren ijsies :p

FeStInI PeReNiJsJeS :P

neeeeeeeeeee
appels zijn krom en peren zijn vierkante eikels!!!

bek houwe!!!

Wijk bij duurstede OPGEKANKERD!!!!!

Bananen zijn driehoekig!!!

Dood isch het beste wat er bestaat!
Alleen jammer dat iederien hiet verderft...

planten zijn rond!!!