Partyflock

Forumonderwerp · 641164
44221x bekeken

Waarschuw beheerder
goed, voordat jullie (de lezers) ons totaal gaan afkraken op het feit dat we het gaan doen, vraag ik een objectieve mening over het doen zelf. wat zijn de gevolgen... ik heb enig research op erowid gedaan, maar daar staat (voor mij) niet heel duidelijk wat de normale doses zijn... weet iemand die? verder lees ik dat er een grote variabele uitwerking is... een speedy effect met het kakenmalen of slapeloosheid... heeft iemand info?
Waarschuw beheerder
donateur
ik krijg het altijd van de dokter :)

Waarschuw beheerder
Hehehe welke waarde heeft een drug als Ritalin voor een psychonaut ?? misschien wel om een keer geprobeerd te hebben, slik ze dan toch gewoon, snuiven is overbodig en heeft niks met psychonautica (?) te maken.

Waarschuw beheerder
Nee de meeste niet, maar lees eens goed wat Sospitator zegt dan:
sorry voor het dubbele topic... ik zocht (doe ik wel) op ritaline ipv ritalin... dit topic is dus nutteloos. en Chris, ik weet het, het is gewoon die eeuwige experimentatiedrang die ons lokt. psychonautica

Vandaar mijn antwoord, snapte ???? :)
Waarschuw beheerder
je moet in elk geval flink wat snuiven wil je dat het effect heeft, zeg maar 75 centimeter lijn.

je word er flink opgepept en praterig door en je bent flink verkankert de volgende dag net als bij pep.

Waarschuw beheerder
Aah niks gemerkt? Je moet ook eigenlijk iets meer pakken dan 2/3 pilletje. 2 of misschien 3 is een betere 'recreatieve' dosering.

Wil je het snuiven, zorg dan iig dat je je neus een beetje schoon spoelt daarna. Het valt wel mee met de schadelijkheid, zolang je maar niet elke dag grote hoeveelheden weg snuift.

Voor de rest is de uitwerking zoals al is gezegd erg verschillend. Dit heeft vooral te maken met het feit dat iedereen verschillend is. De ene zal er inderdaad rustiger van worden en de andere hyper.
Vaak zie je wel dat iedereen een bepaalde dosering heeft. Bij deze dosering zie je dat iedereen z'n aandacht verbetert. Maar deze doseringen lopen vaak nog wel wat uit een.
Waarschuw beheerder
k heb zojuist ff 10 mg geprobeerd (ben iig geen adhd klant, behalve dan op een goede party:P) Dat spul prikt aan je neus gek!!! maar opzich wel een grappig gevoel... niet egt sterk ofzo
Waarschuw beheerder
nog een kleine tip... zorg dat je kauwgom bij de hand heb, zit hier onderhand met een kaakfractie :S

en idd, na 2 pilletjes (10 mg per stuk) begin je tog wel enig effect te voelen.. niet egt speed 8ig, meer space effect oftewel mdma
Waarschuw beheerder
Matthijs 16 november 2003 14:11
Hier zijn al tientallen topics over, dus ga die maar ff opzoeken, als je dan nog vragen hebt beantwoord ik ze graag

<<< Koning test hiero :respect: (Y)
ik heb het 1 keer gedaan, vond het niet zo geweldig eigenlijk..
Waarschuw beheerder
mwa, heb opzich wel lol hier... merk t zeker wel, tijdje geleden sos geprobeerd, daar lijkt dit tog zeker wel op :P

t schijnt dat deze meuk niet slegt is voor je en t al gevoerd wordt aan koters van 4 jaar... wat moeten die ventjes een lol hebben :D:D
Waarschuw beheerder
t werkt hetzelfde als coke maar dan minder heftig en met een wat langere werkingsduur dus t zal denk ik wel wat minder slecht zijn als sos alleen vond het effect beetje tegenvallen zeker als ik er een joint bij rookte :/
Waarschuw beheerder
hmzz, sos + joint vond k juist beter... bij mij werd bij alleen sos me koppie een beetje gevoelloos, verder nix..
Met de joint erbij begon k pas een beetje lekker te trippen :P

Waarschuw beheerder
tijdens de proefwerkweek ooit die dingen geslikt om beter te leren... maar ik was maar een half uur geconcentreerd en lag daarna met een bonzend hart in bed.

B-merk redbull werkt beter al zeg ik het zelf.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
retalin snuiven??? :bah: