Partyflock

Forumonderwerp · 640326

Artiest {SHOWLIST artist 37811, 5364}
Waarschuw beheerder
Stiekem wat inside-info ...
Live on stage: Human Resource vs RTS :).

En nog een gerelateerd nieuwtje:

De Hardcore veteranen: Rotterdam Termination Source, Human Resource en T99 werken momenteel in hun studio's aan een nieuwe 12 inch. Na een aantal gezamelijke optredens o.a. op Mindcontroller, hebben deze drie groepen besloten om samen nieuw werk te produceren. Deze drie groepen hadden begin jaren 90 onafhankelijk van elkaar grote Europese hits als: Poing, Dominator en Anasthasia. Het plan is om in het komende jaar meerdere platen uit te brengen, waarbij als extraatje op iedere 12 inch nog een nieuwe remix komt van een oude hit. De presentatie van het eerste nieuwe werk zal zijn op de volgende Mindcontroller Party op 24 januari 2004, waar de drie groepen samen een live optreden zullen verzorgen.

http://poing.com/main/modules.php?name=News&new_topic=2

Waarschuw beheerder
Mindcontroller is leuk!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maurice waarom in die :kots:" 020 hoek :kots:" die :S nieuwe shit :S vind ik ook niks :S geef mij maar een feestje met alleen maar :P OuweSchoolHouse :9 krijg je makkelijk een avond mee vol :) gelukkig hebben wij De Nightmare nog :) met :respect: Steve en Dennis :respect: Ram Pam Pam en daarna kraken we Pompei :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mindcontroller word gewoon weer ouderwets knalluh!!

heb der zin in :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat is :S ouwerwets knalluh :S nooit van gehoord :D zal wel een :kots:" 020 :kots:" term zijn :S bij ons heet dat :9 Ouwerwets HakkuH maarja die :kots:" hebben er nooit iets van gesnapt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb net mn kaartje gehaald.. wordt vet
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
aanwezig :)

Waarschuw beheerder
Aan 'The Legend Returns': wat loop je nu steeds met 010 / 020 te gooien. WIj spelen waar we geboekt worden, en het interesseert ons echt niet of dat 010 of 020 is. Die hele Amsterdam-Rotterdam rel is zo irritant, en heel erg jammer dat het door sommigen nog steeds in leven gehouden wordt. Hardcore is universeel, of je nu uit Rotterdam, Amsterdam of Peking komt .... wij maken geen onderscheid, en dat zou jij ook niet moeten doen. Ik ben dan geen 16 meer, en noem me ouderwets: maar ging het niet om de muziek .... ooit ..... ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben ook geen 16 meer ;) 1 jaartje jonger dan jij :) ben je de vorige :kots: mindcontroller :kots: vergeten :S kom je buiten...paar auto's van vrienden vernield :S :kots:" laffe kutneuzen :kots:" binnen durven ze niks :D en in Rotterdam durven ze nie eens te komen :D

Waarschuw beheerder
Ja, maar dan heb je het over een paar zielige mensen ... dat maakt niet heel Amsterdam e.o. verdacht :). Eikels heb je overal ... ook in Rotterdam.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gelukkig zijn er heel wat mensen die hetzelfde denken als ik :respect: Panic :respect: en wat betreft :respect: Da Ravor :respect: weet zekerz dat hij liever op onze feestjes komt :yes: :D

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Kom je ook don?
Gewoon :biertje: doen?

Waarschuw beheerder
Als er boekingen voor ons zijn in Rotterdam, dan spelen we daar graag hoor. Moeten ze ons wel boeken natuurlijk, anders spelen we er nooit :).

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
misschien :) maarja die week daarvoor is Paul's verjaardag in Nighttown :) en heb Paul beloofd te komen ;) maar ik wil best wel een keer een :bier:tje met jullie drinken :) jou mag ik zowieso wel ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zal het er is met Dennis over hebben Maurice :) misschien een volgende Nightmare
Waarschuw beheerder
donateur
Je mag natuurlijk je eigen mening hebben maar hoe jij over sommige dj's praat vindt ik persoonlijk niet kunnen...
Gizmo is ook zeker van de oude garde en als je hem niet meer goed vindt kan dat natuurlijk maar dat kan je ook wat netter vermelden toch?

En tja sporthallen zuid, energiehallen...
Dat was allemaal top maar is er helaas niet meer dus we kunnen daar wel over door blijven gaan en zeuren over hoe leuk het toen wel niet was en hoe kut het nu is maar we kunnen er nu ook het best van maken met de leuke feestjes die er nu ook nog steeds zijn!
Ik vermaak me nog steeds op elk feessie hoor en Mind Controller vindt ik gewoon een topper, heerlijk alleen die muziek van vroeger! Ik weet in ieder geval zeker dat ik me net als bij de vorige 3 Mind Controllers hardstikke ga vermaken 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dj's zijn ook maar normale mensen :) en het valt echt wel mee wat ik zeg over :kots: ferry :kots: het is gewoon een :S ontzettende kwal :S die het een beetje hoog in zijn bol heeft :yes: ik heb hem nooit gemogen :S vroeger niet en nu niet :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het is hier gewoon een beetje :S saaie boel :S aan het worden ;) beetje :P relluh :9 ken geen kwaad toch :) als ik op De Nightmare een amsterdammer zie die zich vermaakt...laat ik em lekkah zijn feestje vieren :yes: ga echt niemand in elkaar rossen :S die bij ons komt feesten :) en dat alleen maar omdat hij uit 020 komt :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:)

Waarschuw beheerder
donateur
mindcontroller, mindcontroller!!

jajaja nog 3 weekjes wachten, en dan lekker hakkuhhhhhhhhh

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.xs4all.nl/~rutgrrr/smilegabber.gif[/img][img]http://www.xs4all.nl/~rutgrrr/smilegabber.gif[/img][img]http://www.xs4all.nl/~rutgrrr/smilegabber.gif[/img][img]http://www.xs4all.nl/~rutgrrr/smilegabber.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik nog 2 :)
Waarschuw beheerder
mindcontroller, mindcontroller!!

jajaja nog 3 weekjes wachten, en dan lekker hakkuhhhhhhhhh

hoop dat ik hetzelfde kan schreeuwen...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop het ook voor je 8)

Waarschuw beheerder
donateur
hoop dat ik hetzelfde kan schreeuwen...

jazeker joanie we regelen dat wel met je werk
je gaat gewoon lekker mee!

Waarschuw beheerder
Mincontroller Mindcontroller :P:P here we come
Waarschuw beheerder
jazeker joanie we regelen dat wel met je werk
je gaat gewoon lekker mee!

met me werk valt niks te regelen he :(
kan alleen maar hopen dat ik redelijk op tijd klaar ben
maar daar heb ik niks aan, kan ik nog geen kaartje kopen :S

Waarschuw beheerder
he he

dit wordt weer een topper!
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.mind-controller.com/

All the info you need to now!
Waarschuw beheerder
And here's the info YOU need to know: iemand anders had die link al geplaatst!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jullie link zuigt :yes:

feestje van het jaar
Waarschuw beheerder
donateur
jullie link zuigt

Wat formuleer je dat toch altijd aardig :s

Laat mij gewoon lekker mijn feestjes promoten en jij de jouwe!!!
En dan nog jij hebt het hier over een feest van 28 februari dat is meer dan een maan later!
Waarschuw beheerder
Laat mij gewoon lekker mijn feestjes promoten en jij de jouwe!!!

ik was stiekem al voor met jouw feestjes promoten :$ ;)

Waarschuw beheerder
ik weet t niet of ik daar heen ga...
bn dr nog nooit geweest lijkt me wl leuk om mee t maken..
maja en anders volgende x beter:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vind dat je het :lief: lief :lief: brengt Emmely :yes:

ik bedoel het niet zo negatief hoor ;)

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
ik was stiekem al voor met jouw feestjes promoten

Hulp is altijd welkom natuurlijk :D

Nee maar je zegt het zo bot...
Tuurlijk een beetje strijd is leuk maar ik heb altijd zoiets dat het wel op een leuke manier moet gaan snap ie? :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zeg maar hoe ik het goed kan maken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor dat hoeft niet ;)
Maar misschien toch erheen gaan en dan nog eens je oordeel geven??? :D

Waarschuw beheerder
Nog ongeveer 2.5 week wachten en dan gaan we zeker weer helemaal los daaro inde hemkade..
als er net zo hard word gebeukt als vorigge keer.. dan word het helemaal :bounce:

:xtc: er bij en dan helmaal top!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou er wordt nog wel wat harder gebeukt dan vorige keer hoor! Neem dat maar van mij aan :devil:

Waarschuw beheerder
ff mijn aussie weer uit de kast trekken :)

ben niet zo blij met die predator..... ruffneck heb ik altijd al een bagger-label gevonden (op enkele uitzonderingen na natuurlijk)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
er is hier maar 1 :respect: Capo :respect: :yes:

I Make You an Offer You Can't Refuse Joanie ;)

maar mindcontroller promoten gaat wel erg ver...vindt je ook niet :)
Waarschuw beheerder
ik ben ook van de partij :)

Waarschuw beheerder
donateur
joanie heb je al ontslag genomen op je werk zodat je mee kan naar mindcontroller!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
laatste aanpassing