Partyflock

Forumonderwerp · 640242
1298x bekeken
Waarschuw beheerder
Tja...of er tegenwoordig ook nog een vrouwelijke gedeelte van de hardcoreliefhebbers is van boven 20, ik zie alleen maar 'terrorLonsdale-koters' die rechtstreeks van de Barbie's naar hardcore zijn overgestapt....of is de trend gereincarneerd?????
Waarschuw beheerder
donateur
Zerotenine heb je het niet over die trend om jongere mensen die naar hardcore luisteren meteen af te zeiken omdat jij toevallig wat ouder bent???
Waarschuw beheerder
donateur
ik geloof dat dip gelijk heeft
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Blijft dit gezeik nou eeuwig doorgaan!..:S:S

Lonsdale vs Aussie!!

Who gives a Fuck!

ikke niet iig!!..

ik maak et zelf wel gezellig!!:yes:

Waarschuw beheerder
hmz
ik ben wel 20 ben k nu net over je grens of niet :P
Waarschuw beheerder
donateur
Hij heeft het waarschijnlijk wel over vroegah!..:D:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik niet :'(

nog 1 maandje dan mag ik officieel ook
Waarschuw beheerder
donateur
Zerotinine---> ik kom je wel ff hellepeh hoor! :P :P :P

Ben het helemaal met je eens! :yes:
Aussie rules :yes: en Lonsdale Lose!!! :@ :bah: :bah:

Ze zijn niet zo rijk meer hoor die koters van tegenwoordig!
Een Lonsdale Nerd,...... euh, sorry shirt heb je voor 50 eurie ofsow?? Een Aus was toch gauw het 5-voudige hiervan! :P

KutWazi's :@ :@ :@ :bah: :bah: :bah:

Gelukkig weet onze generatie in ieder geval nog wat ECHT feesten is 8) en dan bedoel ik alleen nog maar de manier van Hakkuh!! (y) Tegenwoordig zijn het de "Stumpers" euhm,..... "stampers" die het hem doen! (n) (n) :@ :@ :@ Stampen lijdt tot Rampen!!!! :D

Tjaaah,.............­.........

:cry: :cry: :cry:

Denk maar eens aan het gemis van de Energiehal, Sporthallen, "The Fun", USC Boelelaan en ga zo maar door!!!! :cry: :cry: :cry: :kwijl:

Dus!!!!! :respect: to the man, die tenminste wel "Hakkuh" ken! :yes:

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Energiehal :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
niet weer een lonsdale discussie :(
Waarschuw beheerder
vin wel dat het wel opvalt het het gehalte wazi koters dwz 12 t/m 16 toch wel duidelijk hoog is!
Waarschuw beheerder
donateur
Cobuzz--->> 12 t/m 16 valt toch nog wel mee?? :S

Jong zijn ze wel maar 12 is wel heel kinderachtig! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
mooie wagen, hemk28e! :)

maar heb je nu alleen een gewijzigde neus? of is er verder ook nog wat aangepast? :)

*probeerd een andere discussie te starten*

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben 22 dus hoor ik er nu bij :D

Waarschuw beheerder
Het moet eigenlijk niet veel uit maken wat de trend is. Heb daar niet zo veel problemen mee. Maar er is bij mij toch wel elke keer op een feest enige iritatie naar boven gekomen sinds er Lonsdale rond loopt.
Waarschuw beheerder
Jeuj! Hardcore barbie! Compleet met Lonsdale kleding, bijbehorend kapsel en ruimte om XTC pillen in te verstoppen. Nieuwste rage op Hardcorefeesten... :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zelf zeker niet jong geweest

Waarschuw beheerder
donateur
Oeii, 'k ben nog 19, moet ik me ook aangesproken voelen :P???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind het juist andersom %(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zerotenine >>> Indd, er zijn steeds meer jongere meiden die ervan houden! Maar wij (barbie's) kunnen er niets aan doen dat we het "nu" leuk vinden!! Dus ga geen Barbie blijven als ik helemaal niet meer van die "muziek" etc hou!! Ben je zelf nooit jong geweest ofzo???
Waarschuw beheerder
donateur
naar wat voor muziek luisterdt een barbie dan? :S
Waarschuw beheerder
donateur
:X ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
R & B :K :K

Kut.. Verkeerde topic :bloos:

8)

Waarschuw beheerder
Bij ons(op het dorp)zie je vaak wannebees. Eerst waren ze R&B sletjes en nu zie je op hardcore feestjes met hun "mooie" outfit aan en met rechterklauw..excuse­s..hand omhoog. Zoiets van...ik wel wel maar ik kan niet!!!!vreselijk

Waarschuw beheerder
Als ik mezelf in deze topic me in een bepaalde hokje moet plaatsen, dan zal ik wel een barbie zijn. Een barbie die 24jr is en houd van Lonsdale muziek. Of houd dan die Lonsdale meid van barbie muziek????
Omdat zij net intreden!!??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was zelf 14 dat ik begon, ben nu 22 en nog steeds Hardcore. Denk dat je toch even beter moet kijken Zerotenine...

Waarschuw beheerder
14?....triest.sorry hoor maar dat gaat nergens over

Waarschuw beheerder
Mogen Ralph Lauren polo's niet meer dan op HC feesten?

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een dom gelul zeg!
Waarschuw beheerder
Luister 's, ik ben 28, misschien vinden de "jongeren" onder ons mij wel TE oud. Tja. Maakt nie uit toch. Kijk toen ik jong was ging ik ook wel 's uit, snap ie. Je bent zelf toch ook jonger geweest of nie. Of ging je gelijk van 10 naar 23!!??

Waarschuw beheerder
:gaap: >>> topic <<<< :gaap:
Waarschuw beheerder
Het ging mij sowieso niet om Aussies of Lonsdale, ik snap ook wel dat zoiets blijft bestaan en dat meedoen aan een trend leeft op die leeftijd. Ook ik deed daar aan mee op m'n 16de.
Mij ging het erom dat je gewoon bijna alleen maar gasten ziet op een feest OF meisjes van onder de 20. Kijk, ik ga nu nog puur voor de muziek daarheen, maar het oog wil ook wat. Wat er nu rondloopt is allemaal pedo-materiaal en dat vind ik gewoon jammer. No offence tegen de meisjes van onder de 20, uiteindelijk zijn er uiteraard een paar die wel van de muziek blijven houden. Misschien is het iets plaatselijks, maar ik denk het niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou het lekker bij mijn latex-outfitssssssss waar ik ook naar toe ga (Y)

vind die lonsdale etc. afschuwelijk voor een vrouw, totaal a-vrouwelijk (N)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Enne...ik ben alleen maar blij om te zien dat er veel mensen het niet met me eens zijn. Dat biedt perspectief voor de toekomst, er moeten toch mensen zijn die de muziek levend houden.
Waarschuw beheerder
nou ik ben nu bijna 18 en loop al een tijdje mee in de scene, ik beschouw mezelf niet als Wazi noch "kleuter" ik sta gewoon lekker te hakken op hardcore, en in mijn kast hangt het volgende (1x cavello jack, 1x aus pak, 2x lonsdale polo) ben ik dan nu verkeerd ofzo? dacht het tog ff niet heh.

Weet je wat ik dacht... dat het nooit ene moer uitmaakt hoe je je kleed en hoe je bent.. dat moet iedereen lekker voor zegzelf weten tog. ik draag ook de wat "duurdere" merken die tegenwoordig te krijgen zijn. en dan weten we allemaal wel waar ik het over heb
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
@ Ploffiegirlie>>> dan doe ik mijn latex Ralph auren polo wel aan ;) ;) :)
Waarschuw beheerder
donateur
okeeee, doe ik mijn HEMA-latex-schortje aan ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb er hier nog eentje liggen van Honig met mijn naam erop ;)
In latex uitvoering; gekregen bij 3 pakken kippuhsoep
Waarschuw beheerder
Oooh...in dat geval..kunnen we het wel even over kleding hebben

Waarschuw beheerder
zag net een meisje van 15 op de foto op thunderdome...zegt al genoeg. voel me daar ook niet op het gemak maar dat komt waarschijnlijk omdat ik te oud wordt?? ach...je bent zo oud als dat je je voelt maar 15 gaat me echt te ver!

Waarschuw beheerder
ben zelf 19 maar heb altijd van de muziek gehouden,we zijn er toch om een lekker feessie te bouwen :bounce:
Waarschuw beheerder
Babzzz, zie dat je van mijn leeftijd bent. Ben toch nog niet helemaal verloren zie ik. Ha ha.
Toch nog een "oudere" mede-party-ganger.
Waarschuw beheerder
En trouwens, als ik 35 of zo ben, zal ik er ook nog steeds wel rondhuppelen. Ha ha. Over smaak valt niet te twisten en waarom zou ik op mijn 30 of 40 ineens uitgekeken (uitgeluisterd..)zij­n op die muziek??
Waarschuw beheerder
Jongeren mogen ook feesten de oudere generatie is ook ooit jong begonnen. Moet ik me nu schuldig voelen omdat ik niet tien jaar eerder geboren ben???? Tijden veranderen!!!!!!!

Waarschuw beheerder
ja jongeren mogen wel feesten..dat wordt toch ook niet gezegd dat dat niet mag!je voelt je wel heel erg aangesproken.
juist Nicky!...denk dat de liefde voor het feesten altijd wel een beetje blijft al ga ik niet meer zo vaak als toen....
laatste aanpassing