Partyflock

Forumonderwerp · 639596

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ik vraag me toch af!
Zijn homo's en lesbiennes nou al geaccepteerd in deze maatschappij of lopen er nog steeds van die holbewoners rond die denken dat het een enge ziekte is! :/

Zelf heb ik 2 vrienden die homo zijn en daar kun je echt super mee lachen alleen worden er nog altijd wel eens rare teksten naar hun kop geslingert!

Zijn er hier mensen die dat ook nog steeds meemaken of merken dat dat gebeurd!? OF.....zijn er hier mensen die homo's dus helemaal niks vinden maar waarom dan!?
laatste aanpassing
plons heeft gesproken (y)

Ik wordt ook regelmatig lastig gevallen door vrouwen! Loop nu in therapie! :cry:
ik dacht het wel, maar kwam toen tot de conclusie dat ik ditzelfde zo vaak uit vrouwenmond hoor (niet over mijzelf natuurlijk)

Plonsje :lief:
Enne technojedi, we vinden je zooo zielig :devil:

:p
maar na een tijdje kom je gelukkig weer tot jezelf..., en zul aan andermans mening, geen beinvloedende waarde meer hechten.

is zoiets, als heel vroeger een aussie dragen, en toen iedereen hetzelfde deed, er afstand van doen, met enige pijn, omdat je niet gebagitaliseerd meer wil worden...met die grote "rest

Je slaat de spijker op zijn kop :D
vrouwen vragen erom met hun korte rokjes etc :x
van die mooie uitspraken: " ik heb ze toch wat te drinken gegeven"

:bah:
Hallo = gelijk aan "neuken? " :yes:

;)
"nee, maar ik dacht toch echt dat ze aanleiding gaf"

"ze kwam zo dicht bij me staan"

vind je het gek in een volle tent, lul!!!

:D
Ja toch??

Ze houden wel van RUWE seks merk ik dan.
ik zeg altijd maar zo;

"Ich bin ein een herder, geen schaap!"

be original, and you will be recognized.

kopspijkers; goed programma ook!;)

Ze lachte naar me...
ja zo van, "Ehhj bella donna"
kijkt ze om..

flats!

recht in dr oog!

tsja... ze keek toch om..;
ofniet?

dan vraaaaaaaaaaaaaagt ze dr om.
:yes:
*proest* 8)
Ontopic: Ik voel me geaccepteerd O:)
Of ik het ook echt BEN, interesseert me niet 8)
En dan: "ze zal wel wel bij de kimhmm clan horen"
laatste aanpassing
Ja, als ze je niet moet, is ze vast lesbisch :yes:

;P
heb geen hekel aan homo's en lesbiennes.....

vind het juist stoer dat ze er voor uit durven te komen en er geen geheim van maken.

Lijkt me toch wel moeilijk om het te accepteren als je erachter komt dat je geen hetero bent.....
hehe, thats the spirit!

"Nobody likes us, we dont care!"
(promo & X-cess red.)
Ja, als ze je niet moet, is ze vast lesbisch

Ja anders zouden ze mij met me "wil je een vuurtje" zin toch wel bespringen.
ALL HOMOSEXUALS ARE ...GAY !!

8)
gay betekend vrolijk toch?
"Nobody likes us, we dont care!"
(promo & X-cess red.)

zeggen de DUIZENDEN 'gabbers'
Nobody likes us, we dont care!"

Dit vind ik echt een walgelijke quote! :D
Beetje dat "wij tegen de rest" :S
gay betekend vrolijk toch?

Nee, vreemd.
k heb nix tege homo's... zijn gewoon mensen, k wordt alleen een beetje naar als ze het zo super overduidelijk gaan laten merken... daar kannik matig tege
Nee, ik niet!

ik vind hem wèl goed..niet omdat alle "gabbers" het roepen,

maar omdat het vertegenwoordigt, dat je je niet moet druk maken om wat andere roepen.

dat vind ik goed.

en daar zijn we gelijk weer on topic..!
:D

Alle mannen fantaseren er wel eens over om het met een man te doen werd er hier beweerd!

:(

Ik ben dan blijkbaar geen normale vent!
Ja ja technojedi...Ondertu­ssen :YES:

;-p

Toothbrush van m'n ma werkt lekker genoeg in mijn sluitspier :P

Okee Rob! Je hebt gelijk!

Neuken!?
laatste aanpassing
Nou of homo's wel of niet geaccepteerd worden geen idee.. Ik heb heb tot op hede geen nare teksten naar me hoofd gekregen, en ook geen gekke gezichten...

Denk dat het meer is van hoe kom je over en hoe stel je jezelf op....

Als diegene als een huppeldoor rond rent en elke gozer aankijkt en/of aanspreekt dat ie lekker is dan kan je natuurlijk een snauw krijgen..

Als ie gewoon met de rest meedraait zonder er maar enigzinds stil te staan en je maakt dan eens een opmerking dat een gozer wel leuk eruit ziet vinden ze het meestal niet zo erg meer...

Dus ja mijn mening: Ligt beetje aan jezelf hoe je overkomt en hoe je met mensen zelf omgaat....
laatste aanpassing
k heb nix tege homo's... zijn gewoon mensen, k wordt alleen een beetje naar als ze het zo super overduidelijk gaan laten merken... daar kannik matig tege

ik vind juist hoe fouter hoe beter, heb eerder een hekel aan de getrouwde mannen die ik vaak genoeg in homovideotheek tegen kwam :kots:
Ja, als ze je niet moet, is ze vast lesbisch

jammer, ik dacht dat ik de enige was met zoveel zelfvertrouwen ;)

zegt 't feit dat dit topic geopend is al niet genoeg over het gebrek aan acceptatie in de maatschappij? :/

maar goed..het zou gewoon niks uit moeten maken of iemand hetero of homo is..jammer genoeg is dat voor sommigen wel 't geval..en dat krijg je d'r noooooooit uit.. :/

ik heb nix tegen homo's. alleen van die hele nichterige verwijfde types die niet van je af kunnen blijven, hoeft van mij echt niet.
Ligt eraan of het een knappe homo is of niet. haha

Hoe meer homo's hoe beter!!!! Blijven er meer vrouwen voor mij over en lesbos vind ik al helemaal nie erg want een trio met twee vrouwen heb ik ook nog nie gedaan :P jammie

:x
Ik heb helemaal niks tegen homo's. ze zijn hartstikke gezellie en je kan er erg mee lachen.
En een enge ziekte vind ik al helemaal een achterlijke opmerking als mensen dat gaan roepen :s
Werkzaam bij ShadowCore Events
ja idd het zijn kei leuke mensen oke als hij echt zo gay gaat doen oke gaat beetje te veer maar als ze gewoon doen niks mis mee toch

Nee daar heb ik helemaal niks tegen!!
zijn vaak hele vette mensen, met een buitengewoon goed gevoel voor humor:d
En mensen die er wat tegen hebben, zijn er denk ik nauwelijks...dat is eerder stoer doen, tegenover anderen;)
maar dat is wel een hele trieste zaak...want ik denk dat het behoorlijk pijnlijk is voor zo iemand...want er zijn d'r zat die het denk ik echt niet leuk vinden dat ze niet gewoon zoals "de rest" zijn...ik zal mensen er nooit mee pesten iig!!!!

k heb nix tege homo's... zijn gewoon mensen, k wordt alleen een beetje naar als ze het zo super overduidelijk gaan laten merken... daar kannik matig tegen

dat ze zo praten komt volgens mij door iets met de hormomen, maar dat weet ik niet zeker, weet iemand dat wel????????????

De homos die ik ken hebben meestal zelf een gruwelijke hekel aan die verwijfde homos die zich gedrages als een of ander soort diva.

'T zijn overigens de beste vrienden die je kunt hebben, als je van tevoren goed duidelijk maakt hoe je qua seksualiteit in elkaar zit.

dat die homo's daar juist een hekel aan hebben, komt omdat die nichten hun imago naar de knoppen helpen;)