Partyflock
 
Forumonderwerp · 639568
Wat vind jij nou handiger in een discotheek of op een feest. Consumptie munten of bonnen?

En waarom munten of bonnen...?
munten!!! die zijn tenminste niet vergaan als ze na een paar uur dansen uit je broekzak worden gehaald...
 
niets gratis is handig
munten

alhoewel ik geld misschien nog wel de beste manier vind.
want je kooopt altijd TE veel muntjes.
die vervolgens binnen een paar weken niet meer gebruikt kunnen worden (heb inmiddels van de hemkade al 5 soorten muntjes liggen die ze niet meer accepteren %-))
 
Munten natuurlijk... gaan minder snel kapot en raken minder snel kwijt (mijn ervaring). Sommige munten kan je ook het feest erna nog gebruiken wat bij bonnen al helemaal nooit t geval is.
 
munten!!!!!!!! Omdat: zie wat iedereen boven mij zegt:)
 
Van munten raakt je portemonnee zo vol, echt hinderlijk! maar bonnen gaan stuk!, doe mij maar een pasje ofzo, alleen hebben ze dat nergens!
Munten natuurlijk.
Bonnen gaan snel kapot en zijn heel vervelend.
Ja Munten!(Y)
Bonnen die gaan toch altijd kapot!
laatste aanpassing
Als je dan van die verpauperde bonne geeft aan van dat kut personeel (omdat je te hard hebt gedanst en ze half uit elkaar getrokke zijn en aan elkaar zitte) zitte ze ook te kijken van 'gaar figuur'... doe mij maar munte!
 
Munten blijven langer heel
ten raakt je portemonnee zo vol, echt hinderlijk! maar bonnen gaan stuk!, doe mij maar een pasje ofzo, alleen hebben ze dat nergens!


Weet niet hoe het laatste sensation was, maar daarvoor moest je betalen met arena card.. = pasje..:D
 
ja munten of bonnen ga ik toch voor de munten!!!

laatste sensation ws met een kaartjke echt super handig! mensen liepen door de zaal heen die dingen te verkopen! helemaal met je eens daantje
dankje..:bloos:

alleen weer jammer dat dat alleen met sensation het geval is!!!
Kga ook voor munten, die bonnen zijn na 'n tijdje toch maar van die kleffe dingen waar weinig meer van over is...:S
 
munten..bonnen gaan kapot..
Weet niet hoe het laatste sensation was, maar daarvoor moest je betalen met arena card.. = pasje..


Ja, dat was echt goed te doen (y)
to amsterdammertje: ja zo'n kaart is cker handig. je hoeft nergens rekening mee te houden dat ze kapot gaan ofzo.
maar als ik tussen munten of bonnen moet kiezen dan munten.
bonnen gaan veel te snel stuk!!!!!
misschien een idee voor alle mensen wiens bonnen verpulverd raken of nat enzo:

Stop ze in je kleingeld-vakje van je portemonnee!!!


dan zijn bonnen echt t makkelijkst vind ik
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
ik hou het meest van munten :)
je kan snel tellen hoeveel je nog heb.
kan niet nat worden
zeker muntjes makkelijk te vinden in je zak en ze kunnen niet schuren enzo
munten, veel beter en makelijker.
absoluut munten
Coupons
van die staven waar je de muntjes af moet breken, net zoals bij defQon en op thunderdomen
die raak je teminste nie zo snel kwijt....
bonnen scheuren enzow dusse munten :jaja:
 
munten!!!!
 
Munten natuurlijk!
 
Munten.
 
munten
 
muntjes - en gezien de voorkeur hier ben ik blij dat onze regering hier niks mee te maken heeft, wnat die zouden dus zeker voor de bonnetjes gaan.
 
munten
bonnetjes scheuren bij mij altyd door :o
 
munten!!!
 
Munten :jaja:

Bonnen worden idd nat en scheuren uit elkaar, heb je niets meer aan. Muntjes raak ik ook altijd nog wel kwijt, maar dat gaat iets minder snel dan de bonnen :)
Munten :d:d:d


Bonnen worden idd nat en scheuren uit elkaar


Omdeze rede en om alle redenen die iedereen boven mij zegt!
 
geen munten geen bonnen gewoon alles gratizzz
Als je vriendjes achter de bar hebt werken, heb j dat ook:P
Die vierkante afbreekmunten van Defqon en Awakenings!!!

Super de Konmar..
Ik ben wel een voorstander van GRATIS zuipen.
En anders munten maar hè...
 
Inderdaad liever contant want meestal hou je over..maar als jedan moet kiezen liever munten, want die raak je minder makkelijk kwijt..als je bonnen in je zak bewaard en je pakt ereen vliegt de rest mee
doe mij maar munten! die bonnen zijn knap waardeloos. als je wat bonnen pakt (en terug kunt vinden in mijn overvolle zakken) heb je nog kans dat er een ander velletje achter blijft plakken en dat zodoende dat velletje op de grond valt en als je dat dan niet door hebt kom je snel van de bonnetjes af :s.
die stripjes op defqon zijn denk idd het beste systeem!
Munten!
zelfde rede als hier boven!
Munten!!

Die bonnen worden altijd nat en plakken overal aan vast. Muntenstrips zoals ik ze op mijn laatste paar feessies kreeg ben ik helemaal fan van.
 
Munten!
Bonnen zuigen gewoon te erg :S
 
Munten! Is beter als contant want anders moet je hele tijd je portemonnaie pakken en muntjes zitten gewoon in je zak.. En die worden niet nat en gaar in je zak zoals die bonnetjes.
 
ZEKER MUNTEN. Veel handiger!
munten zijn inderdaad wat steviger maar bonnen nemen maar weinig plek in dus het heeft allebij z'n voordelen
 
opzouten met die onzin man. gewoon geld. munten en bonnen is nr één afzet praktijken op een feest, net als geen dopje meer op je water flesje.