Partyflock

Forumonderwerp · 639222
Waarschuw beheerder
Dames, wat vinden jullie nou hiervan?
Als een man je mee uit eten vraagt en hij verwacht dat jij de helft van het etentje betaald. Hoe vinden jullie dat? Vinden jullie dat normaal of ben je dan helemaal klaar met zo'n man?

Waarschuw beheerder
Omdat ie jou vraagt. Als een vrouw vraagt of ik mee eten ga betaalt ze heus ook wel haar eten hoor :x

Waarschuw beheerder
Hij vraagt jou....
Ik ben er niet tegen om mee te betalen, maar dan moet'ie dat vragen... en niet verwachten!
Waarschuw beheerder
vind ik heel normaal!
het is leuk als hij het wil betalen hoor,
maar het is een beetje raar om daar van uit te gaan!
Waarschuw beheerder
Damn wat een noob... ben geen vrouw maar ik vind wel als je een vrouw het hof wil maken moet je er wel wat voor over hebben...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet niks hebben van die wijven die denken alles voor niks te kunnen krijgen alleen maar omdat ze een kutje hebben en misbuik willen

dat soort wijven vraag ik dus zoiezo niet mee.
neem ik liever waarvan ik weet dat het gewaardeerd wordt
Waarschuw beheerder
donateur
Dr p4ddo nL 24 november 2003 11:16
Damn wat een noob... ben geen vrouw maar ik vind wel als je een vrouw het hof wil maken moet je er wel wat voor over hebben...

en dat doe je door te laten zien dat je veel geld hebt :P ;)
Waarschuw beheerder
Als ik iemand mee uit eten zou vragen dan betaal ik natuurlijk. ik nogig haar toch uit en niet andersom toch? en als het klikt dan zal ze jou ook wel mee uit eten nemen hoor. het is geven en nemen toch?
Waarschuw beheerder
nou als die man je inderdaad uitnodigt, vind ik het raar dat hij verwacht dat je mee betaalt!!
als je samen besluit uit eten te gaan zou ik wel gewoon de helft betalen.
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha btje vreemd is het wel :D
Waarschuw beheerder
ligt eraan neemt hij jouw mee of jij hem (Y)

Waarschuw beheerder
Vrouwen zijn altijd ouderwets als het ze uitkomt...

Waarschuw beheerder
Wat is er gebeurd met het begrip emancipatie?

Waarschuw beheerder
donateur
typisch nederlands :P

Waarschuw beheerder
JaapieB12 Heb je binnenkort zin om met mij mee uit eten te gaan?
Waarschuw beheerder
donateur
ik betaal lekker mee ! ga hem niet alles laten betalen.
maar het toppunt vind ik toch wel als ie er al vanuit gaat dat je mee betaalt. als ie je mee uitvraagt vind ik op z'n minst dat ie er vanuit gaat dat ie alles betaalt. dan zeg ik later als de rekening komt wel dat ik meebetaal ! :p