Partyflock

Forumonderwerp · 638776
Waarschuw beheerder
Wat kan iemand allemaal bij je flikken als je o zo verliefd bent?

Ik heb zelf altijd gezegd dat ik het niet accepteer van mannen als ze me behandelen als oud vuil. Ook heb ik altijd verbaasd staan te kijken naar meisjes die alles maar pikten van hun vriend....

Nu ben ik zelf verliefd... Ik ben goed bevriend met die jongen. Alleen hij kan me echt af en toe behandelen alsof ik niks ben. Niet als persoon zijnde dan, maar hij wil zijn vrijheid behouden en dus mag ik geen vreemde dingen in mijn hoofd halen van hem. Ik merk nu dat ik echt heel veel pik van hem. Hij gaat met andere meisjes, hij doet af en toe flink onbeschoft tegen me. En ga zo maar door. En wat doe ik? Ik ben er steeds weer wanneer hij me nodig heeft.

Waarom pik ik dit? Waarom wil ik hem nog steeds?

Hebben meer mensen dit wel? Dat je heel veel pikt van degene op wie je gek bent?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jongens hebben dat ook wel hoor, als ik een relatie heb, dan heb ik ook alles voor een meid over, als je dat niet hebt kun je het ook in een keer uitmaken, toch?
Waarschuw beheerder
En als zij naast jou nog sex heeft met anderen dan blijf je toch ook niet bij haar omdat je alles voor haar over hebt.

Die jongen vind het wel best en geniet ervan dat hij van meerdere walletjes kan eten...
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
Chella :kusje:
Waarschuw beheerder
als hij zich helemaal overgaf aan jou..
als hij toegaf dat hij jou ook wilde..
als jullie een relatie zouden beginne..

dan slaat de saaiheid toe, je zal hem
steeds minder leuk gaan vinden en het
bijzondere is eraf.. geloof me

daarna volgt het twijfelen over of je hem nog
wel zo leuk vindt.. hij doet het prima zo!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als ik een vaste relatie heb dan ga ik niet vreemd!
Ik heb geen vaste relatie maar zo veel respect heb ik toch wel voor iemand om dat niet te doen, als zij dat wel zou doen zou ik het uitmaken en laten zien wat ze zou missen!

Waarschuw beheerder
treat me as dirt... i'll treat you as scum

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
I won't treat you as dirt