Partyflock

Forumonderwerp · 638417
Ben nou al een paar dagen ID&T aan het luisteren, maar mij valt op da er steeds vaker R&B wordt gedraaid! Tis toch een house zender of nie dan!:s Wa vinden jullie?

Kep zelf maar weer een cdeetje op gezet, Dr.Lektroluv! :bounce:
Maak je toch niet zo druk om niks man.Ik hoor liever af en toe een goeie r&bplaat dan 4keer traffic op een dag.
laatste aanpassing
Wat dan...draaien ze Sean Paul troep ofzo :S?
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
ik vind het zowieso allemaal zo softy wat ze draaien...sommige plaatjes zijn dan nog wel te doen...maar op woensdagavond (geloof ik..heb al tijdje niet meer geluisterd..) maar dat vond k altijd wel aardig...was q-dance en thunderdome ofzo toch?
Softy draaien?Wat wil je dan 24p/d hardcore en hardstyle?Kom op zeg.
Dat doen we toch even helemaal niet.
Ik luister al id&t vanaf de 1e dag dat het op de kabel zit en ik vind het de beste zender die er is.Omdat ze de enige zender zijn die zich orienteren op dance(hier in Nederland).
Altijd als ik ga luisteren zijn er wel weer lekkere nummers op en vaak krijg ik er ook een weer een goed humeur van omdat het lekkere luistert en dansbaar is.
Of het nou allemaal even goed is elk uur,of er nu wel eens zelfde tracks voorbij komen en eens r&b daar moet je in mijn ogen niet zo nauw op kijken.
Ze zijn wel vernieuwend wat betreft nieuwe nummers,genres en programma's.Noem mij naast id&t maar een station waar ze op die vlakken nog meer zo sterk zijn.
laatste aanpassing