Partyflock

Forumonderwerp · 638276

Waarschuw beheerder
Ik had laatst een discussie met een vriendin:
Zij vertelde dat ze nooit de douchedeur op slot hield en dat haar ouders en broer best naar binnen zouden mogen.
Ook zei ze rustig naakt naar boven loopt om haar kleding aan te doen.
Kortom: Ze heeft er geen problemen mee als haar familie haar naakt ziet,.
Ik zei daarop dat mijn familie mij echt niet zo hoeft te zien en dat ik al jaaaaaaaaren de deur op slot doe :D en toen zei ze:

wat raar joh,het is toch je bloedeigen familie?

Dus toen bedacht ik me:

Ben ik een uitzondering of zij?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en ik dan :@

Waarschuw beheerder
In mijn blote toges, No way Dudes. Dat is een ding wat mij niet gebeurt. Al zou ik een vriendin hebben en een eigen huis. dan wel misschien.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik loop niet naakt door het huis, omdat er veel ramen zijn en een vrij drukke straat.

Deur doe ik wel op slot, net als de wc deur zeg maar, maar dat heeft niet echt een specifieke reden, ik vind het gewoon fatsoen
Waarschuw beheerder
donateur
Vind het ook verder geen probleem... als ik aan het douchen ben en mn zusje moet dr haar doen dan moet ze er toch bij...
Ga niet een half uur eerder opstaan... :/

Schaam me nergens voor hoor :D

Waarschuw beheerder
Ik doe de deur altijd op slot, niet omdat ik me schaam maar gewoon om nietsvermoedende mensen te behoeden voor al het schokkende materiaal wat dan te zien is.

Sindskort heb ik ook een nieuwe aangeschaft (zie foto) en die wil ik nog even volledig voor mezelf houden! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Een nieuwe wat? Piemel?

Toen ik nog bij mijn ouders woonde deed ik ook niet de deur op slot, want als er 's ochtends 6 mensen moeten opstaan en de deur uit moeten kun je niet lekker rustig in je eentje in de badkamer, er moeten steeds mensen iets pakken enzo.

Maakt me niet uit hoor, maar dan draaide ik me wel een beetje om, niks aan de hand.

Waarschuw beheerder
Een nieuwe wat? Piemel?

Yup inclusief balzak en schaamhaar :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dr. Quipers 9 november 2003 14:16
Vind het ook verder geen probleem... als ik aan het douchen ben en mn zusje moet dr haar doen dan moet ze er toch bij...
Ga niet een half uur eerder opstaan... :/

Schaam me nergens voor hoor :-D

Helemaal mee eens (alleen zusje ff vervangen door broertje, aangezien ik geen zusje heb :-P)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou niemand gefeliciteerd dan!