Partyflock

Forumonderwerp · 638255
Artiest Floater
Waarschuw beheerder
ik wou ff weten wat jullie er van vinden
dat id&t radio steeds meer R&B en rap
gaat draaien???
vandaag was echt het toppunt gewoon
ik hoorde de hele dag door van die nep nummers
wat vinden jullie daar van
valt het jullie ook op of ligt het aan mij???
gr
Waarschuw beheerder
Heel goed hoor :D:D
Ik hoop dat ze er aandacht aan schenken en rekening
mee houden dat WIJ liever naar een housezender luisteren
zonder r&b.
Een paar nummers is okee,maar het moet niet te gek worden natuurlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik hoorde laatst snoop en dre - still dre....
ook usher en ashanti heb ik gehoord....

errrg jammer weer dit

Waarschuw beheerder
~ wen ~ goed initiatief!

Ik ga ook een mailtje sturen (y)
Waarschuw beheerder
Het zal er wel mee te maken hebben dat ze op innercity, "dj's" als Dj Chuckie en Real el Canario neer zetten :S echt zwaar zuig krijg je die gare bubbling op een groot feest sorry maar dit is iets waar ik in ieder geval niet op zit te wachten.......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Beste heer / mevrouw,

Ik dacht met ID&T radio eindelijk een echt dance-station gevonden te hebben
dat begrijpt wat dance-liefhebbers nou echt willen. Nou stond er laatst een poll
op jullie site waarin slechts een paar procent van de stemmers aangaf iets te
hebben met urban muziek. Nou is mijn vraag: waarom draaien jullie op ID&T radio
dan toch urban? zo heb ik onder andere Usher, Anshanti en Snoop Dog horen voorbij
komen de laatste tijd. Beetje jammer om de trouwe doelgroep (de bezoekers van jullie
feesten specifiek en liefhebbers van house in het algemeen) zo teleur te stellen vinden
jullie niet? Of is het slechts een test of het aanslaat bij de luisteraars oid?

Met vriendelijke groet, Hans

Aldus mijn mailtje.... kijken of ze iets terug durven te sturen (zal wel niet..)

Waarschuw beheerder
(y) eerst gezeken, toen gedaan!
Waarschuw beheerder
Misschien dat er daarom een urban zaal is op innercity. Nu is het verantwoord om ook urban op de radio ten gehore te laten brengen ;) Of andersom, who knows.

Zelf vind ik het ook crap dat er dit soort muziek op ID&T radio is. Het is toch een dance zender, en sean paul en weet ik veel wie is duidelijk geen dance. Je kan dan wel zeggen "Jah het is maar een uurtje per dag dan zet je je radio toch lekker uit!". Dat is wel zo maar het blijft gewoon een principekwestie! Eigenlijk moet iedereen nu ID&T radio boycotten, want als nu blijkt dat het werkt (IDT radio die meer luisteraars trekt) betekent dat ze de formule gaan doorvoeren, en krijg je nog meer 13 in een dozijn hiphop rap te horen.
Waarschuw beheerder
donateur
id&t radio was eerst een mooie zender. Overdag een beetje relaxte dance muziek op de radio. ik houd totaal niet van die :kots: R'b (ieder zijn smaak natuurlijk!) , dus probeer zoveel mogelijk die zenders van tegenwoordig te vermijden. nu lees ik dat id&t hier ook al mee bezig is (heb al een tijdje niet meer geluisterd!) das JAMMER! op zoek naar een nieuwe zender of maar wat meer setjes downloaden...
Waarschuw beheerder
en dan heb je altijd nog die mensen die zeggen
ja maar r&b is ook dans muziek
ja dhu mijn oma danst ook op frans bauer
kunnen ze die ook wel gaan draaien
en dan zegt er nog eentje ze willen hun horizon gaan verbreden ook bullshit
want id&t was voor de dance music
en classic fm voor klasiek
en 538 en dat soort programmas hebben veel geld
geschoven om alles te mogen draaien
waarom denk je dat id&t maar 1,2 miljoen hoefte te betalen en tmf iets van rond de 30 ofzo
omdat id&t alleen dance zou draaien
en dan hoor je ze ook nog de hele dag schreeuwen

ID&T!!! DANCE MUSIC ONLY!!!!

hou je daar dan ook aan!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ID&T... is eigenlijk alleen vet op woensdagavond....

gaat lekker dan.. :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
*mist de ouwe New Dance Radio*
Waarschuw beheerder
schrok me vanochtend ook me eigen de pleuris toen ik 5 van die BrEeZaH muziek hoorde op ID$T... ze moeten er echt mee stoppen...

Artiest Frank B
Waarschuw beheerder
kut R&B en rap meuk! viel mij ook al op de laatste paar weken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Fuck ID$T
Ik ben anti ID$T:@
Waarschuw beheerder
Ik merk het de laatste tijd ook opeens op , het wordt tijd om eens allemaal naar ID-T te mailen.

R&B is nou eenmaal geen dance, en dance is de reden waarom ze die ether frequentie hebben gekregen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zeker weten, en de vfeesten zijn ookn niet alles voor de prijzen;)
Waarschuw beheerder
vind ik wel een goed idee
om met zijn alle een mail te sturen naar
id&t

DUS BIJ DEZE WIL IK IEDEREEN VRAGEN
OM EEN MAIL TE STUREN NAAR ID&T HET
ADRES IS TE VINDEN OP DE SITE
www.id-t.com
EN DAARIN TE VERTELLEN WAT JE ERVAN VIND
DAT ZE DE LAATSTE TIJD TROEP DRAAIEN
ALVAST BEDANKT

p.s. je mag ook meerdere keeren mailen
en als je een mail van id&t terug krijgt
(WAARSCHIJNLIJK NIET ze kunnen erg slecht tegen kritiek) is het misschien een idee om dat
op deze site te zetten

alvast bedankt

Waarschuw beheerder
:yes: (y) (vandaar dat ik mijn mailtje hier ook postte)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
helemaal top WEN was ook een
heel goed idee ik dacht alleen
iedereen ff op te roepen om dat te doen misschien dat dat helpt
anders weet ik het ook niet meer
groetjes
Waarschuw beheerder
Ik luister nooit naar Id-T radio alleen op Woensdag van 8 tot 12 Q-Dance is Handig om me oren alvast op te waren en na 10en gaan me boxen het moeilijk krijgen :D
Waarschuw beheerder
donateur
id-t is gewoon een normale radiozender zoals elk ander en afentoe hebben ze gewoon apparte programma's ksnap het probleem niet echt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
id-t is gewoon een normale radiozender zoals elk ander en afentoe hebben ze gewoon apparte programma's ksnap het probleem niet echt

het probleem is dat we van de neger schijtmuziek af willen...want alles wat je aan zet word je dood gegooid met die irritante klote commerciele bagger...en nu id-t ook weer
maarja...men moet maar zowiezo eens gaan inzien...dat id-t niks meer van vroeger is

Waarschuw beheerder
***Mist ook de oude New Dance Radio***
Waarschuw beheerder
donateur
wtf.. nu weer snoop dog :S :S :bah:

trieste zender... verneuk je eigen concept of zo :S

Waarschuw beheerder
vanmorgen stapte ik fris de auto in voor een nieuwe werkweek, en idd, weer van die breezer muziek :S snel maar een cd'tje opgezet!

heeft er iemand al over gemailt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb zelf ook al gemaild
maar ze sturen inderdaad toch niks terug.....

kritiek ligt nogal gevoelig daar

je kan je mailtjes btw sturen naar:
radio@id-t.com

Waarschuw beheerder
jank jank huil huil...pleur gewoon een cd aan

Waarschuw beheerder
zeik zeik... reageer dan niet

Waarschuw beheerder
Las ik net op teletext van info tv van Essent Kabelcom hier in Brabant :

Dancestation ID&T Radio zend vanaf deze week niet alleen dancemuziek uit, maar ook urban (R&B, hiphop en Soul.) Overdag zal er regelmatig urbanmuziek te horen zijn . Ook starten ze binnenkort een wekelijks urbanprogramma uit onder de naam '4N' (spreek uit 'foreign') .

Waarschuw beheerder
Jaah inderdaad ID&T is zeer slegt bezig,
And it sucks big time at the moment

Waarschuw beheerder
dit zuigt idd big time!
niet dat ik ooit luister naar die zender (woensdagavond daargelaten), maar dit is echt ZIELIG!
ja iedereen is commercieel ingesteld maar roep dan verdomme niet vantevoren van 100% dance, als je dat niet waarmaakt
die duncan stutterschijn zou zich moeten schamen
Waarschuw beheerder
***Mist ook de oude New Dance Radio***

SLAM FM ;)

Artiest {SHOWLIST artist 56545, 5913}
Waarschuw beheerder
Te weinig variatie in die zender, alleen die dj sets zijn een leuke aanvulling op het bestaande radio aanbod, overdag alleen maar hetzelfde.

Waarschuw beheerder
zo heb ook net even mijn beklag gedaan via desbtreffend email adres!

R&B Evening live on ID&T radio NEVER!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ha ha ha te mooi dit.......
ID$T zag ik ergens, erg goed!

Jongens vergeet het maar, ID$T gaat voor de knaken/eurotjes..... dus die paar mensen die de R&B niet trekken, nou daar krijgen ze weer 10 R&B-ers voor terug. Mooi dit..... en te verwachten.

Waarschuw beheerder
het gaat er niet om dat ik iets denk te kunnen veranderen....ik laat gewoon mijn mening horen....of ik er nu iets mee bereik of niet

Waarschuw beheerder
(y) exactly!

Waarschuw beheerder
kijk als ze r&b gaan draaien oke....zet ik em uit ....haal dan alleen ook je tune weg....

ID&T Radio Dance Music Only

Waarschuw beheerder
luister nooit naar die klote zender :Z wat volgt mega r&b party in de Arena mischien hip hop the city :s

Waarschuw beheerder
Heej Slager,

Je hebt eigenlijk helemaal gelijk. Vroeger hebben de zoontjes van de baas van CMG € 20.000 gekregen om een hard feest te geven ze zijn al die jaren alleen met hardcore in de weer geweest en ik denk dat ze zich totaal af gaan sluiten van de hardcore en hardstyle wereld. Vanaf dat ID&T op de kabel te ontvangen was is het qua muziek helemaal niks meer.
Ik vind het heel erg jammer want ik dacht hehe eindelijk een harde radio zender Knalluh!!!! (Vergeet het maar)

P.S. Weet je wat ik denk ik denk dat de overheid hier een hele grote rol in meespeelt.
Dat betekent dus dat voordat ze de ether frecuentie kochten hingen daar wel een aantal voorwaarden aan vast.
Je weet hoe de overheid denkt als het om hardstyle/hardcore gaat. De mensen zijn niet oke teveel vechtpartijen teveel drugsgebruik bla bla bla (Ik vind de mensen veel vriendelijker tegen elkaar op een feest dan in de kroeg).

Waarschuw beheerder
(Ik vind de mensen veel vriendelijker tegen elkaar op een feest dan in de kroeg)

...dan op veel R&B-feesten? niet dat ik er veel verstand van heb hoor, dat geef ik meteen toe. ik ken ook niet de verschillende stijlen binnen die muzieksoort. maar ik hoor in ieder geval wel vaker van steekpartijen of schietincidenten op zulk soort feesten dan bij 'gewone' ID&T-feesten

of heb ik dat fout? correct me if i'm wrong
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vind de muziek over t algemeen wel relaxt op id&t-radio, meestal lekker chill en 's avonds komen verschillende stijlen aan bod, maar die ( r&b )top40-meuk mogen ze van mij uit t raam smijten.. t is toch n DANCE-zender?!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 169295, 55694, 50902, 511}
Waarschuw beheerder
Ja.. ze moeten het toch een beetje promoten voor Innercity.
Vorige maand een stuk over het zgn. 'Urban' in ID&T Magazine..
Volgende maand een 'Urban' hal op Innercity...
met allerlei bekendere R&B dj's...
Ze ruiken geld.. en volgens mij hebben ze het goed geroken, kijk maar eens naar een muziekzender op tv, en naar alle mannetjes die in die ijshockeyshirts en zakdoeken op hun hoofd lopen op straat.
Het is hele goede business, aangezien er veel doelgroepen zijn in Nederland die ID&T nog niet heeft bereikt.
Het blijft een bedrijf en het doel van een bedrijf is winst maken.

Een schrale troost is dat UDC ( Concept Bookings ) alle R&B dj's levert hahaha...
Ze zitten dus allemaal in het complot. :P
Ze doen maar... ik kies toch zelf waar ik heen wil en dat is niet naar een R&B feest.
Misschien dat ze mij nog eens blij kunnen maken met een oldschool-hiphophal maar dat zit er waarschijnlijk niet in :P
Waarschuw beheerder
ik zal het sterker zeggen WEN
laatst hadden ze zo een r&b feest hier in
de heineken music hall
na afloop hele grote rellen met een man of
50 moest de M.E. aan te pas komen
dus het gebeurt inderdaad
ik vind het erg jammer en erg triest
allemaal en daar blijf ik bij
ik was blij met id&t maar word steeds minder
maar dat zal hun aan hun reet roesten inderdaad
maar ik zal het wel mee laten wegen in mijn
keuze van feesten
id&T maar is wat minder sponseren
ze rekenen zo en zo al belagelijke prijsen
en word je verplicht op een abbo te nemen
op hun blad als je naar sensation gaat
allemaal geldklopperij
de russische maffia is nog eerlijker bezig hahah
Waarschuw beheerder
En dan heb je een abonnement op dat blad en dan krijg je hem maar 1 keer...van mij mogen ze stikken in hun kolere zooitje!
Waarschuw beheerder
breek me de bek niet open over dat blad haha
die is nog erger als dat radiosendertje
is gewoon een groote reclame folder
met af en toe een leuk intevieuw erin
dat blad slaat echt alles
alleen maar reclame van feesten en kleding
als ik zo een
NEE NEE sticker op mijn brievenbus plakt
durft mijn postbode hem nieteens
naar binnen te gooien denk ik
Waarschuw beheerder
commercie mensen verpest alles ze moeten ook geld verdienen dat betekent da als je een breeder plubliek hebt dat je meer geld voor je reclames kan vragen en dus is het onvermijdelijk de maatschapij draait nou eenmaal om geld en niet om mensen