Waarom douchen de meeste mannen zonder washand????
Ik bedoel je krijgt dan toch niet alles goed schoon??? Ik vind dat echt super ranzig, wat vinden jullie ervan. ...
Bah bah bah. Als ik er achter kom..... Oe la la! Randen kopkaas en eikelbrie..... Gatver. Zowieso mannen zijn toch niet zo schoon op zichzelf als vrouwen.
Okee, misschien moet je inderdaad wat doen aan de vriendjes die je hebt/had. Ik heb daar nog nooit last van gehad hoor, bij vriendjes, ook zonder washand..
Misschien eerst naar de persoonlijke hygiene kijken, voor je verder gaat ... meestal ruik je het al, deo o.a. en mondgeur ... of ben ik nou zo .............
Sponzen zijn het beste. Dragen ook zorg voor de beste schuimvorming. Sponzer regeren!
Ik gebruik altijd een washandje! Ik heb niet het idee dat je met je handen alleen echt schoon wordt...
sponzen zijn toch niet schoon !! was je die uit dan ... liggen hele dag op te drogen met alle bacillen en was je je er weer mee ... nee gewoon ieder keer schoon washandje (wel zachte)
Ik weet niet wat jij met een spons doet dan hoor, maar qua gebruik niet helemaal goed dan. Ken je de werking van het schuim echter wel? Het gaatv erom dat het schuim de 'vuiligheid' opneemt en vervolgens kan afvoeren van je lichaam.