1631x bekeken
Wilsjonniej heeft gewoon gelijk 
Je moet gewoon "thema"avonden hebben.
Wat ik trouwens een vette tent vind (pas dit weekend voor het eerst geweest): The Wall.
Als zo`n tent nou es in Den Haag kon komen (wat niet kan omdat het een kut stad qua openingstijden/vergunning is...maar als), heb je iig. een goeie hardcore club.
We hebben in Den Haag alleen maar "trendy" tenten...Asta, die tent van Silly Symphonies, dat Boedha bar gebeuren...of discotheken waar je een hoog kinder/patser gehalte hebt: Westwood, Tempel..
Er moet gewoon een (grote)tent komen die wekelijks de hardere stijlen programmeert.
Je moet gewoon "thema"avonden hebben.
Wat ik trouwens een vette tent vind (pas dit weekend voor het eerst geweest): The Wall.
Als zo`n tent nou es in Den Haag kon komen (wat niet kan omdat het een kut stad qua openingstijden/vergunning is...maar als), heb je iig. een goeie hardcore club.
We hebben in Den Haag alleen maar "trendy" tenten...Asta, die tent van Silly Symphonies, dat Boedha bar gebeuren...of discotheken waar je een hoog kinder/patser gehalte hebt: Westwood, Tempel..
Er moet gewoon een (grote)tent komen die wekelijks de hardere stijlen programmeert.
(permanent verbannen)
ik draag ook me steentje bij netzoals partyraiser, door maandelijks de hardfountain parties te organiseren. misschien wel niet in den haag, maar wel in voorburg!! en op de hardfountain parties wordt hardcore,early rave en hardstyle gedraaid, met grote toppers die komen draaien. 14 nov. jl. kwam nosferatu nog zijn kunsten vertonen en 19 dec. is hardfountain 4 met o.a. partyraiser. Deze feesten worden 1 x per maand aangeboden, en de consumpties zijn ook niet duur, bier 1 euro. dus het aanbod komt langzam weer terug in de regio den haag!!!
maar een extra club in den haag zal wel relaxed zijn die deze muziek (hardcore, early rave, oldstyle of hardstyle) ook zal gaan draaien, want club, trance en techno wordt al gedraaid in de asta en cocoon!!
maar een extra club in den haag zal wel relaxed zijn die deze muziek (hardcore, early rave, oldstyle of hardstyle) ook zal gaan draaien, want club, trance en techno wordt al gedraaid in de asta en cocoon!!
laatste aanpassing
Vaag ik weet ook niks over die tent, doe maar allebij de stylen, is er weer meer werk voor de dj's en is ook leuk voor meerdere soorten publiek...maar mijn hart gaat uit naar pure HARDCORE TO DA BONE!!!!!!!
Zoals vroeger de gabberton of Voltage, wie die tijd nog kent, weet precies wat ik dan bedoel met een hardcore to da bone tent!
Zoals vroeger de gabberton of Voltage, wie die tijd nog kent, weet precies wat ik dan bedoel met een hardcore to da bone tent!
dj partyraiser weet meer
geloof mij nah maar hij lieg er eg nie om
we krijge gewoon in 2004 een hardstyle hardcore tent
dan ma van beide muzieksoorte wat zo is er meer publiek te vinde zodat er genoeg mense kome zodat de tent nie geslote ken worde
ut liefs heb ik ook alleen ma een hardcore tent ma als ut eg nodig en ut eg moet dan ook ma hardstyle er bij of anders gewoon 2 zalen
dj partyraiser 
Alles WAS rond, tot we wilden ondertekenen, toen ging de huidige eigenaar ineens 1,5x zoveel vragen.
Maar aangezien hij nu helemáál niks met die tent doet, KOST t hem alleen maar geld, dus.... we zijn nog steeds hoopvol. Sorry voor dit teleurstellende berichtje
Vind t zelf héél jammer iig.
Maar aangezien hij nu helemáál niks met die tent doet, KOST t hem alleen maar geld, dus.... we zijn nog steeds hoopvol. Sorry voor dit teleurstellende berichtje
Vind t zelf héél jammer iig.
laatste aanpassing
donateur
gewoon beide is
Celebration Studio;s zal 24 april ook een top hardstyle / hardcore feest zijn
https://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/14822
Celebration Studio;s zal 24 april ook een top hardstyle / hardcore feest zijn
https://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/14822