Partyflock

Forumonderwerp · 637897

Waarschuw beheerder
Ik heb altijd zilveren sieraden om, maar nu zijn die van de een op de andere dag allemaal helemaal zwart geworden. Heb ze al een keer schoon laten maken, maar het komt steeds terug terwijl ze toch gewoon echt zijn. Weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen ???
Waarschuw beheerder
weet niet of het al ene keer gezegd is maar dan reageert je huid verkeerd op zilver, het wordt dan zwart
dit is vrij zeldzaam, jaja

Waarschuw beheerder
ben niet boos :[

:D

Waarschuw beheerder
donateur
Zilver oxideerd niet.

Waarschuw beheerder
dan niet.. :S

Waarschuw beheerder
ik ken iemand die er doorzichtige nagellak op doet. dan worden ze na een tijdje wel terug zwart, maar dan krijg je tenminste geen zwarte vegen op je hals, arm...
je moet ze gewoon regelmatig schoon maken (dus niet wachten tot ze helemaal zwart zien!) je zegt dat je ze al eens schoon hebt laten maken. dat kan je toch even goed zelf doen met dreft of een speciaal product. ik leg mijn ring regelmatig een dag in een kommetje met dreft. de volgende dag is hij terug heel mooi
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pfff ve4els te veel werk toch kan je elke week hem schoonmaken gewoon witgoud ben je klaar :S

Waarschuw beheerder
donateur
Als je bijvoorbeeld ongesteld bent, kabn het ook zijn dat je sieraden zwart afgeven:)

Waarschuw beheerder
ik heb t ook alleen met mn oorbellen en dat het komt door je huid is onzin want mn hele oorbel is dan zwart en niet alleen waar die door mn oor/huid heen zit

Waarschuw beheerder
Gewoon een hard borsteltje met een beetje Tandpasta erop en dan schrobben maar, daar word het ook weer helemaal schoon van....alleen een kliederboel blijft achter als je het gedaan hebt..;)....en de smaak is dan ook wel lekker :P....hahaha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wuahahaha paraa:P
Waarschuw beheerder
donateur
zilver word zwart door je huid.. als je ziek bent of ongesteld dan reageert het daarop. gaat vanzelf weer over

Waarschuw beheerder
ja dat probleem heb ik nou ook, maar bij komt dat omdat ik hem om heb met feesten en dan geeft die af door je huid denk (zweet)
Maar me piepie is hem nu aan het schoonpoetsen..
Waarschuw beheerder
Zie je wel, zat ik er toch niet zo ver naast, thank you all :respect: :flower: