Partyflock

Forumonderwerp · 637522
carl cox in de Asta in Den Haag!
Wie gaat??

Kwam net langs de Asta .

Stond al groot op : uitverkocht

Maar wij hebben gelukkig onze kaartjes binnen:D

nope vanaaf lekker naar traffic met mulero en skills!

Als je me zoekt, ben ik in de Statenhal ;) O:)

en ik zit aan de overkant te werken op het catshuis! :(

ik zie net dat je 20 moet zijn om binnen te komen..
Weet iemand of ze moeilijk doen daar aan de deur?! :S

ehm ja ze kunnen heel moeiluk zijn daar ja.....of ook weer niet is geen touw aan vast te knopen :S

maar als k jou zo bekijk heb je vast geen problemen daar ;)

dus een fijne avond (Y)

haha ja dat komt door de fotos denk ik ..
ik zie er vrij jong uit namelijk :S
is legitimatie vervalsen een optie?! :S
of trapt niemand daar meer in?! ;)

zou je kunnen doen..maar als je een kaartje heb al doen ze niet zo moeiluk hoor...en vrouwen komen sowieso makkelijker binnen

ik ben laatst geweigerd bij een tent waar ik 16 moest zijn om binnen te komen :P
alleen omdat ik geen legitimatie bij me had
mwuhuhahahaha :)

Dus daar ben ik een beetje van geschrokken :o

hm dan weet k et ook niet meer hoor..... :S
neem aan dat je al een kaartje heb dus probeer t gewoon zou k zeggen, weet zeker dat je anders je kaartje voor VEEL geld kan verkopen voor de deur ;)

hehe oke thanx :D
Ik en 4 maatjes van me komen de asta ook een bezoekje brengen vanavond :)
(kuthitte vanavond denk ik)
heb je dat kaartje nog steeds over Miss-Britt??

nee die heb ik verkocht

ja zal wel weer flink heet en druk worden Lady Sascha...moet meteen weer aan de <<O>> denken toen :S moeste we de jassen achter de O in de bosjes leggen om alleen al binnen te komen :S:S
Dag allemaal,

Als de Asta te druk is komen jullie dan naar Club Exposure in Den Haag! Voor een 'old fashioned-style', 'progressive-house-night'.. Gaat echt super worden..!!

Groetjes!

je zit toch niet stiekem reclame te maken he ;)
Ik zoek nog 2 kaartjes voor vanavond!
Iemand? elger_m@hotmail.com
Ik kreeg gister inene 2 kaartjes in de brievenbus dus ik ga ook maar ff kijken :)

Wie was dat meisje met een rose/rood topje en rokje voor de dj booth ?
laatste aanpassing
Je bedoeld die arrogante doos die keihard met d'r haren aan het schudden was zodat andere mensen er last van hadden?

:r
hahaha er waren wel meer irritante wijven die als een debiel aan het dansen waren zodat iedereen er last van had..

Maar voor de rest Carl Cox is the MASTER!! Ik heb een superavond gehad en wel 10 liter uitgezweet 8)

hahaha.. ja, die bedoel ik... ik had er niet zoveel last van ;) ...
oeps..........
laatste aanpassing

kut asta :@

Want?

geweigerd

https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/642625.html

:@ :@ :@

:( waarom dan??

verkeerde schoenen :/
en ze hebben de leeftijd aan de deur veranderd :/

Gaan jullie nou in 2 topics over hetzelfde zeiken !!!

Zonde met al die drukte

ja ik had de link van het andere topic al neergezet..

niet zo zeuren heh :P
Uit betrouwbare bron heb ik vernoemen dat er 1700 mensen anar binnen mochten en dat het totaal aantal bezoekers daar al overheenzat, op 1800-nogwat.
Toen de politie kwam was de temperatuur 31 graden celsius en zat er te weinig zuurstof in de lucht (19,9 %, 1% minder dan het minimum).
De deuren zijn toen even open gezet, maar dat mag in het vervolg niet meer (ivm geluidsoverlast). Bij Tiesto (de volgende keer dat het ECHT druk wordt) moeten ze dit dus goed voor elkaar hebben.

De klacht etc was door de portiers als eerste afgedaan door te zeggen 'de melders mochten niet meer naar binnen en daarom hebben ze gebeld' :S
Misschien opvallend dat juist de mensen die nog geen 20 zijn geweigerd werden? :-p

Uiteraard mogen ze wel wat vriendelijker worden bij de Asta!

Het was inderdaad VEELte drug bij Carl Cox. Ik hoop dat het bij Tiesto beter geregeld is, want hier zal het ongetwijfeld ook druk gaan worden.

had k je van te voren ook wel kunnen zeggen dat dat ging gebeuren :S
Dus de Asta is absoluut nie relaxt om te feesten?
Dus de Asta is absoluut nie relaxt om te feesten?

Nee man, dat is dik overdreven. Je kan er wel leuk feesten hoor, ligt alleen welke dag en wat er komt.
Vrijdag is er veel 'normaal' uitgaanspubliek, dat komt om uit te gaan, niet voor de dj die er draait. Dat is wel een nadeel. Verder een leuke club hoor, alleen een beetje warm :D