2035x bekeken
wie gaat er nou bellen tijdens sex?
donateur
Dat geeft best wel aan hoe jij in bed bent.
laatste aanpassing
das wel grappig, vooral als degene die je aan de tel. vraagt wat je aan het doen bent.
donateur
2 Sietz:
En wat dacht je van de persoon waarmee je sex hebt.
En wat dacht je van de persoon waarmee je sex hebt.
Vind het eerder beetje vaag voor degene met wie je het aan het doen bent... ben je lekker bezig...gaat je telefoon..neem je gewoon op.. das toch gaar?
donateur
Stel dat er nou een vriendin belt naar haar om te zeggen dat er een brad pitt special op tv is, vind je het dan ook normaal als ze dan tv gaat kijken terwijl je haar neukt?
donateur
Verassend hè, als je zo'n topic opend.
je zal wel slecht in bed zijn denk ze dacht ik ga maar bellen want komen doe ik vandaag toch niet meer 
Sex en telefoneren is slechtte combi als je er niet voor betaald word...
Chris Rock heb er een vet stukje over over vrouwen die de telefoon opnemen tijdens de sex... Want wie weet is het wel een Baan... En dan elke kaar als ze antwoord moet je haar the Dick geven... super grapig stukje... Maar getyped is het niet grappig WEET IK... Vooral als ie het gesprek voorbeeld gaat geven
Chris Rock heb er een vet stukje over over vrouwen die de telefoon opnemen tijdens de sex... Want wie weet is het wel een Baan... En dan elke kaar als ze antwoord moet je haar the Dick geven... super grapig stukje... Maar getyped is het niet grappig WEET IK... Vooral als ie het gesprek voorbeeld gaat geven