Partyflock

Forumonderwerp · 636893
8284x bekeken
Waarschuw beheerder
Zelf heb ik et nog nooit gebruikt, wil et heeeel graag zelf een keer proberen, maar een goede vriend van me heeft pas een bad trip gehad en raad het mij nu af,
wie heeft er ook een bad trip gehad en hoe ging dat,
en kan iemand me vertelle of de kans groot is dat ik die krijg
mzzl
Waarschuw beheerder
met MDMA heb ik nog nooit een bad-trip meegemaakt..:) t enige is dat als ik me wat minder goed gehumeurd voel dat het minder lekker werkt maar van een bad-trip kan ik zeker niet spreken.

Waarschuw beheerder
als je gaat denken dat het verkeerd gaat dan gaat het ook verkeerd, ik ging dat eerst ook denken en toen werd ik ook helemaal gek. je moet er gewoon niet te veel bij nadenken want als je gewoon 1 of een halve neemt de eerste keer kan er niet zoveel fout gaan...
Waarschuw beheerder
je moet idd zeker van zijn en niet gaan twijfelen als je gaat twijfelen kun je je heel kut gaan voelen. heb je eenmaal geklapt alleen aan de leuke dingen denken. kheb wel es getwijfeld en gedacht waar ben ik meebezig ma glukkig had een maatje dat snel verholpen en stond ik even later weer vrolijk te :bounce: en d8 nergens meer aan

Waarschuw beheerder
Bad trap MDMA, mijn ervaring

zo leip zijn dat alles vervaagd, en de zwevende tintelingen zo erg gaan zweven dat het net lijkt of je explodeerd,
datje je evenwicht kwijt bent, dat je denkt dat je hart stopt, je in paniek raakt, en doordat je in paniek raakt raak je nog banger ( omdat het je gevoels toestant versterk ) en je zo als h ware in een vicieuze cirkel beland, tot het moment dat de piek aan het afzakken is.
Zodat je denkt, poeh het wordt al minder, ik hoef nie meer bang te zijn, je bedaard enigzins, je gaat er van genieten, en je ga de zaal weer in, kijkt om je heen, WOW ik heb me toch wat meegemaakt, blijkt het geheel nie langer dan 30 minuten te hebben geduurd,
Mijn kijk op mn bad trip ervaring

Moraal van dit verhaal, zolang je nie meer dan 10 pillen heb gevreten ( natuurlijk afhankelijk van de dosering, en je resistentie voor mdma ) hoef je nie in paniek te raken, want juist als je in paniek raakt gaat het verkeerd.
Zit je trip uit, geniet ervan blijf goed praten met je vrienden en maak er een super avond van
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik kan me geen bad-trip voorstellen van MDMA ja ok als je teveel pakt zal het geen pretje zjin nee

Waarschuw beheerder
Bad trap MDMA, mijn ervaring

Ja dat is zeker bad!!!

Chris