Partyflock

Forumonderwerp · 636654
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is het nut van vechten/rellen op een feest?
Ik snap dah gewoon egt nie .. kan iemand mij dah vertellen?
Waarschuw beheerder
Thnx Air-core, Ranshaasje en Downer :S :P

Downer, ohw ben jij dat steeds, dan weet ik bij wie ik het geld voor al mn kleding met brandgaten terug kan krijgen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb er 1 woord voor mensen die vechten op een feest zijn echt vet triest en zielig!! Je basseerd er helemaal niks op en je verpest het voor anderen..

Waarom moeten jongens altijd vechten? meisjes houden zich liever op de achter grond !!! echt belachelijk... jongens en vechten kan niet...
Waarschuw beheerder
(paprikoe) Gelukkig heb ik nog nooit een vechtpartij meegemaakt op een dancefeest. Kennelijk voelen die apen op R&B feesten zich sneller bedreigd.

Ik weet niet naar welke feesten je toe gaat maar op elk groot feest word er vaak zat gevochten alleen je ziet het niet altijd omdat als het druk is en ze knokken 5 meter van je vandaan je het al niet eens ziet!! maar elk feest gaat het wel mis, zaterdag op thunderdome ook!! alleen het ligt aan jezelf of je eraan meedoet ofniet,, als je er niet op let en gewoon je rug toekeert heb je nergens last van! Ik heb het al vaak zat gezien hoor!
greetz
Waarschuw beheerder
na voebal staat vechten om/door vrouwen op nr:2 ze lokken t uit en daaarna staan ze op de achtergrond ja..

to- lindaaatje ..ik wil wel bonnetjes zien.
Waarschuw beheerder
Toch niets luxers dan twee mannen die om je vechten :devil:
Waarschuw beheerder
ik maak ff mn peukie uit..
Waarschuw beheerder
donateur
2 Bountygurl : Je vriendje kan het wel alleen af hoor ! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Zeg k dat die dat niet kan ?:S
vind zelf ook gewoon dat je LOMP bezig bent met je doeloze topic :D :bah:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lomp is hard uitgedrukt..

maar als je zo een topic ziet het BOUNTYGURL..

en je weet dat er al vaker een topic over hetzelfde onderwerp is geweest..

waarom reageer je dan zo grof?
Waarschuw beheerder
wat is het nut van een zwembad vullen die lek is...

Waarschuw beheerder
zorgen dat er water in blijft! :S

Waarschuw beheerder
het nut van rellen is gewoon irritaties van mensen en als je het kut vind kijk je er gewoon niet na ik heb vaak genoeg mee gemaakt en als je gewoon verder gaat met feesten en je er niet meej bemoeit ken je een top avond hebben!!!! zonder dat hune t verpesten zo kijk ik er naar !!!
Waarschuw beheerder
Vechten heeft geen nut, maja... van die snel opgefuckte gasten zullen er altijd wel blijven. Gewoon je rug toekeren en verder stuiteren!!!!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja ben ik het mee eens....

vinden jullie het dan ook dat ze het harder moeten aanpakken op feestjes? voorkomen van rellen/ruzies noem maar op..?
Waarschuw beheerder
lang leve de rellen :yes:
Waarschuw beheerder
Vaage topic....het heeft GEEN nut!
Waarschuw beheerder
vinden jullie het dan ook dat ze het harder moeten aanpakken op feestjes? voorkomen van rellen/ruzies noem maar op..?

Voorkomen doe je niet, want je kan dat soort situaties niet van tevoren aan zien komen. Je weet niet wie en wat...

Waarschuw beheerder
De woorden NUT en RELLEN in 1 zin noemen is al nutteloos/zinloos

Waarschuw beheerder
als ik mijn aggressie kwijt moet, pak ik altijd een pen en dan ga ik heel hard krassen op een leeg velletje papier. klinkt wel onzettend suf maar, Dat is tenminste nog zinvoller als rellen. tjow tjow
Waarschuw beheerder
Papierverspilling!
Waarschuw beheerder
ja er word wel gezegd, je eigen omkeren en verder lopen, maar je zit wel de hele nacht met kutgevoel, echt vrolijk ben je niet meer
Waarschuw beheerder
Ik zie een heleboel opstootjes altijd al wel aankomen :S

Sommige groepen/personen vallen gewoon op door heel irritant gedrag...sommige relschoppers pik je er echt zo uit...
K weet niet of iemand ooit het opzettelijk bij mensen in de rug staan springen e.d. hebben gezien?
Heel irritant is dat :(

Die mensen zijn er echt op uit om ruzie te krijgen...ze wachten net zolang totdat iemand omdraait en vraagt of ze het niet meer willen doen...logische en nette vraag vind ik eigenlijk want het zou ook "per ongeluk" kunnen zijn en je zou kunnen vragen of ze er rekening mee willen houden dat jij er ook nog staat...ik vind dat een normale vraag als mensen onder elkaar iig...maar hun dus schijnbaar niet en slaan er gelijk bovenop...

Ik vind dat je je rug nou net niet moet omkeren voor dat gedrag wat vooraf gaat!
Betekend niet dat je er zelf persoonlijk iets aan hoeft te doen...daar heb je namelijk security voor... :)
Aleen zouden er vanuit organisaties eigenlijk betere afspraken gemaakt moeten worden met de security dat die bij dat soort taferelen ook al op kunnen treden en niet pas als het eenmaal uit de hand gelopen is...
Denk dat het publiek het al veel eerder in de gaten heeft dat er iets te gebeuren staat alleen moeten ze in plaats van zoals gewoonlijk weg lopen en ergens anders gaan staan zo van niet mijn pakkie aan nou net de security aan de mouw trekken en ze erop wijzen...
Die kunnen namelijk niet overal in de zaal aanwezig zijn om de boel in de gaten te houden...daar heb je ook nog zoiets als sociale controle van het publiek zelf voor namelijk :)

Zo vind ik het tenminste...

Waarschuw beheerder
nutteloos onderwerp
Waarschuw beheerder
Het nut van feesten en rellen is er niet, dus inderdaad een nutteloos onderwerp

Waarschuw beheerder
Er IS geen nut van rellen. Je hebt altijd van die kinderachtige figuren die denken dat ze stoer zijn als ze zomaar iemand op z'n gezicht timmeren. Het schijnt erg moeilijk te zijn om je agressieve gevoelens voor je te houden (ahum)...
Ik walg van dat soort mensen!
Waarschuw beheerder
ja er word wel gezegd, je eigen omkeren en verder lopen, maar je zit wel de hele nacht met kutgevoel, echt vrolijk ben je niet meer

Ik weet wat je bedoelt. De sfeer op een feest is dan gelijk omgeslagen.
Het vage is nog wel dat je het van anderen overneemt. Je komt op een feest en je proeft gelijk zo'n grimmig sfeertje de mensen en jezelf worden wat terughoudener en dan vooral als er van die duidelijke relschoppers rondlopen, je weet gewoon dat er wat kan gebeuren.

Ik walg van dat soort mensen!

:respect:
Waarschuw beheerder
nutteloos

Waarschuw beheerder
- Conditie op peil houden
Waarschuw beheerder
Xnap de mensen nie die hun aaf dr door laten vergallen: je weet dat t op elk feest gebeurd.....en je doet r nix aan...
Dan ga je toch niet je aaf dr door laten verneuken?
En wat er aan gedaan kan worden: tsja nie veel... btere security ok, maar op een feest van bijv 10000 man of meer kun je echt niet altijd op tijd een knokpartij aan zien komen.

Waarschuw beheerder
hahahaha, zo'n toppic heb ik ook ooit is geopend..

Leverde 376 repleay's op ofzo en op het eind ging het alleen nog maar over nazi's :-s
Waarschuw beheerder
donateur
Whaha, had dah eerder gezegd! :p

Waarschuw beheerder
vechten is voor domme lui die niet weten hoe ze een echt feestje moeten maken.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De Mensen Die Vechten Hebben daar 9 van de 10 keer een reden voor.

Ik geloof niet dat mensen naar een feest gaan met de instelling ''jah zullen we vanavond even een paar gasten in mekaar meppen''

:S
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik denk toch wel dat er van die mensen zijn die naar een feest gaan om te knokken.

Maar ik laat mijn feest er ook niet door verpesten iig.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik denk toch wel dat er van die mensen zijn die naar een feest gaan om te knokken.

:yes: Meej eens!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het verpest de hele sfeer!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Juist, en je maakt er een hoop mensen totaal niet blij mee!
Waarschuw beheerder
donateur
Der zit geen nut in vechten op feesten. mensen die gaan vechten op feesten, athans, die er mee beginnen zijn meestal een groepje herrie schoppers. Staan vaak in een groep op de 'uitkijk' of er nog ergens een makkeljik slachtoffer te bespeuren valt om die vervolgens met de hele groep in elkaar te rossen. Walgelijk :kots: !! En als je ze alleen tegen zou komen, ontwijken ze je wel. Maar goed dit geld echt niet alleen op feesten...

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon zwaar irritant! als je loopt te spacen en je ziet dat weer gebeuren ga ik dr echt niet goed op. Vrijdag was het weer raak op Underground Madness #2! het zou tot 6 uur doorgaan maar om 5 uur is het alweer afgekapt omdat er weer gevechten waren. DANK JULLIE WEL!
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij zorgt Security er gewoon voor dat er gevochten wordt.
Kwestie van je baan veilig stellen... als er nooit meer gevochten zou worden, konden die gasten (en dames) na het fouilleren om een uurtje of 1 weer naar huis. Hoeft er maar een te blijven om de fooien in ontvangst te nemen... die ze overigens dan weer niet krijgen van ons, ze hebben immers geen ruk gedaan!

Waarschuw beheerder
Van vechten wordt je een echte man :yes: en zullen je vrienden je nog meer respecteren (y)

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Een feest zonder knotsen is als neken zonder orgasme :yes:

Waarschuw beheerder
rellen en feesten is toch hetzelfde:s

Waarschuw beheerder
Van vechten wordt je een echte man en zullen je vrienden je nog meer respecteren

rellen en feesten is toch hetzelfde

kijk dit zijn nou mongolen die een leuk feest verzieken

Waarschuw beheerder
Het gaat erom dat wij het leuk hebben:yes:

Waarschuw beheerder
ik vind je maar een zielig ventje

Waarschuw beheerder
rellen/vechten heeft toch NOOIT nut, dus heeft het op een feest ook geen nut!

je bent inderdaad erg zielig Graaf! Wat maakt rellen leuk??

Waarschuw beheerder
nu heb je me gevoelige snaar geraakt:(
En ik dacht nog wel dat ik de man wasO:)
Rellen komen niet uit het niets,er moet altijd wat aan de hand wezen.
als jij dat niet wilt snappen:gaap: