Ik zie een heleboel opstootjes altijd al wel aankomen
Sommige groepen/personen vallen gewoon op door heel irritant gedrag...sommige relschoppers pik je er echt zo uit...
K weet niet of iemand ooit het opzettelijk bij mensen in de rug staan springen e.d. hebben gezien?
Heel irritant is dat
Die mensen zijn er echt op uit om ruzie te krijgen...ze wachten net zolang totdat iemand omdraait en vraagt of ze het niet meer willen doen...logische en nette vraag vind ik eigenlijk want het zou ook "per ongeluk" kunnen zijn en je zou kunnen vragen of ze er rekening mee willen houden dat jij er ook nog staat...ik vind dat een normale vraag als mensen onder elkaar iig...maar hun dus schijnbaar niet en slaan er gelijk bovenop...
Ik vind dat je je rug nou net niet moet omkeren voor dat gedrag wat vooraf gaat!
Betekend niet dat je er zelf persoonlijk iets aan hoeft te doen...daar heb je namelijk security voor...

Aleen zouden er vanuit organisaties eigenlijk betere afspraken gemaakt moeten worden met de security dat die bij dat soort taferelen ook al op kunnen treden en niet pas als het eenmaal uit de hand gelopen is...
Denk dat het publiek het al veel eerder in de gaten heeft dat er iets te gebeuren staat alleen moeten ze in plaats van zoals gewoonlijk weg lopen en ergens anders gaan staan zo van niet mijn pakkie aan nou net de security aan de mouw trekken en ze erop wijzen...
Die kunnen namelijk niet overal in de zaal aanwezig zijn om de boel in de gaten te houden...daar heb je ook nog zoiets als sociale controle van het publiek zelf voor namelijk
Zo vind ik het tenminste...