Partyflock

Forumonderwerp · 636428

Wat houd Hardstyle voor jou in?
Artiest {SHOWLIST artist 31905, 99427, 6757, 173826}
nou alles wordt toch commercieel
JA TOCH
Vind het snel gaan vervelen. Op een gegeven moment word het gewoon saai.
je kan het tegenwoordig absoluut geen hardstyle meer noemen blabalbalabla genoeg discussie's over gehad kvind het steeds meer klnken naar uk hh .. mij zie je nie zo snel meer op een hardstyle feest rondlopen geef mij maar lekekr drumm &bass of hardcore
alles wordt idd commercieel... hardcore ook op een gegeven moment en toen is de scene verneukt, trance is ook commercieel geworden en niet meer origineel te noemen.
als er veel geld mee kan worden verdiend wordt de muziek kut en speelt men in op het grote publiek.
Het is dus gewoon een hype die over gaat en later zul je weer groep hardhouse liefhebbers krijgen die voor de originele muziek gaan.

let maar op, dit is vaker gebeurd... voor de rest stampt de muziek wel maar het gaat vervelen toch? het is toch steeds het zelfde? ze gebruiken bijna steeds dezelfde soort bass (italiaans niet trouwens) en worden samples gejat uit de hardcore...
nou kheb hier wel italiaanse hardstyle platen liggen waar zeker wel gejatte hardcore sample's tusen zitten
Al die hardcore mannekes die hardstyle haten moeten niet zo zeiken.
Dankzij hardstyle komt de hardcore nu weer meer naar boven, dus het is alleen maar goed.
laatste aanpassing
juist zaadstaaf ik ben met jou helemaal mee eens

maar het veranderd de heletijd als je begrijp wat ik bedoel
Waarom moet hardcore weer naar boven komen dan?? :frusty:
Artiest Triax
Rond 2001 :D
NU :kots: