Partyflock

Forumonderwerp · 636184
Hey,

Zijn er vrouwen die ook niet uitgepraat kunnen raken over snelle en mooie auto's enz?!
Ik hoefde nog niet over een auto te beginnen en ik had alweer ruzie met mijn ex! Nou vroeg ik me dus af of er ook vrouwen zijn die het WEL leuk vinden!
Of moet ik nou homo worden?! (Nou zijn homo's vaak ook van die mietjes die er niets van willen weten, dus dat werkt ook niet) (Verder niets te nadele van homo's hoor, want anders zou ik alle vrouwen ook benadelen)
Cool laten we er een tune topic van maken :P over de 800pk gaan ze wel denk ik alleen krijg je dat nooit op de weg. Ze hebben veelste veel (hoge) koppel waardoor je konstante wielspin hebt bij het (snel) optrekken.

Linksgestuurd is super vooral in zo'n bak idd dat heeft niemand, en daar mag je inderdaad wel veel geld voor overhebben want dan moet feitelijk de hele auto overde kop :) Moet je maar eens na gaan wat er allemaal aanverbouwt moet worden behalve dashboard, pedaal meuk, naja... teveel eingelijk.

Verder sja. Blijft ook mijn droom hoor :) Niet voor niets een Jongens droom hehe Alles van Sparco vanbinnen en motorisch GReddy en voor de finishing touch wat opleukertjes van Tenzo R :) Maar goed nu maar weer even ontopic want ik wordt helemaal gek al weer hehe draai helemaal door :) tis niet voorniets een vrouwen en autos topic :P
laatste aanpassing
hoe sneller hoe beter tog:yes: en lang leve de playstation grand turismo(Y) whehehhehehehheheheh­he
Jah, maar WAAR zijn die vrouwen?!? :S hehe

Hij heeft trouwens wel 4WD, maar idd zal het moeilijk worden het vermogen op de weg te krijgen!
Dat gedoe van die hele auto verbouwen voor het linksgestuurd bouwen vind ik alleen maar leuk! Heb zelf mijn eigen auto ook helemaal uit elkaar gehad om er een ander motorblok in te bouwen (2 van op deze aardbol, maar wist eerst niet dat er nog een ander was die hetzelfde had gedaan).
Ben nu ook weer op zoek naar een andere om mijn prestigeproject van te maken! :kwijl:
Wat wel vervelend is bij zo'n Skyline is dat je een typegoedkeuring moet aanvragen bij de RDW ivm dat ie nooit in Nederland is geleverd!! :S
Gran Turismo 3 is het Allerbeste spel ooit gemaakt! Kan niet wachten op 4!!
Mja Gran Turismo is inderdaad prachtig, heb et ook blauw gespeeld maar qua tuning en rijd gedrag vind ik het nog eingelijk net iets te arcade achtig, ik stuur je zo ff een PM MackT met een stoere demo van een game (goed te doen echt! :))

Verder, over het RDW gebeuren dat moet je ook aanvragen als je een redelijke body vervaning gedaan hebt bijvoorbeeld bij je volvo, hoeft niet altijd maar komt vaak voor dat je dan opnieuw moet laten keuren. Is gewoon zo dat er geen uitstekende dingen etc bij mogen zijn om maar een klein voorbeeldje te noemen.
laatste aanpassing
Om het helemaal officieel te doen, moet mijn auto eigenlijk ook voor een herkeuring bij de RDW!! Ik hoop maar dat niemand erachter komt! Maar officieel moet ik voor mijn auto ook een nieuw kenteken aanvragen! :devil:
mackT, ik heb het al helemaal door hoe deze wereld in mekaar zit ... of je werkt voor je geld ... (niet echt mijn specialiteit) of je neemt een rijke vent ... :devil:
maar we hadden het over auto's ...

Subtiel zijn is zeker ook niet je specialiteit?
hehehe :devil:
Rijke man werkt voor mij niet!! Zijn er ook rijke vrouwen?!
voor jou vast wel !! ;)
goed blijven zoeken
laatste aanpassing
Ben ik mee bezig!! ;) :P
3 november 2003 21:26
Gran Turismo 3 is het Allerbeste spel ooit gemaakt! Kan niet wachten op 4!!

:yes: Zekers :yes:

Alleen balen dat mn ex de Playstation gehouden heeft!! (n) Bij wie mag ik nu GT3 spelen?????

Enne MackT: ik ben hard bezig rijk te worden, telt dat ook??? :p
laatste aanpassing
Hard bezig is nog niet goed genoeg!! Kom over een aantal jaar met 10miljoen op je bankrekening nog maar een keer aankloppen!! :devil: :devil:
hehehe
Hahahaha, dan kom ik echt niet bij jou aankloppen gek :devil: Dan zoek ik een man met meer dan 10 miljoen op zn rekening :D
Hahaha inkoppertje!! :S
Maar misschien heb ik dan wel 20 miljoen op mijn rekening en als je niet komt zal je het ook nooit weten!! :P

Hahahah alle vrouwen zijn het

ZELFDE

Maar ach, what else is new??

Maar on TOPIC

Daar moet jij voor zorgen of ik kom :D :p :9
Jah leuk!! Maar het topic is VROUWEN en auto's, dus eigenlijk waren we nogsteeds ontopic! :S
Maar je hebt gelijk, alle vrouwen zijn hetzelfde, behalve die geitenwollensokken types! Beetje die Jomandah gekken! :kots:
Daar moet jij voor zorgen of ik kom

Eeeuuuuh Jaahhh...... In welk opzicht?! :P
ik ben een echte sportwagen freak, alleen heb een hele dure smaak, dus de auto's die ik echt tof vind zal ik nooit kunnen betalen, helaas!
maar een stiekum wedsrijdje met vaak in het begin niets vermoedende medeweggebruikers, vind ik altijd leuk.
dat gebeurt overigens in een satijn grijse volkswagen 4, 1800. niet de allersnelste maar soms wel snel genoeg hahaha
Maar Mack, als je dan 20 miljoen op je rekening heb, heb ik je misschien dan wel gevonden ;)
Eeeuuuuh Jaahhh...... In welk opzicht?!

Ja, ik hoef toch niet alles uit te spellen voor je he :p
Moet ik ook nog je handje erbij vast houden? :D
Maar GT3-fans: hoe heet die goedkope race-Toyota ook alweer, waar je alles mee wint in het begin???
Jah jammer alleen dat ik geen 20 miljoen op mn rekening hebt staan! En als ik het wel had, dan had ik het hier alsnog niet neergezet!
Neuh je hoeft mijn handje niet vast te houden hoor!! :P
Race Toyota?!
Nissan misschien?!? Skyline!!!
Nee Mack, t was echt een Toyota! Als je wil, kijk de Toyota's maar ff na en zet ze ff hier, dan herken ik em wel :D

Maarre... mag ik nou nog GT3 bij je komen spelen of geldt daarvoor die 10 miljoen ook? ;) :D

.

HIER BLOEIT WAT....

Misschien een doen samen en over praten!!

(y)
Nee om GT3 te spelen hier hoef je geen 10miljoen te hebben!

Dan is 100000 ook goed!! :devil: :devil:
Dude nou zie ik pas dat het een Lambo is!! Ultiem Vette bak!! (Y)

Echt een hele DIKKE!!

Ik kan er gewoon geil van worden!!
Damn, over díe wagen wil ik wel praten ja :p!!!
Enne bloeit er iets dan???? :S t Is nog lang geen lente hoor :D

En Mack: koop wel een nieuwe Playstation, is goedkoper :D
laatste aanpassing
Nee inderdaad, ik voel hier niets bloeien!! Heb trouwens ergens anders op PF gelezen dat dit DE tijd is dat relaties juist eindigen!! :S

Maar wel een VETTE bak!!! (Y)(Y)(Y)

Hee A'dammertje, ben je alweer KAAL dan??

(ik bedoel of je blaadjes al los heb gelaten aangezien het geen lente maar herfst is)

Hee Ragger, wanneer gaan we weer en scheuren??
laatste aanpassing
Heb trouwens ergens anders op PF gelezen dat dit DE tijd is dat relaties juist eindigen

Klopt Mack, Chinese Horoscoop zei ookal dat 2003 een slecht jaar voor relaties zou worden!! En ik heb t ondervonden ;) Trouwens, je laat nu wel een goeie race-partner schieten hoor ;-) Ben super goed B) :D
Hee A'dammertje, ben je alweer KAAL dan??

(ik bedoel of je blaadjes al los heb gelaten aangezien het geen lente maar herfst is)

Heeft er volgens mij niks mee te maken dat ik niks voel bloeien :S Als je iets zegt, zeg dan iets zinnigs!! En dat van de lente was gewoon een flauwe opmerking, moet kunnen volgens mij
Jah ik heb zelf ook ondervonden dat het een slecht jaar is voor relaties!! :S
Boeiend!!
Ben je zo goed dan in GT3?! Hmm zal nog eens nadenken of ik op mijn aanboed van 100000 terug kom dan!! :P
Hahahahaha, blijf er maar nulletjes ervan af halen, dan kom je er uiteindelijk wel :D

En dat van de lente was gewoon een flauwe opmerking,

Als je nou mijn opmerkingen ook niet zo SERIEUS zou nemen zou dat een stuk schelen!!
evengoed goeie vrienden hoor (y)

Maar on topic.....

Das geen echt geloof ik!! Dat weet ik wel zeker eigenlijk, maar hij ziet er wel tof uit!! Vooral die wielen vind ik stoer!!
D@ssie, moet je wel een opmerking maken waarvan je de clue nog een beetje begrijpt! (y)
En goeie vrienden heb ik al :p
Vooral die wielen vind ik stoer!!

Ja, 5-tands velgen zijn altijd wel mooi en dan nog es chroom :kwijl: Wel es van die terugdraaiende velgen gezien, een beetje té, maar ach, wel leuk!!!

Moi gaat slapen nu! Lees wel als er nog opmerkingen zijn :D

D@ssie, moet je wel een opmerking maken waarvan je de clue nog een beetje begrijpt!
En goeie vrienden heb ik al

Lees deze nog ff dan AANSTELLER...

Ooh ja weltrusten en dan maar geen goeie vrienden!!

Sorry MackT voor het vervuilen van je topic, zal het niet meer doen!!

(y)
Ik ben echt een vrouw, auto's doen me niet zo veel.

Ik ben echt een vrouw, auto's doen me niet zo veel

KDAN hihihi

(y)
Uh D@ssie??? Waarom heb je dan een "vriendschap" bij me aangevraagd hier op PF?? :S Wat een loser zeg :D En dan nog gaan slijmen bij Mack, tssss!!! (n) Als je iemands topic niet wil bevuilen, stuur dan een prive berichie, hoef je voortaan ook geen sorry te zeggen ;)

En als je niks met auto's heb, moven van deze topic!! :x
laatste aanpassing

HAHAHAHAHA

Partyflock, hel blijft lachen, echt waar!!

(y)
no offence maar ik moet niks van duitse meuk hebben (autos) :) voor mij is het echt japanse autos hehe ach ja moeilijk uit te leggen ben er verliefd op. Mitsubushi EVO ook zon mooi ding.

Goed die GT3 bak waar mee je in het begin alle races wint sja toyota, ik deed dat met een op gefokte honda prelude :)

Oh ja even ter verduidelijking van mijn japanse auto liefde, je moet ze gewoon horen, gegevens zien is leuk (ze trekken zowat alles er uit) maar hoor ze eens. bruut geweld en toch een mooi zacht geluidje, dat vind ik echt wat hebben. Is moeilijk uit te leggen :)