Partyflock

Forumonderwerp · 635997

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wat is nou jou beste feest geweest?? En waarom...

Bij mij zijn dat er meerdere. Defqon1, Mysteryland '03 en 4 elements vorig jaar september. Verder zijn de Qlubtempo avondjes ook altijd erg geslaagd! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmm Defcon1 of Mysteryland :)

Waarschuw beheerder
Hardcore Gladiators in Duitsland...

eindelijk 25 december weer :bounce:

hellraiser DE hoort ook in de top 3! :9
Waarschuw beheerder
Mysteryland 98, omdat dit me 1e grote feest was. Was nog een broekkie en dan zie je daar opeens in de tunnel of terror mensen zwaar bekken trekken en out gaan hehehehe. Ook met ze allen bij pcp meebleren was super toen!
Nature One 2002, me 1e N1 na al enkele jaren het erover gehad te hebben toch eindelijk nach Deutschland :D SUPER!!!

Waarschuw beheerder
hr, defqon, en dance valey 2001... was mijn eerste feessie!! en was super! :D
Waarschuw beheerder
Fuckparade 2000.
Dat was echt ZO vet, zoveel meer dan alleen een feest. Lekker rondhangen, met relaxte lui lullen, allerlei vette muziek en 's avonds een (letterlijk) underground feest in een oude opslagplaats.
Waarschuw beheerder
donateur
Project hardcore 2003
Waarschuw beheerder
Duubbel:

[url]https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/609663.html[/url