Partyflock

Forumonderwerp · 635961

Waarschuw beheerder
ik vergeet de laatste tijd alles!!!
Waarschuw beheerder
Loop al een tijdje mee maar eh weet het meeste nog wel dus ben benieuwt hoe lang het nog duurt voordat ik niets meer kan herinneren
Waarschuw beheerder
donateur
uuhh ik hier nog niet op gereageert zeker ?
Drugs stremt de benadering van het korte termijn geheugen. Als je stopt zal dit wel weer terug keren.

uuhh misschien komt dat wel omdat na verloop van tijd die dingen uit het korte termijn geheugen naar het lange termijn geheugen gaan:).
Het komt er dus op neer dat het alleen ff langer duurt voor dat je er op komt(toch?)

nou daar kan ik wel mee leven

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:yes: ik had er ook last van... maar daarna een tijd niet meer gebruikt, en nu heb ik er eigenlijk niet zo veel last meer van
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vergeet van jongs af aan, al van alles :)

Waarschuw beheerder
2 candy man. Ik heb het gehoord van een bekende van me. Hij is nu 28 en heeft 10 jaar lang gefeest en gebruikt. Ik heb er ook bijgezegd dat het om langdurig gebruik gaat. maarja moeje zelf weten wat je gelooft en wat niet.

Waarschuw beheerder
Ik denk dat het echt wel wat doet met je geheugen hoor, negatief dan. Vooral blowen ja!
Waarschuw beheerder
donateur
xtc en blowen...vond het al raar dat ik zo vergeetachtig werd!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat wou ik ook alweer zeguh?

Damn :S
Waarschuw beheerder
xtc en blowen...

mn favoriete.. eh...eehhhhm...ow jah mn favoriete drux :D

Waarschuw beheerder
mijn geheugen is trouwens nie best meer moet ik eerlijk zegge,weeet nie of het daar alleen door komt,slik geen pillen meer nu,alleen nog speed

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk het wel want ik vergeet onwijs veel dingen!!
me geheugen is net een zeef...trouwens...wa­ar ging dit ook alweer over??:O

:vaag:

Waarschuw beheerder
Als mensen soms dingen 2 minute geleden tegen me hebben gezegd ben ik allang weer vergeten ook luister ik veel slechter....
Hmm nu wel handig nu hoor ik alleen wat ik WIL horen:) relax....

Waarschuw beheerder
nou... 'k vind het niet erg handig... vooral op m'n werk niet...
Waarschuw beheerder
we worden allemaal waus stop maar met die zooi dan kom j er pas achter de verassings komen later............: :vaag: zolang j gebruikt is er weinig aan de hand maar heb bij veel mensen gezien en gehoord dat als z stopten ze pas vage rare klachten kregen en dan is t te laat want hoe lang hou j daar last van........ veel fun nog met die fijne bagger hahaha geniet nog maar ff hihi (K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
"De verrasings"

Meesterlijk (y) :-D

Chris

Waarschuw beheerder
Alleen mijn korte termijn geheugen is weg