45 volgers · 447784x bekeken
Ik weet niet wat de reden er dit jaar voor is maar het aanbod is momenteel gigantisch in deze regionen, prijzen zo laag heb ik ze nog nooit gezien. Ook dook er voor mij een nieuwe lawine pijl op, gigantisch kop die daadwerkelijk voor het opwekken van lawines wordt gebruikt, prijs is alleen wel pittig: 6 x de prijs van een normale (rode) Blitzknall.
Ben trouwens benieuwd naar de 500 grams poten van dit jaar.
Ben trouwens benieuwd naar de 500 grams poten van dit jaar.
Ook dook er voor mij een nieuwe lawine pijl op, gigantisch kop die daadwerkelijk voor het opwekken van lawines wordt gebruikt, prijs is alleen wel pittig: 6 x de prijs van een normale (rode) Blitzknall.
ik heb wel eens pijlen gezien die echt giga waren maar je kan het wel vergeten met die lawines. dat word door middel van geluidskannonen en dit:
onzin. lawines worden opgewekt dmv een apparaat die een soort van bommetje in een hoek van 90% in de lawine schiet
donateur
Ook dook er voor mij een nieuwe lawine pijl op, gigantisch kop die daadwerkelijk voor het opwekken van lawines wordt gebruikt,
Is dit niet gewoon een zink 915 of iets? Die werden hier afgelopen jaren ook onder de naam "lawinepijl extra dik" verkocht.
Als het deze zinkpijlen zijn zijn het wel aanraders vind ik zelf. Had vorig jaar de zink 914 en zink 915 en beiden waren super.
Ben trouwens benieuwd naar de 500 grams poten van dit jaar
Op een vuurwerkforum kwam ik het volgende tegen:
Foto's/Mercurius/500GR :
Ik neem aan dat die matten, gewoon buskruit bevatten, en minder hard knallen dan de echte chineese rollen
Ik ben ook heel erg benieuw, en vooral naar de prijzen
Ik had zelf trouwens, 2 jaar geleden zo'n kleintje hier in de winkel gekocht.
Die mat was niet aan 1 stuk met elkaar verbonden, maar alsware op die buitenste groen bauwe "band" geplakt.
Aan het begin zat een viscolont en ergens in het midden van die mat weer 1, en op het einde was geen eindbom, maar een lege doos
Maarja wat wil je met zo'n mat in nederland.
Ben benieuw, of die grote wel één mat is, of dat je die ook meerdere malen opnieuw moet aansteken

Die mat was niet aan 1 stuk met elkaar verbonden, maar alsware op die buitenste groen bauwe "band" geplakt.
Aan het begin zat een viscolont en ergens in het midden van die mat weer 1, en op het einde was geen eindbom, maar een lege doos
Maarja wat wil je met zo'n mat in nederland.
Ben benieuw, of die grote wel één mat is, of dat je die ook meerdere malen opnieuw moet aansteken
laatste aanpassing
wat dacht je dan,dat je net zulke harde knallen had als een belgische mat met een dikke eindbom als afsluiter
Nee duh, ik weet ook wel dat je hier met andere soort eisen te maken hebt, dan in belgie.
Anders zouden ze de echte matten hier ook wel verkopen.
Maar maak er dan geen eindbom aan, inplaats zo'n lege doos
donateur
Ik neem aan dat die matten, gewoon buskruit bevatten, en minder hard knallen dan de echte chineese rollen
Rol te grote van de 100k kost ongeveer 125€ hier in NL, zitten zo'n 5000 rotjes aan en de eindbom is niet gevuld!!!
Ook zit er natuurlijk geen flashpowder in maar buskruit.
Schrale oogst dus en erg duur.
nou doe mij maar de NT 2 gram
Ja oke, liever die wel maargoed beter kan ik (nog) niet krijgen. Hoe duur zijn die bij jou dan? Ben wel enigzins benieuwd naar de prijs van doosje NT
ZEER oud nieuws
en toch was het van 19 oktober dat nieuws
en op diverse forums al begin september
de big ben rol?
is een rol met eindbom met alleen maar dikke klappers die er tussen een chinese rol zitten.
+-3 meter lang
kheb hem vorig jaar gehad maar vond hem niet echt denderend,maar wel leuk om hem erbij te hebben.
bij alpeco te koop voor 30,-
de big ben rol?
is een rol met eindbom met alleen maar dikke klappers die er tussen een chinese rol zitten.
+-3 meter lang
kheb hem vorig jaar gehad maar vond hem niet echt denderend,maar wel leuk om hem erbij te hebben.
bij alpeco te koop voor 30,-
laatste aanpassing
Whahahaha wat een triest land is dit ook he Je wordt gewoon genept waar je bij staat
Hahaha ja idd
Ze gaan er ook 1 verkopen voor 89,00 euro
![[img width=250 height=250]http://www.hollandshooter.nl/shop/products_pictures/bekorol-250.gif[/img]](http://www.hollandshooter.nl/shop/products_pictures/bekorol-250.gif)
Whahahaha wat een triest land is dit ook he Je wordt gewoon genept waar je bij staat
Zo denk ik er al heel lang over! Wtf denk je hey het vuurwerk word zwaarder en dan is het nog neppe troep
Ik begrijp niet de de nl overheid zo moeilijk doet!
Al het leuke vuurwerk is illegaal, en waarom? Omdat er ongelukken mee zouden gebeuren. Maar mij lijkt dat dat juist komt omdat iedereen expirimenteert met bommetjes maken etc.
Ik ben van mening dat als het "hardere" vuurwerk legaal wordt er minder ongelukken gebeuren omdat er dan toch al harde knallen zijn en dat = geen gekloot meer met pijpbommetjes maken etc...dus minder ongevallen.
Attans dat is mijn excuus
laatste aanpassing
Ik ben van mening dat als het "hardere" vuurwerk legaal wordt er minder ongelukken gebeuren omdat er dan toch al harde knallen zijn en dat = geen gekloot meer met pijpbommetjes maken etc...dus minder ongevallen.
Attans dat is mijn excuus
Maar als we hier weer harder mogen gaan ze toch nog experimenteren om iets nog groters, harders te maken.
Ik heb dit jaar nog geen blitzknall of andere lawinepijlen zien hangen, mochten die nou nog wel of niet worden verkocht in Belgie?
Wordt niet meer verkocht hiervoor zou je bij een handelaartje in de buurt moeten kijken...
iemand hier ervaring met een flower bed? wil er 1 halen ze zijn erg duur dus wil beetje weten of het de moeite waard is
gewoon even goed kijken naar wat ze hebben. Ik vind ze ook wel duur maar ze zijun wel gaaf, maar die flowerbeds van 200 euro voor 15 seconden zijn wel ff gaaf, maar het is maar 15 seconden, maar er zijn ook flowerbeds 150 euro voor 3 minuten
maar die zijn er niet zoveel, gewoon goed zoeken
Whehehe zie ook veel klein spul, haal ik ook standaard elk jaarBlijft leuk beetje pielen met rotjes, vuurpijltjes en romijnse kaarsen
Vooral als je een heel pak romijnse kaarsen tegelijk aansteekt
![]()
Dat blijft altijd leuk, gegarandeerd een paar uurtjes pret
Voor een paar jaartjes terug had ik wel een paar dagen pret, zoniet weken
Kocht altijd heel veel sloffen astronauten, fluit en knalpijltjes en grondbloemen, dat was coolB)