45 volgers · 451780x bekeken
aankomend jaar ga ik ook alles op de foto zetten heb gisteren alweer voor een goed prijsje een hoop overgekocht van een handelaartje wat hij over had voor een schappelijk prijsje. Dit jaar was ik erg te spreken over de
Masterblaster collection prijs-kwaliteitsverhouding is echt super. Verder meevaller van dit jaar waren de panzerfauste wa een knalle kwamen daar af zeg vet spul man alleen beetje jammer van het beton wat je de hele tijd om de oren vloog. En de zinkies 901 deden het ook weer netjes zoals elk jaar.
Volgend jaar moet ik zeker hebben
- gigant maroon
- titanium salutes
Masterblaster collection prijs-kwaliteitsverhouding is echt super. Verder meevaller van dit jaar waren de panzerfauste wa een knalle kwamen daar af zeg vet spul man alleen beetje jammer van het beton wat je de hele tijd om de oren vloog. En de zinkies 901 deden het ook weer netjes zoals elk jaar.
Volgend jaar moet ik zeker hebben
- gigant maroon
- titanium salutes
laatste aanpassing
donateur
Mijn 30 3" 20 4" 10 6" staan er niet op ivm veiligheid
zonde dat je daar geen foot van hebt
ik wil dit jaar ff wat in polen gaan halen.. met wat maatjuhs
ik denk dat daar wat hardere shit te krijgen is dan in duitsland of belgie
ik denk dat daar wat hardere shit te krijgen is dan in duitsland of belgie
daar verkopen ze het hele jaar door ja, voor zover ik weet.
op de markt (klinkt raar, maar het is echt zo
) en in sommige winkels zijn de giant maroons te krijgen (vergelijkbaar met uitjes uit italië)..
dus met die ben je sowieso al verzekerd van een goeie dreun
ook hebben ze daar de imitatie van de TNT, 2 jaar geleden althans.
verder heb ik eigenlijk geen idee wat ze daar nog meer verkopen, maar het is wel harder als in belgie/duitsland voor zover ik weet
op de markt (klinkt raar, maar het is echt zo
dus met die ben je sowieso al verzekerd van een goeie dreun
ook hebben ze daar de imitatie van de TNT, 2 jaar geleden althans.
verder heb ik eigenlijk geen idee wat ze daar nog meer verkopen, maar het is wel harder als in belgie/duitsland voor zover ik weet
laatste aanpassing
die giants maroon kunnen al afgaat door het trillen van je auto
weet wat je doet
Hmm vuurwerk is super gaaf, maar om er nu levens voor op het spel te zetten, waarschijnlijk zitten we met een mannetje of 8 in de auto dus ik haal volgend jaar gewoon weer vuurwerk in Belgie
oho je mag nu helemaal geen vuurwerk afsteken, ik ga de politie bellen
Wie heeft het over vuurwerk!!!!!!!
Kan ook heel goed wat anders zijn
OleGallis>
Vergeet niet dat veel jongens net na de pubertijd of tijdens de pubertijd juist in een levensfase komen waarbij ze denken te volwassen zijn voor alles en nog wat...
Ik vind dat zelf juist zo kinderachtig, nooit je inner-kind onderdrukken
Lekker spelen in de speeltuin
who cares, lekker vuurwerk afsteken
who cares, als je het maar naar je zin hebt
Vergeet niet dat veel jongens net na de pubertijd of tijdens de pubertijd juist in een levensfase komen waarbij ze denken te volwassen zijn voor alles en nog wat...
Ik vind dat zelf juist zo kinderachtig, nooit je inner-kind onderdrukken
Lekker spelen in de speeltuin
Die filmpjes al gezien van Festes de Magdalena??
Link?
Ik heb hier trouwens geen reacties gezien van mensen die naar Fallas de Valencia zijn geweest
Zeker wel! Alleen lijkt het me ook wel kicke om van de zomer een keer een bende potten af te steken
haha..ik heb nog wat vuurpijlen voor mn verjaardag in de zomer
laatste aanpassing
Nog maar een Fallas Valencia filmpje dan:
http://fallas.dildoworld.nl/Fallas2006/17-03%20Mascleta%20Pirotecnia%20Caballer%20S.A.wmv
Mascletá van Vicente Caballer en een hele lekkere...normaal hangt er maar 1 grondfinale maar bij deze hangt er een 2e laag ter hoogte van het laatste winkeltje.
Iemand daar had een decibel meter bij en die gaf 127dB aan. Of het goed voor je is, is een 2e maar lekker is het wel
http://fallas.dildoworld.nl/Fallas2006/17-03%20Mascleta%20Pirotecnia%20Caballer%20S.A.wmv
Mascletá van Vicente Caballer en een hele lekkere...normaal hangt er maar 1 grondfinale maar bij deze hangt er een 2e laag ter hoogte van het laatste winkeltje.
Iemand daar had een decibel meter bij en die gaf 127dB aan. Of het goed voor je is, is een 2e maar lekker is het wel
laatste aanpassing

![[JeroeN]](/images/user/210_133900.jpg)

![[img width=748 height=411]http://fallas.dildoworld.nl/voetzoekers.jpg[/img]](http://fallas.dildoworld.nl/voetzoekers.jpg)