45 volgers · 486480x bekeken
Watskeburt dan?
Ik was mn koffertje verloren in de metro
euhhh....mijn koffer
donateur
uhhh....mijn koffer ....
met tinus zn spullen er in
Hmm Niet handig! En meteen de hele metro ontruimd omdat ze dachten dat het een verdacht pakketje was of zijn de Spanjaarden iets nuchterder?
euhhh....mijn koffer
Dus omdat jij geen zin had om jouw koffer te dragen is Scot Marten nu schuldig?
met tinus zn spullen er inhihi
en Tinus dus de lul..
Fucked up zeg
Ik ga van 18 t/m 20... Door de vliegtijden eigenlijk maar 1 volle dag om te genieten 
om een school in valencia waar 2 weken geleden de verwarming uit viel... jongeren waren daar boos over
ja begrijpelijk. Dan zou ik ook met boeken gaan gooien!
Hoe zit het in Valencia met de vw-winkels? Is El Fallero dit jaar de enige? Op de website van Pyroshopping vind ik namelijk geen adres in Valencia.
Oke dat wist ik niet... Dan wordt het sowieso naar El Fallero en dan maar is kijken of Pyroshopping er toevallig ook nog zit. Ricasa Trueno No. 4 is geloof ik wel het hardste qua knal in Spanje toch?
Ricasa Trueno No. 4
Nee niet echt.. is elke jaar weer iets nieuws hoor.
Zowiezo na 2 dagen Fallas vind je daar echt niks meer aan hoor
23 graden!! Laat de tapas maar komen
Trouwens Dennis als de politie daar vraagd dat je moet stoppen met stoken in het park... beter meewerken
laatste aanpassing
Ricasa Trueno No. 4 is geloof ik wel het hardste qua knal in Spanje toch?
Die hele stad is zo gebouwd dat zelfs een muggenscheet hard klinkt. Echt top dat ze daar over hebben na gedacht toen ze Valencia oprichten. Daar houden ze in ieder geval nog wel rekening met de pyro,s
Dit filmpje van 2010 gisterenavond toevallig ook gezien toen ik op youtube aan het zoeken was naar een goede kwaliteit film vd mascletà van gisteren.
Dit is idd zo bruut... kreeg er gewoon kippevel van.
Als je ook ziet vanaf 13 minuten hoe die gast die achter het onstekingsbord losgaat... Prachtig. Wat rubenV zegt:
Dit is pure emotie!
Oehhh wat lekker he!!
Aan het eind zie je een groepje gleuven met groene t-shirts....
Die ene gaat helemaal los op het vuurwerk Whihaaaaa Jammer van die dikke ass en dat ze me doet herinneren aan doe Hork van de plus reclame
Ruben en de rest.
Muchos plezieros!
Die ene gaat helemaal los op het vuurwerk Whihaaaaa Jammer van die dikke ass en dat ze me doet herinneren aan doe Hork van de plus reclame
Dat is de pyrotechnicus. Maar idd die plus reclame is -2
Thanks heren! Ik zal aan jullie denken als het hier regent en daar 26 graden is met bier tietuhh en vuurwerk
laatste aanpassing
Dat is de pyrotechnicus
Ook al een afknappert.... Kan niet zo zijn dat het vrouwtje harde knallen heeft als mij. Sta je straks nog voor lul ook
Thanks heren! Ik zal aan jullie denken als het hier regent en daar 26 graden is met bier tietuhh en vuurwer
Met mij hoef je iig geen medelijden te hebben
korte broek in me blote barst met een Wiekse Witte (mét citroen) op me balkonnetje
Alleen dat vuurwerk
laatste aanpassing
Dat is de pyrotechnicus. Maar idd die plus reclame is -2
Thanks heren! Ik zal aan jullie denken als het hier regent en daar 26 graden is met bier tietuhh en vuurwerk laatste aanpassing 15 maart 2012 13:07
Veel plezier alvast, ik kom zondag pas jouw kant op!