Spekkoper ? Naar mijn weten is dit gewoon de normale prijs toch voor zo'n blok ?
ik heb lijsten gezien met 250 voor een 49 schots 2", dan is 170 voor een 100 schots niet duur.
Beetje tricky nu
Normaal geen probleem, ben nu alleen een beetje laat.
Verrekte Mongol!
Tsjechië dus shell kitjes halen
morgen rij ik over duitsland en zal ik ook de lidl etc. even een bezoekje brengen
vrijdag middag nog naar belgië
HOOFDDORP - Volgens traditie vieren ruim honderdvijftig tieners vrijdagavond oud en nieuw in Graan voor Visch. Tussen de supermarktketen Aldi, de moskee en wijkgebouw De Nieuwe Silo genieten zij van hapjes, alcoholvrije drankjes en het afsteken van verstrekt vuurwerk. Zo'n vijftien toezichthouders, uitgerust met walkie talkie, verspreiden zich over de hele wijk en spreken tieners aan op eventueel wangedrag. Tot zes uur in de ochtend blijven ze een oog in het zeil houden. Het feest start rond 18.00 uur met een gezamenlijke maaltijd in de moskee, vervolgens gaan de jongeren naar het wijkgebouw waar een band uit Osdorp optreedt.
De viering, een idee van de Marokkaanse jongerenorganisatie Marhaba, wordt financieel ondersteund door de gemeente en woningbouwcorporatie Ymere.
Vage shit.
Hoor nog geen knallen, zie geen verdwaalde vuurpijl.
En datis raar. Zolang ik me kan herinneren zijn de buurtjochies aan het knallen.
Heb net de eerste knal gehoord dus dat betekend dat het officieel weer begonnen is
Nu pas??
was 159 mag voor 150 weg
Ik moet nog steeds nitraatmatjes hebben... gaat me niet meer lukken denk
Hier is nu alles binnen, vanmorgen ff rondje langs de Duitse supermarkten geweest en nog wat leuke potten kunnen inslaan.
Ik moet nog steeds nitraatmatjes hebben... gaat me niet meer lukken denk
Hier is nu alles binnen, vanmorgen ff rondje langs de Duitse supermarkten geweest en nog wat leuke potten kunnen inslaan.
http://www.youtube.com/dennisavp#p/u/3/kr2PirdwKKk
Kijk die gasten ff genieten van al het in beslag genomen vuurwerk!
Dus dat noemen ze 'vernietigen' beetje dingen lopen opblazen enzo.
Honden zijn het!
wat valt daar zoal te halen dan? ik rij morgen via dreesden richting Hengelo, ook wat leuk groot spul?