Dit ziet er trouwens ook best vet uit!
hypocriet zooitje op avp en ook op vwc
Was een gast die begin januari volgens eigen zeggen net een nieuwe lijst binnenhad met prof spul tegen mooie prijzen.
Dus ik informeer ff via PM bij die gozer, gelijk een ban voor een week
Op zich vind ik VWC ook wel een behoorlijk forum (na FPM wel het beste wat er is in Nederland) maar dit is wel een naaistreek natuurlijk.
Maar goed, misschien kik ik nu sneller af van de kruitperikelen rond de jaarwisseling
Enige minpunt van sowieso al die fora is het overdreven gedoe om prof vuurwerk terwijl de mods en eigenaren en iedereen die daar verder nog bij betrokken zijn het meest zware spul de hemel inknallen rond oudjaar. Begrijp best dat ze hun site moeten beschermen en niet alles kunnen toelaten maar ze zijn nu een beetje doorgeslagen allemaal in de heksenjacht op het zwaardere spul.
Dat hebben die forumkneuzen grotendeels op hun geweten dat die zaak nu pleite is...
Op AVP en VWC stond doodleuk hoe alles te fixen was met die zaak
Alhoewel die eigenaar ook niet altijd helemaal jofel bezig was... maar zonde is't wel.
daarom kom ik zelden meer op die sites
allemaal moraalridders
Deze gast schiet ook wel aardig wat de lucht in zeg!
http://www.youtube.com/watch?v=Jsx8uxv_Oh0
Was een gast die begin januari volgens eigen zeggen net een nieuwe lijst binnenhad met prof spul tegen mooie prijzen.
Dus ik informeer ff via PM bij die gozer, gelijk een ban voor een week
Sowieso treurig dat ze je pm´s checken en ook ontzettend hypocriet want die mods daar zie je ook gewoon profblokken, illegale knallers en shells stoken met oud en nieuw
Geef dan ff een waarschuwing ipv gelijk een weekban.
Dit gaat trouwens over VWC, AVP heb ik geeneens een account, daar voel ik mij te goed voor
Als ze kennelijk zo makkelijk een stukje 'privacy' schenden dan is dat des te meer een reden om daar niet of nauwelijks te komen.
electrisch denk ik, geen idee?
die gast z´n 10 uur project, wat een freak!
http://www.youtube.com/watch?v=xYqeP_iV1og
is een aparte doos triplex blokkie txb689
Uitspraak van Jeroentjuuh!!! op vrijdag 8 januari 2010 om 16:43:
ik hoorde dat strijkers in duitsland verboden zijn, maar iemand vertelde me dat ze bij de grenzlandmarkt nog steeds weco corsairs verkopen , klopt dit?
nog nooit van gehoord dat ze stijkers verkopen maar zou best kunnen. Knallpatronen wel
helaas!!! je zit ernaast. het is nu al ongeveer 3 maanden verboden. net zoals knal patronen
zonde om alles er zo ineens doorheen te jagen...wel tof!
dus ff groepaankoop doen ?
doe mij er ook maar 1
Daar wil ik er ook wel een van
Owja joh.. Misschien moeten we maar even een inkoopactie starten op samenkopen.net ofzo... Kunnen we een hele container importeren..
Owja joh.. Misschien moeten we maar even een inkoopactie starten op samenkopen.net ofzo...Kunnen we een hele container importeren..
NL en DE proberen het samen wel de kop in te drukken, die winkels krijgen het nu zeer moeilijk aangeleverd, en er is meer controle, maar zolang ze nog wat hebben wordt het verkocht op eigen risico
Wie zegt dat dat 'alles' is?
grenzlandmarkt verkoopt alarmpistolen het hele jaar door. Als je na patronen vraagt dan is dat ook geen enkel probleem
grenzlandmarkt verkoopt alarmpistolen het hele jaar door. Als je na patronen vraagt dan is dat ook geen enkel probleem
kga niet meer naar duitsland voor t vuurwerk vind t vies tegen vallen
gronau daar sloegen de mensen vorig jaar elkaar de hersenen in bij de aldi en lidl