Explods komen nog idd neem dat van mij aan . Ze zijn nog ff bezig met vervoer en allezz
FF een vraag voor tussedoor WAaarom zijn die PRO'' vuurpijlen altijd zo fucking duur. . haal dan lekker 5 inch shells ?
HEEEL mooi die pijlen , maar effect hangt te kort en prijs 30/40€de pijl vind ik gestoord.
Ik kan bijv ook aan de zink serie komen voor 160 euro allemaal, maar heb er nog geen 100 euro voor over
A.L ik begin me met de dag meer te irriteren aan je! Zelfs zo erg dat dit hele topic verneukt word door jou en de vaste bezoekers blijkbaar weg blijven aangezien ik geen post meer zie van die mensen. Zou je dus zo vriendelijk willen zijn gewoon op avp je hart te luchten en niet hier!? Dan kunnen de vaste bezoekers gewoon weer praten over de dingen die ze leuk vinden.
Alvast bedankt!
2" 12 schots blokjes van alpeco destijds
die Red & Silver peonies bedoel je?
waren opgemeten max 40mm tubes, en stond 46mm op de verpakking
no way 2 inch dus, al werden ze inderdaad wel zo aangeboden
moet zeggen dat ze wel aardig waren btw..
voor zulke ouwe zooi, en zo'n goeie prijs (ik meen 8E p/st) prima prijs/kwaliteit vond ik
grappig, maar voor jouw is het meneer A.L
grappig, maar voor jouw is het meneer A.L
Kinderen kom op zeg.
Ik meng mij er juist niet in, omdat ik geen zin heb dat een leuk een topic verpest wordt. En face it... iedereen die erop in blijft gaan, werkt er ook zelf aan mee.
Gewoon lekker laten gaan, sta erboven en negeer het. Overigens zijn er wel meer hier met een negatieve houding, helaas moeten wij het toch met z'n allen doen of anders praten de freaks toch gezellig ergens anders
Je weet dat sowieso het niveau tegen het einde van het jaar hier kansloos daalt
Peace allemaal !
Heren, als hij jullie echt allemaal teveel wordt bestaat er altijd nog zoiets als de negeerfunctie hè. Wat je niet ziet bestaat ook niet.
en anders dit forum laten sluiten en verder gaan op de flock! Exact hetzelfde alleen dan gesloten voor dit soort pipo's!
btw.. heb maar matig vuurwerk gezien @ qbase... helaas werkte mn rug niet zo mee!
vind overigens veel van die jorge filmpjes wel van relatief goede kwaliteit.
Nou kan je de kwaliteit hierdoor ook in trijfel trekken omdat het dan in principe ook gepimpt kan zijn.
ps snap je nou echt niet waarom iedereen zich steeds irriteerd aan je?? Je kan best wel opgenomen worden in een nieuwe groep maar heb dan niet meteen van die stoere praat dat alles kut is bla bla etc etc. Jij wilt steeds je mening geven. En dat is prima! Maar doe het wel als het ergens op slaat. En helaas bler jij maar wat termen in de ronde die nergens op slaan. Dus voeg je gewoon in gespreken die er zijn en je word vanzelf gewaardeerd. Maar zoals je nu bezig bent gaat dat echt niet lukken.
Dat vind ik ook bij de product filmpjes van Diamond Collection,de kleuren die je op die filmpjes ziet zijn zo helder en fel dat kan gewoon niet.
En mocht het wel echt zijn,ga ik toch eens wat proberen van Diamond Collection.
Ja en waarom schieten ze met demoos altijd meerdere tegelijk. Is eigenlijk ook oplichting, zo lijkt het veel meer dan het in werkelijkheid is.
Jep,zo weet ik nog wel toen de Full size van Lesli (royal Class) net nieuw kwam.
500 grammer van 1,2 meter lang,op het produkt filmpje zag het dr nog best leuk uit,alleen bijna niemand had door dat er 3 tegelijk werden geschoten.
Buurjongen van me had m gekocht voor ik meen 100 euro toen,die stond toch even raar te kijken toen ie m afstak,viel echt verschrikkelijk tegen.
Maar zowiezo vind ik een 500 grammer voor 100 euro al absurd,maar dat je dan ook nog genaaid word met de filmpjes is toch wel schandalig
Dat is ook gewoon absurd...
voor die prijs kende veel leuker spul krijgen.
(ook legaal)
Ik ben grote fan van Wolff (Dynasty) zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
Het mooie aan die Full Size van Lesli is nog wel dat ie 10 kilo weegt
500 gram kruit en dan 10 kilo wegen,toch jammer zeg maar.
Geloof dat ie dit jaar 115 euro gaat kosten
Ik ben grote fan van Wolff (Dynasty) zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
Ik vraag me toch nog af of de JW350 echt top is ik vind hem er erg mager uit zien op filmpjes
en anders dit forum laten sluiten en verder gaan op de flock! Exact hetzelfde alleen dan gesloten voor dit soort pipo's!
hou gvd nou eens je smoelwerk achtelijke youtube held!
kan best begrijpen waarom iedereen je comments weg haalt
met je stoere praatjes dat je alles owh zo goedkoop kan krijgen, wie is hier dus de moraalridder?
Ja idd ben benieuwd naar die nieuwe produkten . En zena nederland spul ga ik me dit jaar ook zeker aan wagen . Daara zitten echt toppers tussen . En ben ook benieuwd naar hun nieuwe produkten.
Op wvc stond een nieuw kumuroblokkie va hun , dat zag er veel belovend uit.