Partyflock

Forumonderwerp · 635662
45 volgers · 465077x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-3
donateur
[img width=800 height=177 cacheid=0004e31f000c64fb4d22c7791a00284b7a]http://img.photobucket.com/albums/v235/blazer05/vuurwerk1.jpg?t=1189181201[/img]

Hét topic voor alle vuurwerkfanaten. Post hier al je vragen, tips & trucs, nieuwtjes, foto's en video's!
Dit is alleen niet de juiste plaats voor (illegale) handel van vuurwerk. Maak er wat van! :woep:
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest {SHOWLIST artist 44198, 5652}
Waarschuw beheerder
donateur
De beste wensen allen :)
En idd veel mist, maar tot 30-40 meter hoogte konden we het nog aardig goed zien zolang het maar vlak voor je neus de lucht in ging.
Al met al weer zeer geslaagd :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wesley1983 op dinsdag 1 januari 2008 om 01:46:
mortieren gingen super en

kleine mortieren dan..

die van ons gingen te hoog je zach ze gewoon niet meer :S hebben ze maar bewaard en gaan ze deze week nog wel afsteken:devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben best benieuwd naar de filmpjes van sommigen hierzo!

zat leuk spul bij
Waarschuw beheerder
top oud en nieuw gehad,btje jammer van de mist idd maar ik kon een t meeste nog wel gewoon zien.

zo maar ff mn filmpies bekijken :lol:
Waarschuw beheerder
Het weer hier was perfect!
Om 0.00 was het droog, heel weinig wind (tot geen) en totaal niet mistig. Pas rond 1 uur toen alles er zo goed als doorheen was werd het pas mistig.

Mijn beschaafde collectie is zeker in de smaak gevallen bij de mensen ut de buurt. Man wat een kick als iedereen staat te kijken:D

Nog maar 365 dagen te gaan tot oudjaar;)
Gelukkig Nieuwjaar allemaal! Heeft iedereen al z'n vingers nog?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van innocente op dinsdag 1 januari 2008 om 13:23:
Uitspraak van wesley1983 op dinsdag 1 januari 2008 om 01:46:
mortieren gingen super en

kleine mortieren dan..

die van ons gingen te hoog je zach ze gewoon niet meer hebben ze maar bewaard en gaan ze deze week nog wel afstekenlaatste aanpassing 1 januari 2008 13:24

4 en 6 inch, het was mistig maar je zag ze gewoon goed hoor
Waarschuw beheerder
De Bucketbomb 2007 :)

Kut... Voortaan eerst camera in je binnenzak zoeken vóórdat je je vuurwerk afsteekt. Ding was al volop bezig toen ik mijn camera eindelijk had gevonden.. Evengoed geslaagd :D

http://www.youtube.com/v/ZcnmvPJATzs
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vnaaaf gaat het nog ff los hier met de rest en nog 1.. 6 inch shell:D

gister alles naar twee bedden gestopt... we hebben alleen ff een 6 inc shell om 22.00 uur gedaan...

wowwwwwwwwwwwwwwwwwwww nog nooit zoiets gezien:D:D:D:D filmpje komt nog wel ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb nog 6 6inchers over:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tito op dinsdag 1 januari 2008 om 14:24:
ik heb nog 6 6inchers over

kee dan:D

ja was niet te doen door de mist :P maarja we wilden eerst weten of het goed ging...

volgend jaar meer van die dingen :D
Waarschuw beheerder
Ook leuk als je even door het centrum fietst dat ze een lawinepijlvoetzoeker gooien..
Waarschuw beheerder
100duizendklappertje (behoorlijke tegenvaller)

http://www.youtube.com/watch?v=IVBjDGVQQ_o
Waarschuw beheerder
O&N is hier ideaal verlopen, geen mist, geen regen en geen wind,
Pas rond half 2 (toen we net klaar waren) begon het te regenen, dit heeft tot 2 uur geduurd, daarna begon het mistig te worden en ook hier was het om half 3 belachelijk mistig, zicht van max 20 meter...
Waarschuw beheerder
wat aan ravage hier buiten alles kapot
Waarschuw beheerder
een vuur van 3 meter in de straat van alleen vuurwerk troep die nu nog staat te fikken :D

veel mist dus paar flowerbedden en shells voor vanavond/volgend jaar bewaard :)
Waarschuw beheerder

montage filmpje van vannacht
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje jammer van dat verkeersbord. Doet me denken aan een stel 14 jarige :)
Waarschuw beheerder
ach als je wat drank op hebt doe je rare dingen mijn vrienden ook

Waarschuw beheerder
http://nl.youtube.com/watch?v=mXesIWTU4So
Waarschuw beheerder
Was een geslaagde oud en nieuw voor mij,maar wat ging er voor 12 al een berg de lucht in,leek wel of iedereen enorm veel had,of dat ze om 12 niet te veel af wouden steken om flink te gaan zuipen.
Had zelf 1 pot die omviel,en een paar keer door de straat schoot,waarna die door de druk automatisch weer goed viel en weer de lucht in schoot,en de hindoerol die ik had was zeer hard:D en de rest van de potten waren goed te doen,alleen helaas niks op film.
Waarschuw beheerder
Geen pijl gezien, maar dat maakt het er net minder op!

De beste wensen nog!
Waarschuw beheerder
beste wensen allemaal !!
dit was de mooiste oud en nieuw ooit, hier gewoon prima weer, weinig wind en helder. veel potten van original waren super!! chainthunders ook top:D startte om 5 over 12 3x chain 500 tegelijk damn wat gaat dat hard!!
daarna showtje gegeven aan de buurt met me maten. was bijna allemaal spul van zena en loots, echt super.
leuk als je daarna applaus krijgt van de buurt:D
daarna weer flink wezen zuipen, en ben echt helemaal totalloss nu dus ga zo weer me nest in.
fijne dag allemaal
Waarschuw beheerder
zit nog te genieten :lief:

echt geweldig als iedereen je in de straat loopt toe te juichen :D
we willen nog een doos, we willen nog een doos!!!!!

in augustus gaan we weer :D

Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
Waarschuw beheerder
Ik wil filmpjes van flowerbeds zien :honger:

die waren gister zooo vettt :kwijl: wat een geweld zo in de straat voor de deur :lol:

wat ik echt niet vond kunnen, is dat er bij ons in de wijk een algeheel alcohol verbod was :rot: 3 dure flessen drank hop zo de goot in gegoten door die teringlijers (N) bijn opgepakt omdat we niet meer door een bepaalde straat mochten ofzo na 2een :vaag: alleen me fiets stond er hop handen hop de auto zakken leeg :s boete omdat ik geen id bij me had( beetje me eigenschuld)

maja uiteindelijk moest ik aantonen dat me fiest er stond, en ik moest gelijk naar huis :rot:

kut politie (N)
laatste aanpassing
Artiest Arson
Waarschuw beheerder
hier wordt oudejaarsnacht ff dunnetjes over gedaan :P

gisteravond echt belachelijke mist hier in Enschede...
bijna geen siervuurwerk gezien :(
zag sowieso niks... zicht was soms gewoon minder dan 2 meter!

gelukkig werd het na 03:00 wel iets beter, dus alsnog het grootste gedeelte kunnen aansteken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 17:55:
Ik wil filmpjes van flowerbeds zien

Heb ik volgens mij wel ergens:)

Iig paar sterretjes

http://www.megavideo.com/?v=HJOYGQA0
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ars0n op dinsdag 1 januari 2008 om 18:13:
zicht was soms gewoon minder dan 2 meter!

Ja zag op t nieuws dat het zelfs minder als 1 meter zich was soms.. :S Wij hadden er gelukkig bijna geen last van..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op dinsdag 1 januari 2008 om 18:20:
http://www.megavideo.com/?v=HJOYGQA0

haha vet ook met eindknal :d nou alsof er een tank je huis binnenkomt walsen :lol:

hierzo hadden ze er 6 en 3 met eindknal en 4 nitraat matten, en 2 flowerbeds 300shots die echt heel vet waren iemand heeft het opgenomen dus ff kijken wie :p en 1flowerbed die was dubbel zo groot, ja ik weet het er fijne er niet van :p maar daar kwam alles in 3 shots eruit :| wat een geweld was dat zeg zo ver je kon zien was de lucht gevuld, prachtig :d

en nog iets van 20 potten, die ook echt heel cool waren en mooie kleuren :kwijl:

hele straat rood :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 18:28:
haha vet ook met eindknal nou alsof er een tank je huis binnenkomt walsen

Hij was best koel ja :D uurtje vantevoren nog ff ergens geregeld:) En zaten midden in industrieterrein dus konden ongestoord ons gang gaan :d

Zo andere shit ff uploaden

Waarschuw beheerder
donateur
heel de straat had vuurwerk gekocht hier joh is wel eens anders geweest dat ik zowat de enige was en iedereen de hort op was.
Dit jaar echt top achter ons had iemand een garage vol staan uit belgie. Echt mooi spul!
Half 2 ben ik pas begonnen met afsteken toen iedereen klaar was.
En heel de straat stond mee te kijken en genieten van mijn vuurwerk :D
150 sh Colorfull world was de afsluiter, wow wat is dat ding mooi zeg waarna het applaus volgde (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoera..........2008! Allemaal de beste wensen.
Dat het maar weer een gezellig jaartje mag worden.

Was best mooi al dat vuurwerk hier in Rotterdam-Alexanderpolder.
Wel jammer dat het na één uur wel heel erg mistig werd.

Daarom veel vuurwerk over.
Flowerbeds waren toch echt wel bijzonder mooi.

Straat ziet er best rood uit door al die rollen.

Momenteel zijn ze hier af en toe nog flink aan het knallen, lijkt hier af en toe net Bagdad wel, of KaboeM

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als we nu eens de keuze hadden tussen het weer van vorig jaar (harde wind en regen) of dit jaar (erg) mistig, dan wordt het nog een verrekt moeilijke keuze!

Ondanks dat het nu niet hard waaide en nauwelijks regende.....

Volgend jaar dan wellicht een keertje echt goed weer?

Had dit jaar nog op de één na laatste dag van die rode seinkogels voor schepen weten te bemachtigen, echt werkelijk heel mooi, blijven minutenlang hangen constateerde ik eergisteravond, maar had er dus niets aan afgelopen nacht, volgend jaar dan maar hopelijk kunnen gebruiken....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
juij net los:D:D

laatste 6 inch:D:D woww :D:D

en 2,5 inch blok wat een geweld :D:D

als ik filmpjes heb komen ze er op ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ars0n op dinsdag 1 januari 2008 om 18:13:
hier wordt oudejaarsnacht ff dunnetjes over gedaan

gisteravond echt belachelijke mist hier in Enschede...

Idd :) ik doe nog even vrolijk mee :D gezellige bende

Waarschuw beheerder
hadden hier ook mist.
de effecten van de bolpijlen waren niet te zien :(.
maar het knalvuurwerk was weer als vanouds :respect: :9, dikke gehoorbeschading :D.

Waarschuw beheerder
die X-trem blitzknall lawinepijlen gingen echt snoeihard trouwens :respect:, klapte ver boven de 901's uit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 20:02:
die X-trem blitzknall lawinepijlen gingen echt snoeihard trouwens , klapte ver boven de 901's uit

Hmm nou wij hadden een paar 902 en die waren echt wel harder dat die Blitzknall

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 20:04:
Hmm nou wij hadden een paar 902 en die waren echt wel harder dat die Blitzknall

had je misschien diegene met dubbel E?

Waarschuw beheerder
wat is er nou eigenlijk allemaal waar van dat vuurwerk afschaf gelul?
want dat zou echt heel erg zuur zijn als dat gaat gebeuren:(
Waarschuw beheerder
vette filmpies,welk blok is die bovenste??
Waarschuw beheerder
pfff wat een nacht! De beste wensen allemaal. mijn pijlenrek was ECHT UBER VET! moest hem een paar x opnieuw aansteken maar het was de moeite. wat ee gekkehuis! ik heb maar 1 filmpje thuis en dat is van de knal show. attans 50% ervan. ik zal zo het filmpje even op youtube zetten en hem dan hier neer pleuren.

De flowerbedden,pijlenrek etc etc staat op een andere camera van een ongelovelijke luie flikker die nu film aan het kijken is en geen zin heeft om nu achter de pc te kruipen voor me.

Dus die filmpjes komen later. Er stonden aardig wat mensen te filmen die ik niet ken bij het pijlenrek dus hoop dat 1 van hen al een filmpje online heeft gegooit. ik ga zo ff zoeken.

Mist hebben we wel last van gehad dus de grote pijlen zag je amper maar goed het mocht de pret niet drukken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tito op dinsdag 1 januari 2008 om 20:23:
welk blok is die bovenste??

Al sla je me dood 8)
De vetste die we hadden heb ik helaas geen filmpje van, dacht dat ik filmde maar bleek dat ik een foto nam :vaag:

Waarschuw beheerder
Hier totaal geen mist gehad, en alles ging goed de lucht in, heb echt genoten!

alleen wa werd er voor 12 al veel de lucht in gejaagd hier, da was echt nie normaal, ik heb vanaf half 11 tot een uur of half 2 alleen maar vuurwerk hier de lucht in zien gaan!
Had iedereen geld over ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 20:46:
Had iedereen geld over ofzo

:D ja!

Waarschuw beheerder
ik voel me altijd weer zo gruwelijk beroerd op 1 janauri.
al het vuurwerk weer afgelopen en nog een heel jaar wachten :(.
het zwaardere/leukere spul is natuurlijk het hele jaar actief, maar het blijft toch altijd weer lang wachten voor je het ook daadwerkelijk de lucht in kan hengsten :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah het was weer geweldig vann8 :lol:
en nog een leuk bommetje

{argument 'id' ontbreekt}

:cheer:
laatste aanpassing