Iemand ervaring met italliaanse bommetjes (uitjes)....hoor een hoop grote verhalen maar zijn ze echt de moeite waard of gewoon vlinders halen?
als je 'shells' al 'mortieren' noemt wel
Morgen ff bij zena kijken in baarle. Iemand tips voor mooie blokken die ze daar verkopen?
van welk merk is deze 3 inch 16 shots ?
als je 'shells' al 'mortieren' noemt wel
in de volksmond noemt iedereen het mortieren of mortierbommen.
je snapt toch wat hij ermee bedoeld
al die betwetertjes hier.
ja ach he, wat doe je eraan...kind ziet een engelse term op internet en denkt meteen dat het de standaard islaatste aanpassing 28 december 2007 19:30
die zijn teminste ook gul in dingen extra meegeven
bij Alpeco is dat wel anders
Iemand ervaring met italliaanse bommetjes (uitjes)....hoor een hoop grote verhalen maar zijn ze echt de moeite waard of gewoon vlinders halen?
net weer eff zinkje de lucht in
jammer van die wind
Vanavond even wat afgestoken. Heerlijk!
bonbridge is altijd goed
en wat betreft die tyrips, wil het van te voren al klaar hebben en niet om 12 uur nog met ladders aan de slag eigenlijk alleen ff hijsen en klaar maar zit er denk ik niet in. hangen heeft wel iets vind ik, alleen gaat wel slomer
bonbridge is altijd goed
Ik hoop voor jullie dat niemand op Groen links stemt
http://frontpage.fok.nl/nieuws/85968
ik kan het ook niet laten
2x bonbridge potten lichter
1tje was eigenlijk te mooi voor vooraf haha
blijft jeuken maar morgen maar weer ff aanvullen joh
mooiste tijd van het jaar!laatste aanpassing 29 december 2007 03:37
tja gaat toch niet gebeuren.. gasten hebben geen fuck te vertellen, en dan nog gaan ze ons hollanders er niet van weerhouden, ik denk dat niet veel mensen aan een dergelijk verbod zouden houden..
ik niet in ieder geval
een algemeen verbod op vuurwerk gaat er hoe dan ook aankomen in Nederland, het is enkel een kwestie van tijd
Schitterend! Me hele zolder ligt vol, maar toch heb ik steeds het idee dat ik te weinig heb
manman,,, ik heb echt zin om te knallen... nog 2 dagen wachten.... ben je 23 maar t voelt nog net zoals toen.....
nette prijs zeg, hier voor 4.50, maar blijven altijd leuk zo van te voren