nou ik moet wat gaan halen voor wat vrienden en ze zouden het niet leuk vinden als ik dalijk met bras terugkom of een flowerbed wat binnen een hele korte tijd weg is geschoten. zou t liefte wat hebben met wat verschillende effecten erin. we hebben zo'n 300E te besteden. dus als iemand nog iets aan te bevelen heeft? 1 a 2 flowerbeds en 1 kleintje(maar dan meer mm)ofzo. Mooie Lossen potten mag ook! dus als iemand een aanrader heeft hoor ik het graag!!! tot hoeveel mm gaan ze bij alpeco met kvk? alvast bedankt.
wie heeft jou wijsgemaakt dat je uberhaupt zomaar ff 5" shells kan halen in Duitsland? Ik zou zeggen zoek nog ff lekker verder, dat houdt je van de straat.laatste aanpassing 24 december 2007 00:08
Kwam trouwens gister op FPM links tegen naar filmpies van blokken van Tropic.
filmpies van blokken van Tropic.
Als ik flowerbeds van 35 kg stuk met pijpjes van 3" kan kopen zonder problemen dan moeten een paar iets grotere mortieren ook wel te krijgen zijn lijkt me..........
En waar koop ik die?
hehe. ik denk ik maak wat troep vast aan een meter fisco lont. Ik had wel verwacht dat het wat sneller ging.. Maar het filmpie komt zometeen ffies uploadenhad er wat meer van verwacht hahahaha
Ze circuleren hier iig wel in NL blijkt al wel uit 4 posts hierboven.
jij wel je kan niet ZO MAAR 3"blokken kopen. wat versta jij onder 3" als je shells al mortieren noemt. en hoeveel shots is dat blok van je? en waar heb je hem gekocht?
Jij denkt dat je het mannetje bent hier of niet? Heb nu een paar reacties van je gezien en ben je nu al zat.
Ik zal wel wat foto's en filmpjes maken en ze hier neerkwakken, kijken of dan je wijze bekkie wat stiller is.
Komen trouwens uit Polen, geen consumentenvuurwerk. Ontsteking werkt ook op electriciteit ipv vuur. Wij gebruiken ipv een onstekingsunit gewoon een accu, even massaatje leggen en dan plus voeren om te onsteken.
Als je nou zelf eerst eens over de grens gaat kijken zie je de kleinere Weco shells in elke winkel liggen maar dat spul boeit me niet meer.
Wat voor merk het is weet ik niet, maar zit een kartonnen doos met een paar kleine rode woordjes erop. De pijpen zelf zijn van plastic of heel hard karton.
2e Kerstdag ben ik bij mijn zwagertje, die haalt ze uit Polen. Zal ik eens kijken wie de fabrikant is.
En wat is nou 3"?? Die kleine Tropic cakejes zijn ook al in 64 schots 2" overal te krijgen.
Ik zal zo eens even zoeken of ik nog een filmpje heb van oefengranaten voor het leger, die werken ook op electronische onsteking. Kun je ook onbeperkt krijgen als je iemand kent met een beetje functie bij Defensie.
En wat er nu al staat is echt wel meer dan 1,2 inch, das nog geen 3cm.
En sinds wanneer is Polen een buurland van Nederland?
Ik weet dat er een zooi praters zijn maar in dit geval ben jij de hater....
Ik zal je na de Kerst even toevoegen op msn en dan zie je het wel!
Als ik flowerbeds van 35 kg stuk met pijpjes van 3" kan kopen zonder problemen dan moeten een paar iets grotere mortieren ook wel te krijgen zijn lijkt me..........
Uitspraak van ..::ESCOBAR::.. op maandag 24 december 2007 om 23:20:
En wat er nu al staat is echt wel meer dan 1,2 inch, das nog geen 3cm.
En sinds wanneer is Polen een buurland van Nederland?
Ik weet dat er een zooi praters zijn maar in dit geval ben jij de hater....
Ik zal je na de Kerst even toevoegen op msn en dan zie je het wel!
30 mm is max. en polen ken ik ook. daar kan je wel net spul halen je moet alleen wel goed zoeken. ik spreek je na kerst wel op msn.
Lijkt me wel toch als alpeco het aanbied? ben niet op de hoogte van wat 'belgie' aanbiedt maar ik kon alleen die van 500 vinden..
Wel jammer dat Alpeco naar het schijnt alleen nog maar die 100.000 in 3 of zelfs vier delen heeft.
Kwam trouwens gister op FPM links tegen naar filmpies van blokken van Tropic.
http://www.youtube.com/profile_videos?user=PolskieFajerwerki&p=r
Die kleine Tropic cakejes zijn ook al in 64 schots 2" overal te krijgen.
Iemand al een 300.000 of een miljoen klapper dit jaar ergens tegengekomen en gekocht?
Laat degene die dit tegen een aannemelijk bod nog kan leveren, graag even per PBtje weten.
Wel jammer dat Alpeco naar het schijnt alleen nog maar die 100.000 in 3 of zelfs vier delen heeft.
Ik bedoel check dit:
http://www.youtube.com/watch?v=7KTYnMr3G6E
Hier in de buurt heb ik vanavond zo een 100.000 klapper in 3 delen afgestoken zien worden.
Deed volgens mij niet onder voor die 100.000 zoals die altijd in 1 geheel verkrijgbaar was in het verleden.
Hier al iemand ervaring met die 100.000 in 3 of 4 delen.
Alleen jammer dat je die 3 of 4 delen moet 'connecteren', waarmee bedoelt wordt dat je die delen zelf aan elkaar moet verbinden.
Afgelopen avond bleek ons dat dat een kleine moeite is, en zonder bijzondere problemen te doen is.