Partyflock

Forumonderwerp · 635662
45 volgers · 458280x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-3
donateur
[img width=800 height=177 cacheid=0004e31f000c64fb4d22c7791a00284b7a]http://img.photobucket.com/albums/v235/blazer05/vuurwerk1.jpg?t=1189181201[/img]

Hét topic voor alle vuurwerkfanaten. Post hier al je vragen, tips & trucs, nieuwtjes, foto's en video's!
Dit is alleen niet de juiste plaats voor (illegale) handel van vuurwerk. Maak er wat van! :woep:
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van giants op woensdag 19 december 2007 om 13:02:
vuurwerk verbieden??
hoe stel jij je dat voor dan,dan werken ze illegaal vuurwerk alleen maar in de hand!

Nooit gelezen dat er in groningen een vriendelijke man woont die ermee bezig is om vuurwerk te verbieden ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ninetech op woensdag 19 december 2007 om 13:08:
Is het mogelijk om in belgië schietlont te kopen zonder kvk?
Wil een klein projectje maken.
Heeft iemand hier info over?

Officieel heb je wel KVK nodig voor Wasag Lont geel of rood. Maar weet niet of ze daar moeilijk over doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jasper op woensdag 19 december 2007 om 07:50:
die dynasty collectie van wolff is inderdaad top spul.

dikke cake's voor relatief weinig geld.

voor de cake's van boven de 200 gram vind ik die stars over paris echt een aanrader. voor 19.95 heb je echt een leuk stuk vuurwerk.

Idd! :d Gister naar Demo geweest van het Vuurwerkplein hier. Alle grotere potten/dozen kwamen voorbij. Vind de Stars over Paris ook erg vet! Maar de Panther, No Mercy, Sacred World zijn ook zeker aanraders! De super 500 viel me echt heel erg mee, knalt harder dan ik dacht :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Secrifice op woensdag 19 december 2007 om 10:19:
Ik vind die bsc maar kut dit jaar als ik eerlijk ben..... Volgens mij gaan de time fuse even hard.(of harder) Dit jaar!! Of er zijn weer imitatie vlinders in omloop

Die time fuse heb ik liggen. Ik vind ze ook 10 keer niks. 3 jaar geleden heb ik voor het laatst vlinders gehad en die waren veel harder. Overal om me heen hoor ik dat de vlinders steeds minder voor gaan stellen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lexie026 op woensdag 19 december 2007 om 13:00:
Zo sneu

Nou, ik weet niet wat jij sneu vind maar ik vind dit best vet eigenlijk...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 15:22:
Nou, ik weet niet wat jij sneu vind maar ik vind dit best vet eigenlijk...

stoere hooligan praat
stakkertjes zijn het :gaap:
Waarschuw beheerder
Die BLOCKBUSTER kan je echt niet voor 18 euro krijgen!! :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van britainnnn! op woensdag 19 december 2007 om 15:53:
Die BLOCKBUSTER kan je echt niet voor 18 euro krijgen!!

Op zeker weten van wel: http://www.freakpyromaniacs.com/forum/sensations/8224-blockbuster.html

Kijk anders op de website van lesli vuurwerk :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Secrifice op woensdag 19 december 2007 om 10:19:
Ik vind die bsc maar kut dit jaar als ik eerlijk ben..... Volgens mij gaan de time fuse even hard.(of harder) Dit jaar!! Of er zijn weer imitatie vlinders in omlooplaatste aanpassing 19 december 2007 10:20

hmm vaag. Ik ken persoonlijk geen neppe vlinders. Maar de bsc die ik ken;) zijn toch echt wel dikke rossers!Daar kan die time fuse niet tegen op hoor!

Uitspraak van Alexander op woensdag 19 december 2007 om 13:13:
Vorig jaar werd al besproken om in NL vuurwerk in het algemeen te gaan verbieden dus ik zou zeggen ga vooral door met dingen opblazen en verpest het voor de echte freaks zoals ik!

daar hoef ik niks aan toe te voegen!

ps HEY hooligan achtige prutsertjes ga ff lekker engens anders vrienden zoeken maar niet op dit topic AUB!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er was ook zon filmpje op zon kruising van een straat, waar ze een lawinepijl met bezine afstaken.
Weet iemand waar ik dat filmpje kan vinden?
Waarschuw beheerder
maffe chinezen http://www.youtube.com/watch?v=O-OXCZ3Pc2k
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op woensdag 19 december 2007 om 15:55:
Op zeker weten van wel: http://www.freakpyromaniacs.com/forum/sensations/8224-blockbuster.html

Kijk anders op de website van lesli vuurwerk

Overal zie ik em staan voor minimaal 60 euro. 70 euro zelfs. Bij welke verkoophandelaar zie jij em staan dan? Want ik wil em wel hebben voor 18 euro.

Waarschuw beheerder
ook geen lat van mindere BSC's ofzo.
komt nog steeds dezelfde klap af als alle jaren ervoor dat ik ze had
Waarschuw beheerder
Uitspraak van britainnnn! op woensdag 19 december 2007 om 18:10:
Overal zie ik em staan voor minimaal 60 euro. 70 euro zelfs. Bij welke verkoophandelaar zie jij em staan dan? Want ik wil em wel hebben voor 18 euro.

Ik geloof dat er ook een Prof blok BLOCKBUSTER in omloop is van Weco die is wel rond die prijs, maar die zal je neit vinden in de supermarkt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van britainnnn! op woensdag 19 december 2007 om 18:10:

Volgens mij zijn er 2 Blockbuster potten in de omloop van 2 verschillende merken ;)
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/27891353.jpg[/img]

voor de mensen die KNO3 zoeken,deze zakken zijn prima.

22euri de zak ong.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op woensdag 19 december 2007 om 18:45:
Volgens mij zijn er 2 Blockbuster potten in de omloop van 2 verschillende merken

Dat denk ik ook. Die ik bedoel is van full loaded.

[img width=100 height=71]http://www.vuurwerktoko.nl/thumb/1572.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Zo...heb in principe mijn bestelling klaar. Jah ben er wat laat mee, ga vrijdag of zaterdag naar de winkels om ze te plaatsen. Heb voor redelijk beschaafd bedrag leuke potten :) Maar uiteindelijk zal er nog wel weer van alles bijkomen :p
Waarschuw beheerder
Jammer dat ik alleen maar in de buurt van Next Generation en Dynasty kan krijgen.
Kan wel tourtje met de bus gaan doen maar duurt allemaal weer zo lang. En me rijbewijs halen in zo'n korte tijd lukt ook niet.
Zunde
Waarschuw beheerder
donateur
Ga een combi halen van Dynasty en Diamond Collection.

Dit lijkt me wel een leuk doosje tussendoor:

En dit is wel een leuke finale ;p

Waarschuw beheerder
Ik vind de lidu pyromania wel een mooie bak.

http://www.vuurwerk-vlijmen.nl/catalog/product_info.php?cPath=27&products_id=227
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rubenV op woensdag 19 december 2007 om 21:14:
zwaar op zijn italiaans!!!!!!

Echt héérlijk gewoon!!! :D :kwijl:
Waarschuw beheerder
Deze wil ik graag hebben van Zena. Check em maar ff op 500gram.nl. De knallen die je hoort wisselen. Dat heb ik nog nooit meegemaakt met legaal vuurwerk! Best wel harde knallen als je het mij vraagt.

[img width=200 height=246]http://www.500gram.nl/producten/zenanl/3rd-millennium.jpg[/img]

Wat denken jullie? Best vet toch.
Waarschuw beheerder
donateur
Godver zeg, wat een lekkere filmpies... :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van britainnnn! op woensdag 19 december 2007 om 21:19:
De knallen die je hoort wisselen. Dat heb ik nog nooit meegemaakt met legaal vuurwerk! Best wel harde knallen als je het mij vraagt.

Zijn salutes die erdoorheen geschoten worden :d Wel vette cake!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van britainnnn! op woensdag 19 december 2007 om 21:19:
Wat denken jullie? Best vet toch.

ja is zeker mooi! maar ik zou ook zeker voor de gaint 37 gaan.
Waarschuw beheerder
Elk jaar bekijk hier heel veel veschillende filmpjes van verschillende merken. Diamond trekt mij qua uiterlijk toch wel heel erg aan! :P Maar ik heb hoor hier niet al te vaak positieve reacties over de uitwerking.

Dit pakket bijvoorbeeld.

[img width=500 height=500]http://www.vuurwerkbestelling.nl/artikelen_rood/groot/DA53.jpg[/img]

Ziet er toch top uit!? IS het vet?? Dat is de vraag.
Waarschuw beheerder
Dude! Heb je na die jaren nog niets geleerd? ;)

Ik heb al zoveel tips gegeven en mijn complete wishlist gepost, hoe makkelijk kan je het jezelf maken... pak gewoon een zooi potten van mijn lijst voor het bedrag dat je zelf in gedachte hebt.

Wil je perse een pakket koop dan Jorge EN Wolff!!! verpil je geld nou niet aan verpakkingsmateriaal :/

Sowieso als echte freak raad ik altijd het kopen van 1 merk af. Meestal heeft een fabricant een bepaalde uitwerking die je in de meeste potten op een of andere manier terugziet, daardoor vind ik de keuze van losse potten van verschillende merken een veel betere keuze voor een mooie show :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op woensdag 19 december 2007 om 23:19:
Dude! Heb je na die jaren nog niets geleerd?

Ik heb al zoveel tips gegeven en mijn complete wishlist gepost, hoe makkelijk kan je het jezelf maken... pak gewoon een zooi potten van mijn lijst voor het bedrag dat je zelf in gedachte hebt.

Wil je perse een pakket koop dan Jorge EN Wolff!!! verpil je geld nou niet aan verpakkingsmateriaal

Sowieso als echte freak raad ik altijd het kopen van 1 merk af. Meestal heeft een fabricant een bepaalde uitwerking die je in de meeste potten op een of andere manier terugziet, daardoor vind ik de keuze van losse potten van verschillende merken een veel betere keuze voor een mooie show laatste aanpassing 19 december 2007 23:25

Haha. WEet je wat het is. Ik heb nu al lang mijn bestelling gedaan. Dynasty, full loaded en nog wat van crown. Maar dan komen die kut blaadjes weer door de bus, en dan zie je dit pakket. Wat 2 potten van 500 gram bevat.

Heb jij nou nooit dat je weer ineens van gedachten verandert? Of dat je een groot pakket wilt kopen? Ik snap heus wel dat het uiterlijk geen kut zegt, maar soms is het wel verleidelijk als iets er VET uitzet.
Waarschuw beheerder
Ookal is mijn bestelling de deur uit. Ik blijf filmpjes kijken, en twijfelen! Elk jaar weer... :P
Waarschuw beheerder
britainnnn!>

Ik ken die verleiding, daarom heb ik mijn blaadjes nauwelijks ingekeken en niet naar demo's geweest :D

Heb het enkel met de filmpjes en ervaring gedaan die ik had :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>Massive<< ® op woensdag 19 december 2007 om 23:03:
Zijn salutes die erdoorheen geschoten worden Wel vette cake!

haha Salutes in Nederland ? geloof daar maar niet in. Is gewoon een 2 grams knal + Chry Crackling Vonkje. Meer moet je jezelf er echt niet van voorstellen. Lijkt gewoon op een Ti salute
Waarschuw beheerder
[img width=124 height=99 cacheid=000ed099002a0a7a14d6a9791a021c56e5]http://www.0800feuerwerk.at/3443.gif[/img]
Dit is de blockbuster van weco, die heb ik jaren geleden is gehad. Ging lang mee, meer dan een minuut, maar het was 100 shots pijpje voor pijpje met tussenpauses en kleine effecten. Geen aanrader
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op woensdag 19 december 2007 om 13:14:
Als je even naar alpeco emailt, heb je vandaag nog een reactie terug ;) ik denk persoonlijk dat ze er niet moeilijk over doen, maar officieel heb je wel een KvK nodig :/

Ik heb alpeco voor meerdere dingen gemailt en krijg altijd een reactie dat de mail is ontvangen en ik er zo spoedig mogelijk reactie op zal ontvangen, maar heb nog nooit antwoord gehad.

Verder vind ik Alpeco een goede zaak, prima vuurwerk hebben ze.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van britainnnn! op woensdag 19 december 2007 om 23:17:
Ziet er toch top uit!? IS het vet?? Dat is de vraag

kom op. volgens mij weet elke freak wel dat dat pakket kut is.

Uitspraak van >>Massive<< ® op woensdag 19 december 2007 om 23:03:
Zijn salutes die erdoorheen geschoten worden Wel vette cake!

Uitspraak van :bier:A.F.C.A.:bier: Psychobilly Rebel op woensdag 19 december 2007 om 23:43:
haha Salutes in Nederland ? geloof daar maar niet in. Is gewoon een 2 grams knal + Chry Crackling Vonkje. Meer moet je jezelf er echt niet van voorstellen. Lijkt gewoon op een Ti salute

klopt maar de dreun is toch best wel dof. Niet harder maar doffer:D wel vet vind ik het.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >>Massive<< ® op woensdag 19 december 2007 om 21:01:
En dit is wel een leuke finale

Ik vind dat eigelijk meer iets voor vroeg in de avond... 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van britainnnn! op woensdag 19 december 2007 om 23:17:
Elk jaar bekijk hier heel veel veschillende filmpjes van verschillende merken. Diamond trekt mij qua uiterlijk toch wel heel erg aan! Maar ik heb hoor hier niet al te vaak positieve reacties over de uitwerking

ziet er altijd gelikt uit die diamond collectie maar vind het helemaal niks.

vooral die 500 grams potten van hun zuigen.

veeeeeeeeeels te duur voor wat je krijgt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op donderdag 20 december 2007 om 01:01:
klopt maar de dreun is toch best wel dof. Niet harder maar doffer wel vet vind ik het.

ja maar heb je m ook live gezien ? Ik denk dat dat best wel is tegen kan vallen. Ik vind de meeste 500 grammers toch wel erg tegenvallen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op donderdag 20 december 2007 om 01:01:
kom op. volgens mij weet elke freak wel dat dat pakket kut is.

Tja. Ik weet dat het pakket veel fontijnen bevat. Maar qua uiterlijk, ziet het er top uit! Vind ik dan.

Ik vind sowieso eht uiterlijk van vuurwerk ook altijd interessant. Gewoon een kartonnen doos, met pijpen erin...vind ik maar saai. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op woensdag 19 december 2007 om 23:39:
Ik ken die verleiding, daarom heb ik mijn blaadjes nauwelijks ingekeken en niet naar demo's geweest

Heb het enkel met de filmpjes en ervaring gedaan die ik had

Dat bedoel ik! IK speur altijd weken op internet naar de vetste filmpjes! Er zijn nu ook zoveel verschillende merken! Ach ja, ik doe het graag... :D
Waarschuw beheerder
Ben nog hard op zoek naar goed vuurwerk, denk dat het weinig word dit jaar!!

:bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CENSORED op donderdag 20 december 2007 om 09:39:

Je zoekt misschien wel op de verkeerde plek!!
Waarschuw beheerder
oke, k weet niet zker of dit wel gepast is in dit topic, maar vraag t toch maar :P

wie weet waar in Belgie je nog zwaar knal vuurwerk en siermortieren kan krijgen? iig bedankt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **PappaPP**RIP op donderdag 20 december 2007 om 10:22:
oke, k weet niet zker of dit wel gepast is in dit topic, maar vraag t toch maar

wie weet waar in Belgie je nog zwaar knal vuurwerk en siermortieren kan krijgen? iig bedankt

zucht.

Waarschuw beheerder
k weet niet zker of dit wel gepast is in dit topic

nee dus
Waarschuw beheerder

in Nederland heb je goeie kanonaslagen ;) misschien moet je die is proberen! Ze hebben ook Super kanonslagen. maar die zijn wel hoger aan de prijs ! ;)

Veel succes met zoeken ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op donderdag 20 december 2007 om 09:39:

Staat altijd op de verpakking: Bewaren op een droge, koele donkere plek... Misschien kan je er wat mee!(y):-D
Waarschuw beheerder
Meer consumentenvuurwerk onveilig
anp | Gepubliceerd op 20 december 2007, 10:26
Laatst bijgewerkt op 20 december 2007, 10:37

RIJSWIJK - De inspectie van het ministerie van VROM heeft dit jaar meer consumentenvuurwerk afgekeurd in vergelijking met voorgaande jaren. Dertig procent van het vuurwerk dat door de zogenoemde Vliegende brigade Vuurwerk aan onderzoek werd onderworpen, kwam niet door de veiligheidstest.

In 2005 en 2006 werd 15 procent van het onderzochte vuurwerk afgekeurd. De VROM-inspectie wijt de stijging aan de gerichtere en strengere controle. Het afgekeurde vuurwerk was ondeugdelijk verpakt, gemaakt van verboden stoffen of had een gevaarlijke ontsteking.

In het Leidsch Dagblad stond het nog mooier, daar hadden zij het over batterij potten waar vuurpijlen uitschoten :D en zo zie je maar weer dat de media geen hol verstand heeft waar men over schrijft.

Er is daarnaast een selectie gemaakt uit het vuurwerk omdat men niet alles kan testen, het kan even goed zijn dat de selectie toevallig uit meer onveilig vuurwerk bestond.

Overigens weet iedereen (hoop ik nu) dat vooral de kleinere potten gewoon op een vlak ondergrond moeten staan, ze vallen 9 van de 10 keer om op de straat. Beter nog om ze gewoon vast te tapen oid aan een plank of in een emmer met zand steken.