Partyflock

Forumonderwerp · 635662
45 volgers · 457646x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-3
donateur
[img width=800 height=177 cacheid=0004e31f000c64fb4d22c7791a00284b7a]http://img.photobucket.com/albums/v235/blazer05/vuurwerk1.jpg?t=1189181201[/img]

Hét topic voor alle vuurwerkfanaten. Post hier al je vragen, tips & trucs, nieuwtjes, foto's en video's!
Dit is alleen niet de juiste plaats voor (illegale) handel van vuurwerk. Maak er wat van! :woep:
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
1x Jerrycan 15L
1x 5L Benzine
1x 5L Petrolium
1x 5L Thinner
1x Lawine Pijl
1x Sigaret
1x Aansteker

=
1x Steekvlam van 10 meter

HAPPY NEWYEAR!

:cheer: :cheer:

edit

Lont door sigaret, is genoeg tijd om weg te komen lont umkay! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Welluk...?! op maandag 17 december 2007 om 22:45:
1x Jerrycan 15L
1x 15L Benzine
1x Lawine Pijl
1x Sigaret
1x Aansteker

=

:aai: best triest eigenlijk
Waarschuw beheerder
1x Jerrycan 15L
1x 5L Benzine
1x 5L Petrolium
1x 5L Thinner
1x Lawine Pijl
1x Sigaret
1x Aansteker

=

ga s dood, kut kneus die je ben. ik hoop dat je te laat ben om weg te komen.
Waarschuw beheerder
1x Jerrycan 15L
1x 5L Benzine
1x 5L Petrolium
1x 5L Thinner
1x Lawine Pijl
1x Sigaret
1x Aansteker

=

HAPPY NEWYEAR!

edit

Lont door sigaret, is genoeg tijd om weg te komen lont umkay!

tja wat moet je daar op zeggen he:S
Waarschuw beheerder
donateur
Goeie moggel :)
Waarschuw beheerder
donateur
1x Jerrycan 15L
1x 5L Benzine
1x 5L Petrolium
1x 5L Thinner
1x Lawine Pijl
1x Sigaret
1x Aansteker

=

HAPPY NEWYEAR!

edit

Zonde van je geld maargoed.

Waarschuw beheerder
1x Jerrycan 15L
1x 5L Benzine
1x 5L Petrolium
1x 5L Thinner
1x Lawine Pijl
1x Sigaret
1x Aansteker

=

HAPPY NEWYEAR!

edit

Heel erg k3wl.
Genoeg tijd om weg te komen? genoeg tijd voor vreemden om er bij in de buurt te komen. Domme kneus.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op maandag 17 december 2007 om 22:33:
ja moet je bij de f side wezen van de joden die hebben nog wat zelf gemaakte zwitserse bommen liggen

:lol:

it's TNT. From switzerland (ofzoiets)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 11:23:
Genoeg tijd om weg te komen? genoeg tijd voor vreemden om er bij in de buurt te komen. Domme kneus.

inderdaad.

veel te gevaarlijk zulke dingen of je moet het op een afgelegen plek doen.
en zorgen dat er altijd mensen zijn die voorbijlopenden personen kunnen tegenhouden van alle hoeken waar mensen vandaan kunnen komen.
Waarschuw beheerder
Jezus, 1 dagje niet kijken en er zijn weer 100 berichten bij haha. Populair dit topic:)
Dat filmpje is echt te bruut, dat wijf is gek man
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dwindling op dinsdag 18 december 2007 om 14:55:
Jezus, 1 dagje niet kijken en er zijn weer 100 berichten bij haha. Populair dit topic
Dat filmpje is echt te bruut, dat wijf is gek man

Was leuker om het zelf te zien :lol:
Uitspraak van Silver Corvette. op maandag 17 december 2007 om 22:33:
a moet je bij de f side wezen van de joden die hebben nog wat zelf gemaakte zwitserse bommen liggen

of bij de kakkerlakken, die hebben nog wel wat lawinepijlen. maar schiet ze niet richten je gappies wat hun wel doen :lol: boem
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !no definition op dinsdag 18 december 2007 om 10:38:
hehe doe er maar 25

Hopelijk deze week nog 50kg kno3,mengen met 50kg suiker altijd een mooi effect...
En weet zeker dat er op een 100kg kno3 suiker bommetje meer oohhs vallen dan op een pot van 500gram die bijna hetzelfde kost :)

Waarschuw beheerder
ga miss, iets doms vragen maar waar the hell haal je die kno3 want heb vorig jaar stad en land afgezocht maar nergens wat gevonden, of ik ben zo scheel als wat

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 15:45:
ga miss, iets doms vragen maar waar the hell haal je die kno3 want heb vorig jaar stad en land afgezocht maar nergens wat gevonden, of ik ben zo scheel als wat

Deze week is het in de aanbieding bij de Albert Heijn, dus snel ff inslaan maar :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op dinsdag 18 december 2007 om 15:37:
of bij de kakkerlakken, die hebben nog wel wat lawinepijlen. maar schiet ze niet richten je gappies wat hun wel doen boem

jullie kunnen zowiezo beter uit de buurt van vuur blijven 8)

[img width=601 height=407]http://tinypic.com/nycx9k.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 15:52:
Deze week is het in de aanbieding bij de Albert Heijn,

bij de appie lijkt me sterk? als wat dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kno3 is kalium nitraat. een kunstmest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-T-W op dinsdag 18 december 2007 om 15:59:
een kunstmest

ja snap ik, ma ik heb nooit fatsoenlijke kunnen vinden, of halen ze da uit de schappen tegen december?

welke gebruik jij er dan voor?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P-T-W op dinsdag 18 december 2007 om 15:38:
Hopelijk deze week nog 50kg kno3,mengen met 50kg suiker altijd een mooi effect...
En weet zeker dat er op een 100kg kno3 suiker bommetje meer oohhs vallen dan op een pot van 500gram die bijna hetzelfde kost :)

Hehehe, en wat dacht je van 225 kilo?
http://www.youtube.com/watch?v=UTZ9KyCgylY

Weg kliko... :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] da Burp op dinsdag 18 december 2007 om 16:12:

je kan het ook té groot maken :P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 16:12:

om een groener gazon te verkrijgen dan de buren.
Waarschuw beheerder

Lag ter maar om trieste tering lui,hoor ze roepen dan Hooligans!!! Echt te trieste lui die totaal niet met vuurwerk om weten te gaan :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-T-W op dinsdag 18 december 2007 om 16:44:
om een groener gazon te verkrijgen dan de buren

zal nog es op zoek gaan dan ;P
altijd leuk voor erbij
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van || Dennis || op dinsdag 18 december 2007 om 16:47:
Lag ter maar om trieste tering lui,hoor ze roepen dan Hooligans!!! Echt te trieste lui die totaal niet met vuurwerk om weten te gaan :yes:

Hehehe, hier kan ik nog wel om lachen ja... En waar oordeel je eigenlijk over?! Wie zegt dat degene die staan te bleren degene zijn die dat ding hebben gemaakt. D'r staat daar 50 man te kijken. En ik durf er geld op te zetten dat als jij er langs zou fietsen dat je ook je fietsie neer zou zetten en staan blijven kijken. Ga nou niet doen alsof je roomser dan de Paus bent, want dat geloof ik van niemand in die in dit topic komt. :lol:

Ik vind dit toch wat anders dan lui die zaken opblazen met vuurwerk. Ja, ook dit zorgt voor overlast, maar ik zie hier de humor nog wel van in.
Ik vind dat wel prachtig op oudjaarsdag dat je echt lui samen ziet komen op een pleintje ofzo, is altijd wel een lache sfeertje.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] da Burp op dinsdag 18 december 2007 om 17:08:
Ga nou niet doen alsof je roomser dan de Paus bent, want dat geloof ik van niemand in die in dit topic komt.

Er zijn ook nog mensen die vuurwerk een warm hart toedragen, en dus wel normaal met vuurwerk omgaan. Ik vind dit niet normaal, vind het complete vernielerij

Zulke lui gewoon standaart met oudjaar vast zetten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=UTZ9KyCgylY

stoere gasten man:s ahum
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
HELAAS WAS IK DIT :(

Politie treft in twee woningen 270 kilo illegaal vuurwerk aan

KAATSHEUVEL / OOSTERHOUT – Agenten van het Regionale Milieuteam van de politie Midden en West Brabant hebben gistermiddag en vanochtend zoekingen ingesteld in woningen in Kaatsheuvel en Oosterhout. In totaal nam de politie ruim 270 kilo aan illegaal vuurwerk in beslag. In een woning in Kaatsheuvel werd de 23-jarige bewoner aangehouden. In Oosterhout is de 40-jarige bewoner gehoord.

In een slaapkamer in een woning in Kaatsheuvel troffen agenten gisteravond ruim 120 kilo aan niet toegestaan consumenten vuurwerk aan, bestaande uit zowel sier- als knalvuurwerk. De 23-jarige bewoner legde op het bureau een bekennende verklaring af.

In een woning in Oosterhout vond de politie 150 kilo aan illegaal vuurwerk, bestaande uit onder andere zwaar vuurwerk voor professioneel gebruik. Het vuurwerk, bestaande uit onder andere enkele flowerbeds en een Chinese rol zijn in beslag genomen.

Bij veel ongevallen met vuurwerk is er sprake van verboden consumenten vuurwerk. Dit vuurwerk heeft meestal een veel zwaardere lading dan is toegestaan en ook ontbreekt vaak de gebruiksaanwijzing. De explosiekracht is zo groot dat dit gemakkelijk beschadigingen aan gehoor of longen kan veroorzaken. Ook is niet altijd duidelijk hoe of het aangestoken moet worden. Soms zitten er twee lonten aan. Lonten van professioneel vuurwerk brandt sneller dan de normale lonten.

Ondeskundig gebruik leidt tot ernstige ongevallen. Ook de opslag van dit verboden vuurwerk levert enorme veiligheidsrisico’s op. Daarom worden illegale handel, illegaal vervoer én illegale opslag van verboden vuurwerk hard aangepakt door politie en justitie. Het Regionaal Milieuteam (RMT) van de Politie Midden en West Brabant doet recherchematig onderzoek naar illegaal vuurwerk en de mensen die daarin handelen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van || Dennis || op dinsdag 18 december 2007 om 17:21:
Er zijn ook nog mensen die vuurwerk een warm hart toedragen, en dus wel normaal met vuurwerk omgaan. Ik vind dit niet normaal, vind het complete vernielerij

Zulke lui gewoon standaart met oudjaar vast zetten

Het is ook niet normaal dat zal je mij ook niet horen zeggen... Maar mijn grens ligt schijnbaar verder dan de jouwe. Ik heb het ook niet zo op zaken die vuurwerk in een kwaad daglicht stellen. Wat dat betreft is dit wel een aktie die dat veroorzaakt bij veel mensen, alleen bij mij persoonlijk weliswaar minder.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperBas op dinsdag 18 december 2007 om 17:42:
HELAAS WAS IK DIT

Politie treft in twee woningen 270 kilo illegaal vuurwerk aan

KAATSHEUVEL / OOSTERHOUT – Agenten van het Regionale Milieuteam van de politie Midden en West Brabant hebben gistermiddag en vanochtend zoekingen ingesteld in woningen in Kaatsheuvel en Oosterhout. In totaal nam de politie ruim 270 kilo aan illegaal vuurwerk in beslag. In een woning in Kaatsheuvel werd de 23-jarige bewoner aangehouden. In Oosterhout is de 40-jarige bewoner gehoord.

In een slaapkamer in een woning in Kaatsheuvel troffen agenten gisteravond ruim 120 kilo aan niet toegestaan consumenten vuurwerk aan, bestaande uit zowel sier- als knalvuurwerk. De 23-jarige bewoner legde op het bureau een bekennende verklaring af.

In een woning in Oosterhout vond de politie 150 kilo aan illegaal vuurwerk, bestaande uit onder andere zwaar vuurwerk voor professioneel gebruik. Het vuurwerk, bestaande uit onder andere enkele flowerbeds en een Chinese rol zijn in beslag genomen.

Bij veel ongevallen met vuurwerk is er sprake van verboden consumenten vuurwerk. Dit vuurwerk heeft meestal een veel zwaardere lading dan is toegestaan en ook ontbreekt vaak de gebruiksaanwijzing. De explosiekracht is zo groot dat dit gemakkelijk beschadigingen aan gehoor of longen kan veroorzaken. Ook is niet altijd duidelijk hoe of het aangestoken moet worden. Soms zitten er twee lonten aan. Lonten van professioneel vuurwerk brandt sneller dan de normale lonten.

Ondeskundig gebruik leidt tot ernstige ongevallen. Ook de opslag van dit verboden vuurwerk levert enorme veiligheidsrisico’s op. Daarom worden illegale handel, illegaal vervoer én illegale opslag van verboden vuurwerk hard aangepakt door politie en justitie. Het Regionaal Milieuteam (RMT) van de Politie Midden en West Brabant doet recherchematig onderzoek naar illegaal vuurwerk en de mensen die daarin handelen.

valt me mee dat ze het over niet toegestaan siervuurwerk hebben en niet over zwaar explosief materiaal wat heel noord-brabant had op kunne blazen (Y)!!

mooi kut voor je pik, neem een tip van mij aan!! bewaar je vuurwerk nooit thuis maar stal het ergens en haal het de 31ste op :)!

Waarschuw beheerder
idd erg zuur, flinke boete zkr?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iteq op dinsdag 18 december 2007 om 18:00:
mooi kut voor je pik, neem een tip van mij aan!! bewaar je vuurwerk nooit thuis maar stal het ergens en haal het de 31ste op !

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
officier van justitie beslist erover..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-T-W op dinsdag 18 december 2007 om 15:59:
een kunstmest

ja snap ik, ma ik heb nooit fatsoenlijke kunnen vinden, of halen ze da uit de schappen tegen december?

jongens ooit aan marktplaats gedacht voor kno;)

Uitspraak van || Dennis || op dinsdag 18 december 2007 om 16:47:
Lag ter maar om trieste tering lui,hoor ze roepen dan Hooligans!!! Echt te trieste lui die totaal niet met vuurwerk om weten te gaan laatste aanpassing 18 december 2007 16:48

oke daar ben ik wel een beetje mee eens maar hiermee
Uitspraak van [SF] da Burp op dinsdag 18 december 2007 om 17:08:
Hehehe, hier kan ik nog wel om lachen ja... En waar oordeel je eigenlijk over?! Wie zegt dat degene die staan te bleren degene zijn die dat ding hebben gemaakt. D'r staat daar 50 man te kijken. En ik durf er geld op te zetten dat als jij er langs zou fietsen dat je ook je fietsie neer zou zetten en staan blijven kijken. Ga nou niet doen alsof je roomser dan de Paus bent, want dat geloof ik van niemand in die in dit topic komt

ook. ik zal wel ff kijken..

Je kan in ieder geval naar huis gaan met een vet verhaal. Ik ben ook tegen het niet omgaan met vuurwerk maar dit vind ik nog wel kunnen. tenzij ze schade aanrichten. en zo te zien ziet het gazon er niet meer zo best uit, ik zal dubbele gevoelens hebben.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dik naar voor je gast!

Ben je verlinkt door buren? een koper? of via dit forum?

In ieder geval een wijze les, loop niet te koop met wat je hebt (foto's) openbaar posten en zoals anderen zeggen, heb gewoon niks thuis liggen...
Waarschuw beheerder
donateur
Das mooi zuur gast...

Enig idee hoe ze je op het spoor zijn gekomen?

Waarschuw beheerder

vraag bij het tuincentrum naar kalkammonsalpeter ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ze wilde niet zeggen hoe ze het wisten...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperBas op dinsdag 18 december 2007 om 18:23:

kappp, kut voor je man, voor hoeveel euro was het? :O
Waarschuw beheerder

hmm vet kut voor je ouwe!Maar zeg niet dat in ieder geval ik je al een paar keer heb gewaarschuwd dat je niet zo te koop moet lopen met je stadion fakkols etc. Maar waarschijnlijk ben je gewoon verlinkt door een bekende. 1 ding is zeker. Het is vet kut voor je.
Waarschuw beheerder
donateur
ben gelukkig weer vrij :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op dinsdag 18 december 2007 om 18:11:
jongens ooit aan marktplaats gedacht voor kno

kwam 't net al tegen daar ja :lol:
Ze wilde niet zeggen hoe ze het wisten

ja tuurlijk zeggen da nie, onderzoek zal nog wel lopen....
Al kun je strak wel je dossier opvragen waar netjes alles instaat (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op dinsdag 18 december 2007 om 18:29:
hmm vet kut voor je ouwe!Maar zeg niet dat in ieder geval ik je al een paar keer heb gewaarschuwd dat je niet zo te koop moet lopen met je stadion fakkols etc. Maar waarschijnlijk ben je gewoon verlinkt door een bekende. 1 ding is zeker. Het is vet kut voor je.

Exact en ik heb er ook te vaak op lopen drammen... en nog een paar ;)