Sander wat gebeurt er allemaal wat en ongelooflijke herrie wie steekt er hier toch telkens dat vuurwerk af
ik heb geen idee ma
902
hmmzz dat jij ze nog hebt ik kom ze echt nergens tegen!! te vaag
Hmm ik denk dat het om de bomberohr gaat maar kreeg net smsje: heb buis met ballen, 8 schots, 32.5.
Vind het alleen best prijzig als het 8 schots is maargoed, morgen meer info
nice
hier kunnen weinig mensen wat mee denk ik. Bomberorh kan varieren van 1,5 tot 3" en je hebt ook val elke importeur wel een paar van rond dwarrelen in de handel. Als het een 3" is is t zeker wel 32,50 waard. als het 2" is dan is t een redelijke prijs. maar voor een 1,5" is t toch wat aan de dure kant
Uitspraak van --- Red Corvette --- op donderdag 13 december 2007 om 17:58:
Sander wat gebeurt er allemaal wat en ongelooflijke herrie wie steekt er hier toch telkens dat vuurwerk af
ik heb geen idee ma
hier is het trouwens stilte voor de storm (hoop ik )
paar weken geleden ging er nog wel eens iets de lucht in...
nu wel erg rustig hiero
Sparen voor oud en nieuw . ZOnder om nu de lucht in te knallen. Enige wat ik heb afgestoken is een paar bsc's. Maar daar blijft het voorlopig ook bij. Met kerst gaat de eerste pijl de lucht in
150S FS SAHARA THUNDER G 2007
deze in van hvk, heb em ook verleden jaar gehad wel mooi kaarssie alleen ik betaalde er 9 euro voor
aantalsierpijlen een 36 shots 1" blok en een 3" jorge zijn er al doorheen gegaan
Kent iemand die zaak in België ? Fijne zaak
iemand enig idee waar ze super vlinders verkopen, via via is er soms wel aan te komen maar dan zijn de prijzen erg hoog. weet iemand een winkel waar deze knallers te koop zijn?laatste aanpassing 14 december 2007 15:59
ik ben er bewust niet voor gegaan. wacht liever af met zo'n blok op reactie's, denk namelijk zelf dat de knal neit van hoogwaardige kwaliteit zal maar goed ff wachtten op de filmpjes
die bomberohr, hoe kun je die trouwens het beste vast zetten?
Heb me vuurwerk binnen! Zie voorbeeldfilmpje
whehe ik moet die ook hebben
beter astronauts die gaan keihard
Heb me vuurwerk binnen! Zie voorbeeldfilmpje
me oom zit zwaar in de crackers gappies
was 1 van de weinigen met een KvK daar, ineens wilde iedereen zo'n ding bij me bestellen.
Heb toch een paar leuke centjes verdient...
Er waren daar 2 lui die liepen er gewoon op, als iemand geen KvK had kon je bij hen bestellen tegen betaling.
vanavond in hengelo nog ff vuurwerkshowtje bewonderen!
dus voor de liefhebber 21:30 vuurwerkshow bij expo center! van frans busscher
heb em ook verleden jaar gehad wel mooi kaarssie alleen ik betaalde er 9 euro voor
hmm jammer... ben er vanaaf niet, was wel graag ff wezen kijken
ben ook benieuwd wanneer frits pen z'n show over de grens gaat geven
(als hij dat nog doet dit jaar...)