Partyflock

Forumonderwerp · 635662
45 volgers · 458420x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-3
donateur
[img width=800 height=177 cacheid=0004e31f000c64fb4d22c7791a00284b7a]http://img.photobucket.com/albums/v235/blazer05/vuurwerk1.jpg?t=1189181201[/img]

Hét topic voor alle vuurwerkfanaten. Post hier al je vragen, tips & trucs, nieuwtjes, foto's en video's!
Dit is alleen niet de juiste plaats voor (illegale) handel van vuurwerk. Maak er wat van! :woep:
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op maandag 26 november 2007 om 00:35:
DOEI.

Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 00:32:
tis maar waar je je druk om kan maken

deze dude heb anger mangement nodig :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 00:39:
deze dude heb anger mangement nodig

gast eerst kwam jij hier alleen maar stomme vragen stellen. Die wouden we nog op een "normale" manier beantwoorden maar ga nu niet zo tof lopen doen hier.

Ps je weet zelf ook wel waarom we hier geen handel willen dus sta daar gewoon achter en ga niet zo dom lopen doen.

Waarschuw beheerder
gozer waar maak je je druk om jij drijft toch geen handel?
tof doen? gast van waar heb je die wijsheid?

:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op maandag 26 november 2007 om 00:46:
"normale"

precies tussen '' '' goed belicht jonge
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 00:48:
gozer waar maak je je druk om jij drijft toch geen handel?
tof doen? gast van waar heb je die wijsheid?

weet je wat het probleem is.. We willen hier voluit kunnen praten over onze ideeen over vuurwerk en als er steeds mensen zijn die om vuurwerk vragen komt er een moment dat onze vrienden van de overheid dit topic in de gaten gaan houden. + dat (ik niet alleen) steeds pb,tjes krijgen met de vraag naar vuurwerk. en waarom ik zeg dat je niet zo tof moest doen begon al een tijdje terug. Jou laatste paar posten gaan niet meer over vuurwerk maar is steeds comentaar geweest of reacties die niks met vuurwerk hebben te maken. Laten we nu gewoon weer on-topic gaan en het hebben over hetgeen waar dit topic voor is opgericht.

Waarschuw beheerder
nou ik had wat mis, en jij vind het leuk dat te belichten nou dan ben jij niet met vuurwerk bezig maar met mensen controleren of het wel klopt wat ze zeggen. nogmaals handel via een topic is niet handig nee, maar ze zullen niet iemand in de gaten houden die voor zich zelf wat inelkaar knutselt. en wat die pb'tje betreft beetje jammer indd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 01:03:
nou ik had wat mis

en dat had met vuurwerk te maken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 01:03:
nou ik had wat mis, en jij vind het leuk dat te belichten nou dan ben jij niet met vuurwerk bezig maar met mensen controleren of het wel klopt wat ze zeggen. nogmaals handel via een topic is niet handig nee, maar ze zullen niet iemand in de gaten houden die voor zich zelf wat inelkaar knutselt. en wat die pb'tje betreft beetje jammer indd

dat van dat knutsellen heb je gelijk in. maar mijn berichtje naar jou toe was gewoon vriendelijk bedoeld, en ik kreeg een vage reactie terug. ik behandel mensen zoals ze mij behandelen en idd ik ben snel op mijn tenen getrapt!;)

Waarschuw beheerder
nou oke alle misverstanden de lucht uit ;)
maar dat knutselen he wat maak je dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 01:08:

Nee hoor doet ie niet aan, hij heeft er totaal geen kennis van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 01:30:

right back at ya... :roflol:
Waarschuw beheerder
Ik ben van plan om in belgië nog wat mooi siervuurwerk te gaan halen. Mijn budget is niet zo groot, maar ik wil "kleine" mooie sier potten. Hebben jullie nog goeie suggesties?

Het eerste knal vuurwerk is alweer binnen:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ninetech op maandag 26 november 2007 om 11:26:
Ik ben van plan om in belgië nog wat mooi siervuurwerk te gaan halen. Mijn budget is niet zo groot, maar ik wil "kleine" mooie sier potten. Hebben jullie nog goeie suggesties?

Alpeco heeft pakketten met een aantal 19 sh potten erin. Monda assortiment is er 1 van, behoorlijk goede kwaliteit voor een niet te hoge prijs.
Waarschuw beheerder
Ohja aangezien op FPM nog geen reactie is geplaatst. Iemand hier ervaring met next generation.
Ik namelijk nog niet echt maar welk pijlenpakket raden jullie me aan?
De keuze bestaat uit:
- premiere
- big brothers
- pino colada
- all stars
- hollywood nights
- california dreaming
- wild things

Niemand in mijn omgeving heeft er ervaring mee en wil toch wel paar pijlenpakketjes. Hoop dat jullie er wat vanaf weten:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iteq op maandag 26 november 2007 om 07:30:
right back at ya...

right back man terug joh hee JWT :rot:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dwindling op maandag 26 november 2007 om 12:16:
Niemand in mijn omgeving heeft er ervaring mee en wil toch wel paar pijlenpakketjes. Hoop dat jullie er wat vanaf weten

Wil je perse van Next Gen dan?

ik bedoel aantal pagina's terug kijken en er staan een hele zooi vette pijlenpakketten genoemd die hun geld meer dan waard zijn (legaal)

(Y)
Waarschuw beheerder
die bol pijlen van crown zijn altijd wel oke.

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 01:08:

Nou zelf maak ik niks.Geen tijd voor en laat het liever door de fabricant doen. Als je de conecties hebt kan je aan genoeg spul komen zodat je niet zelf hoeft te knutselen;)

Zelf knutselen is wel leuk! Een vriend van me maakt zijn eigen shells,fontijnen,walls etc etc. dan sta je nog verbaast van de uitwerking die hij soms gefixt krijgt.

Ik ben meer van de shows geven. En dan is eigenmaak geen optie. Te veel werk!
persoonlijk vind ik het leuk om een dagje te knutselen en dan maak ik; pijlen rekken. doorlont projecten met blokken etc,afgelopen jaar een traca van 50 ricasa,s:d en ga zo maar ff door.
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 01:30:

totaal geen kennis?? vandaar dat ik precies wist waar je het over had met je betoniet gelul etc. Dat zijn geen pijlen maar raketen.plus dat ze in vuurwerk land andere benamingen gebruiken voor de sas etc!Dus ik weet er wel degelijk wat vanaf. Maar wat ik al heb gezegt: mijn interesse ligt meer bij het gefabriceerde spul.
Waarschuw beheerder
donateur
Hoop dat er dit jaar hier in de buurt weer de nodige demo's zijn :p

Waarschuw beheerder
poef!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>Massive<< ® op maandag 26 november 2007 om 18:54:
Hoop dat er dit jaar hier in de buurt weer de nodige demo's zijn

ja ik ben ook al opzoek
Waarschuw beheerder
13 dec is er in zoetermeer een vuurwerk demo van herwijnen .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iteq op maandag 26 november 2007 om 12:01:
Alpeco heeft pakketten met een aantal 19 sh potten erin. Monda assortiment is er 1 van, behoorlijk goede kwaliteit voor een niet te hoge prijs.

persoonlijk vind ik die monda serie niet mooi.
torcal ass. daar integen wel(Y)
Waarschuw beheerder
Ben ik blij dat ik oa het torcal heb liggen:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 26 november 2007 om 16:31:
Wil je perse van Next Gen dan?

ik bedoel aantal pagina's terug kijken en er staan een hele zooi vette pijlenpakketten genoemd die hun geld meer dan waard zijn (legaal)

Nou het is meer dat je bij ons maar 2 handelaars hebt.
Eentje met Next Gen en eentje met Dynasty, en van dynasty weet ik wel wat ik niet en wat ik wel koop. Van dynasty kun je btw ook filmpjes van pijlen en etc bekijken.
En heb me rijbewijs nog niet dus naar een andere plaats vuurwerk halen zit er niet in, vandaar mijn vraag;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>Massive<< ® op maandag 26 november 2007 om 18:54:
Hoop dat er dit jaar hier in de buurt weer de nodige demo's zijn

Voila
http://www.freakpyromaniacs.com/forum/calendar.php?month=12&year=2007&c=3&do=displaymonth
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --SJON BETON--*TOTSCHLÄGER* op dinsdag 27 november 2007 om 05:10:
persoonlijk vind ik die monda serie niet mooi.
torcal ass. daar integen wel

mondal was ook maar voorbeeld :)! bedoelde dat deze potjes over het algemeen qua prijs/kwaliteit redelijk goed zijn :)!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iteq op dinsdag 27 november 2007 om 16:31:
mondal was ook maar voorbeeld ! bedoelde dat deze potjes over het algemeen qua prijs/kwaliteit redelijk goed zijn

Zo weet ik ook nog wel veel goede Nederlandse potjes voor weinig geld :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dwindling op maandag 26 november 2007 om 12:16:
Ohja aangezien op FPM nog geen reactie is geplaatst. Iemand hier ervaring met next generation.
Ik namelijk nog niet echt maar welk pijlenpakket raden jullie me aan?
De keuze bestaat uit:
- premiere
- big brothers
- pino colada
- all stars
- hollywood nights
- california dreaming
- wild things

Niemand in mijn omgeving heeft er ervaring mee en wil toch wel paar pijlenpakketjes. Hoop dat jullie er wat vanaf weten

Ik heb ze allemaal mogen aanschouwen op de Wild Things en Big Brothers naar. maar kan je eigenlijk geen van deze pakketten aanraden
qua prijs kwaliteit verhouden. Vooral Hollywood Night, California Dreaming en Pina Colada vond ik zeer slecht. De leukste vond ik zelf Premiere en All Stars
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:A.F.C.A.:bier: Psychobilly Rebel op dinsdag 27 november 2007 om 16:50:
Ik heb ze allemaal mogen aanschouwen op de Wild Things en Big Brothers naar. maar kan je eigenlijk geen van deze pakketten aanraden
qua prijs kwaliteit verhouden. Vooral Hollywood Night, California Dreaming en Pina Colada vond ik zeer slecht. De leukste vond ik zelf Premiere en All Stars

Oke, big brothers haal ik ook wel. Bolpijlen krijgen altijd voorrang bij mij:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iteq op dinsdag 27 november 2007 om 16:31:
mondal was ook maar voorbeeld ! bedoelde dat deze potjes over het algemeen qua prijs/kwaliteit redelijk goed zijn !

Ik vind de crown,glitter erg mooi van dat monda ass.
Waarschuw beheerder
50 euro voor 4 potjes vind ik toch wel redelijk :yes:
en die panda potten zijn ook wel aardig ( 6 stuks, 19 shots ) :)

heb allebei de pakketen dit jaar weer :)
Waarschuw beheerder
weet iemand trouwens of deze een beetje vet is??
[img width=254 height=336 cacheid=000ebbb40029db93f1ec41651a0216b1a0]http://www.vuurwerk-hol.nl/winkel_paginas/images_artikelen/2506_Brilliant_salute.jpg[/img]
100 gram 16 shots, colourful tail to very loud bang hoogte +/_ 20 mtr.
€9,50 :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Al die cakes van dat merk zijn goed ! Heb er vorig jaar veel gehad en prijs/kwaliteit is perfect !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op dinsdag 27 november 2007 om 18:17:
Ik vind de crown,glitter erg mooi van dat monda ass.

idd helemaal mee eens. De color Glitter wou ik dit jaar 3x doorlonten maar zijn elke keer uiterverkocht, dus ben maar de 2x Crown gegaan en 2x Golden Crown to Blue
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:A.F.C.A.:bier: Psychobilly Rebel op dinsdag 27 november 2007 om 22:35:
De color Glitter wou ik dit jaar 3x doorlonten

ja fucking irritand is dat! dat ze die crown weer wel hebben is een wonder want die dingen zijn er steeds ook niet:(

Waarschuw beheerder
Verdachten opgepakt voor handel illegaal vuurwerk
Uitgegeven: 28 november 2007 12:33
Laatst gewijzigd: 28 november 2007 13:18

HAARLEM - De politie heeft in Haarlem en andere plaatsen negen verdachten aangehouden die zich bezighielden met de handel in illegaal vuurwerk. Dat maakte de politie woensdag bekend. In totaal namen politiemensen 1750 kilo vuurwerk in beslag

bron: www.nu.nl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 november 2007 om 13:52:
1750 kilo vuurwerk in beslag

das sund
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1750 kilo is echt niks als je het bekijkt over het algemeen :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8-bit Kid™ op woensdag 28 november 2007 om 14:39:
1750 kilo is echt niks als je het bekijkt over het algemeen

ken na gaan :;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sr-donny op woensdag 28 november 2007 om 15:18:
http://www.youtube.com/watch?v=7Zu5S35Br7M

:roflol: gekke gasten :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8-bit Kid™ op woensdag 28 november 2007 om 14:39:
1750 kilo is echt niks als je het bekijkt over het algemeen

ja nee, nog nie 't topje van de ijsberg :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 november 2007 om 13:52:
negen verdachten

LOL dan heb je wel heel dom gedaan als ze dat kunnen doen :roflol:

wanneer leren mensen nou eens dat een telefoontap zo aangesloten is hahaha:lol:
Waarschuw beheerder
is wel kut als ze zoveel van je afpakken!! En het ergste idee vind ik nog dat het gewoon onder de polisie word verdeeld! niks vernieteging! op de 31 is het lekker uitzoeken voor ze!

Maar goed, IK HEB VETTE ZIN IN OUD EN NIEUW!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op woensdag 28 november 2007 om 17:45:

Wed maar :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op woensdag 28 november 2007 om 17:45:

hier nog 1 :P!
Waarschuw beheerder
wat raar dat jullie er ook zo,n zin in hebben! dacht dat jullie zo,n hekel aan vuurwerk hadden;P

Waarschuw beheerder
:lol:
Waarschuw beheerder
kan niet wachten tot oud en nieuw :D heerlijk de vuurwerkkrantjes stromen langzaam binnen :D