Partyflock

Forumonderwerp · 635662
45 volgers · 462011x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-3
donateur
[img width=800 height=177 cacheid=0004e31f000c64fb4d22c7791a00284b7a]http://img.photobucket.com/albums/v235/blazer05/vuurwerk1.jpg?t=1189181201[/img]

Hét topic voor alle vuurwerkfanaten. Post hier al je vragen, tips & trucs, nieuwtjes, foto's en video's!
Dit is alleen niet de juiste plaats voor (illegale) handel van vuurwerk. Maak er wat van! :woep:
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iteq op dinsdag 6 november 2007 om 17:51:
italiaanse bom

die dingen gaan hard! :yes:
Waarschuw beheerder
{argument 'id' ontbreekt}
:)
Waarschuw beheerder
staan btw ook echt aardig wat filmpjes van die Jorge blokken op youtube :)

voor degene die het boeiend vinden en niet kunnen vinden :)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Wat een praatjes weer zeg, waarom moeten mensen nou altijd patsen en denken dat ze dan stoer oid gevonden worden... wees gewoon eerlijk zeg. Kinderachtig gedoe over "nee de mijne is groter" "nee, was zo groot blabla". Wordt eens volwassen zeg! denk je nou werkelijk dat mensen zo opkijken tegen anderen en dat anderen je niet doorhebben? komt eerder triest over.
Waarschuw beheerder
Had vorig jaar 4 en 6 inch shells en blokken van bonbridge moet zeggen dat die echt goed waren, dit jaar word t Jorge.. dus ben benieuwd..

Iemand ooit de sier,- en knalpijlen van zink gehad eigenlijk? Heb ze dit jaar ook maar nog nooit gehad.

Vond italiaanse toch wel echt bruut nog nooit zo'n klap gehoord!
Uitspraak van SuperBas op dinsdag 6 november 2007 om 17:44:
Ik kan jullie allemaal de Explods aanraden wat een geweld!!!

Zijn dit toevallig giant maroons?
Waarschuw beheerder
als ik zo'n blok heb zou ik net zo lief 10 potten doorlonten. naar mijn mening veelste druk. Doe mij maar gewoon 2/3Inch blokken van Jorge. Voor de 100Shots blokkenga ik liever naar Alpeco of via een andere handelaar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 6 november 2007 om 22:34:
Wat een praatjes weer zeg, waarom moeten mensen nou altijd patsen en denken dat ze dan stoer oid gevonden worden... wees gewoon eerlijk zeg. Kinderachtig gedoe over "nee de mijne is groter" "nee, was zo groot blabla". Wordt eens volwassen zeg! denk je nou werkelijk dat mensen zo opkijken tegen anderen en dat anderen je niet doorhebben? komt eerder triest over.

:YES:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 6 november 2007 om 22:34:

Jonna dit gaat over voorgaande texten in dit topic. ik geloof dat je het niet helemaal snapt wat deuz bedoeld.

Uitspraak van --SJON BETON--*TOTSCHLÄGER* op dinsdag 6 november 2007 om 23:46:
nope, dit zijn "staven"

gaint maroons zien er HEEl anders uit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8-bit Kid™ op dinsdag 6 november 2007 om 21:23:
staan btw ook echt aardig wat filmpjes van die Jorge blokken op youtube

inderdaad ja, ik heb die product DVD van jorge gekregen maar keek laatst op youtube en zag dat vrijwel alle producten daarop staan :P

Uitspraak van :bier:A.F.C.A.:bier: Psychobilly Rebel op dinsdag 6 november 2007 om 22:54:
Voor de 100Shots blokkenga ik liever naar Alpeco of via een andere handelaar

en zelfs dat zegt niets... want ik had vorig jaar een behoorlijk drukke bonbridge night ;P 35 seconden wastie weg... zal vanavond wel een filmpje posten :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wesley1983 op dinsdag 6 november 2007 om 22:38:
Iemand ooit de sier,- en knalpijlen van zink gehad eigenlijk? Heb ze dit jaar ook maar nog nooit gehad.

dan heb je top stukjes vuurwerk in je bezit :yes:!!

zink altijd van hoge kwaliteit :yes:

filmpje van alle zink pijlen --> http://www.youtube.com/watch?v=1RzWSmC7_TQ
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iteq op woensdag 7 november 2007 om 06:47:
filmpje van alle zink pijlen --> http://www.youtube.com/watch?v=1RzWSmC7_TQ

dat filmpje was vorige week hier nog gepost :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iteq op woensdag 7 november 2007 om 06:45:
ik heb die product DVD van jorge gekregen

Staat de JW 1010 op die dvd?

Waarschuw beheerder
iemad bekent met de nitrate thunders/titanium thunders ?
heb ze al voorbij zien komen in dit topic, maar kan het ff niet meer vinden :nosmile:

ik bedoel de rode, niet de zwarte schijnt verschil in te zitten

(ze zitten in doosjes van 10 verpakt)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8-bit Kid™ op woensdag 7 november 2007 om 08:36:
dat filmpje was vorige week hier nog gepost

true, maar omdat er nu iemand informatie over vraagt post ik um nog ffies :)!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 november 2007 om 11:01:
Staat de JW 1010 op die dvd?

zal kijken als ik thuis ben :)

Waarschuw beheerder
iemand enig idee wat de JW339 zou kosten?

bekijk em maar eens op youtube...zooooo mooi...:kwijl:
Waarschuw beheerder
edit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iteq op woensdag 7 november 2007 om 06:47:
dan heb je top stukjes vuurwerk in je bezit !!

zink altijd van hoge kwaliteit

Gelukkig, was al een aantal jaar op zoek naar mooie pijlen en aangezien de ariane 250 niet meer te krijgen is..

Uitspraak van --SJON BETON--*TOTSCHLÄGER* op dinsdag 6 november 2007 om 23:46:
Uitspraak van wesley1983 op dinsdag 6 november 2007 om 22:38:
Zijn dit toevallig giant maroons?

nope, dit zijn "staven"

Dan zal is er ns een gaan testen, ben alleen bang dat ze de italiaanse bom of titaan salute niet gaan overtreffen! Dat idee had ik van de giant maroon wel dus..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wesley1983 op woensdag 7 november 2007 om 17:22:
en aangezien de ariane 250 niet meer te krijgen is..

erg vervelend inderdaad :(... wat een heerlijke pijlen waren dat :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iteq op woensdag 7 november 2007 om 17:43:
erg vervelend inderdaad ... wat een heerlijke pijlen waren dat

idd zonde dat die pijlen nergens meer te krijgen zijn!
Uitspraak van wesley1983 op woensdag 7 november 2007 om 17:22:
giant maroon

zijn erg goed! en zien er imposant uit. een leuk stukje vuurwerk om mee op te scheppen bij je vrienden:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iteq op woensdag 7 november 2007 om 06:45:
en zelfs dat zegt niets... want ik had vorig jaar een behoorlijk drukke bonbridge night 35 seconden wastie weg... zal vanavond wel een filmpje posten

Heb je gelijk in maar de Bonbridge Night is een Fanshaped blok, Waar van je de Mixed effects nog wel kunt zien, en niet dat je I-Shaped op elkaar krijg in 35 seconden. Zoals bij de Jorge blokken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet iemand eigenlijk of de green tail to thunder 150 shot nog te krijgen zou zijn? Niet voor handelsdoeleinden maar vroeg t me af.. kreeg een saluteblok aangeboden en hoop eigenlijk dat t die is!
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/2804982.jpg[/img]

had me neefje zelf gemaakt maar is er vorig jaar mee gepakt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wesley1983 op woensdag 7 november 2007 om 17:57:
Weet iemand eigenlijk of de green tail to thunder 150 shot nog te krijgen zou zijn? Niet voor handelsdoeleinden maar vroeg t me af.. kreeg een saluteblok aangeboden en hoop eigenlijk dat t die is!

Bij alpeco niet meer. Hooguit in het handelscircuit maar word erg moeilijk denk ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:A.F.C.A.:bier: Psychobilly Rebel op woensdag 7 november 2007 om 17:50:
Heb je gelijk in maar de Bonbridge Night is een Fanshaped blok, Waar van je de Mixed effects nog wel kunt zien, en niet dat je I-Shaped op elkaar krijg in 35 seconden. Zoals bij de Jorge blokkenlaatste aanpassing 7 november 2007 17:51

is die Night nou dat 300 shots blok dat bij alpeco staat? Ik zat er namelijk aan te denken om hem dit jaar aan te schaffen met mijn buren. puur omdat hij er wel vet uitziet:P

Uitspraak van Enzyme-K7-HC-GRUNN op woensdag 7 november 2007 om 18:09:
had me neefje zelf gemaakt maar is er vorig jaar mee gepaktlaatste aanpassing 7 november 2007 18:09

gelukkig maar!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op woensdag 7 november 2007 om 18:23:
is die Night nou dat 300 shots blok dat bij alpeco staat? Ik zat er namelijk aan te denken om hem dit jaar aan te schaffen met mijn buren. puur omdat hij er wel vet uitziet

ja dat is hem ... 295 Euro ! Blok ziet er 'leuk' uit ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarcelB. op woensdag 7 november 2007 om 18:28:
ja dat is hem ... 295 Euro ! Blok ziet er 'leuk' uit

die bedoel ik idd. maar de uitwerking wat ik op youtube zie vind ik dik tegen vallen? klopt dit met het filmpje? Iemand ervaring???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op woensdag 7 november 2007 om 18:34:
die bedoel ik idd. maar de uitwerking wat ik op youtube zie vind ik dik tegen vallen? klopt dit met het filmpje? Iemand ervaring???

Staat idd een filmpje op youtube en vind m zelf ook niet echt super voor die prijs.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 8-bit Kid™ op dinsdag 6 november 2007 om 21:23:

tering die is wel heel vet zeg :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.nu.nl/news/1305476/14/Politie_vindt_duizenden_kilo%27s_vuurwerk.html

weet iemand wat visgranaten zijn?
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is een soort mat van vlinders.

Zoiets dus: [img width=519 height=389 cacheid=000ea9510029b1be28f7652b1a02119ce3]http://img510.imageshack.us/img510/1222/dsc00627aw6.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op woensdag 7 november 2007 om 19:51:
weet iemand wat visgranaten zijn?

Ja ze bedoelen vissengraten. (mat van vlinderbommen)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 7 november 2007 om 19:16:
Uitspraak van 8-bit Kid™ vs Quarta330 op dinsdag 6 november 2007 om 21:23:

tering die is wel heel vet zeg

Heeft iemand een filmpje van de Jorge JW 1010.. duurt 2,5 minuut maar kan m niet vinden op youtube
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wesley1983 op woensdag 7 november 2007 om 20:12:
Heeft iemand een filmpje van de Jorge JW 1010..

neem hier vanuit aan dat je dit blok zelf hebt....????
toch veel leuker om je te laten verrassen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wesley1983 op woensdag 7 november 2007 om 17:57:

Uitspraak van :bier:A.F.C.A.:bier: Psychobilly Rebel op woensdag 7 november 2007 om 18:22:
Bij alpeco niet meer. Hooguit in het handelscircuit maar word erg moeilijk denk ik

ik weet bijna zeker dat ie er nog wel is... (teminste de laatste keer dat ik er was is ook alweer 2 maandjes terug :) )

hij bestaat echter niet meer als 150 shots green tail to thunder maar hij wordt nu naar ik weet aangeduidt als "thunder bay" 150 shots speeding up thunder :)

Uitspraak van :bier:A.F.C.A.:bier: Psychobilly Rebel op woensdag 7 november 2007 om 17:50:
Waar van je de Mixed effects nog wel kunt zien,

ik zal je het tegendeel bewijzen;p:

Uitspraak van rubenV op woensdag 7 november 2007 om 18:23:
is die Night nou dat 300 shots blok dat bij alpeco staat? Ik zat er namelijk aan te denken om hem dit jaar aan te schaffen met mijn buren. puur omdat hij er wel vet uitziet

Uitspraak van rubenV op woensdag 7 november 2007 om 18:34:
Iemand ervaring???

jup hier voor jullie beiden een filmpje... ik weet niet of er nu een nieuwe reeks uit productie is gekomen, maar ik heb van ten minste 10 andere mensen (buiten mijzelf) gehoord dat de Bonbridge Night (300 shots van 295 euri) vorig jaar als volgt ging (productie of vervoer fout, want hij hoort dik 3 minuten te duren volgens Alpeco):

http://download.yousendit.com/4320DA99280830AC

openen met quicktime (mp4 filmpje van gsm)

mijn broertje dacht dat dit blok na de eerste serie fluiters afgelopen was vandaar dat ie er verder niet op staat (dat is ook niet echt relevant want daarna komen nog 2 serie fluiters en daarna crackling finale die wel gewoon in het normale tempo gingen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iteq op woensdag 7 november 2007 om 20:20:
hij bestaat echter niet meer als 150 shots green tail to thunder maar hij wordt nu naar ik weet aangeduidt als "thunder bay" 150 shots speeding up thunder

die staat ook op youtube :)
Waarschuw beheerder
http://download.yousendit.com/4320DA99280830AC

hmmzz als ik hem binnen haal geeft i een fout melding
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op woensdag 7 november 2007 om 20:28:
hmmzz als ik hem binnen haal geeft i een fout melding

same here :[
Waarschuw beheerder
als je hem binnenhaalt of probeert af te spelen ?

als ik hem vanaf yousendit binnen haal en afspeel doet ie het namelijk gewoon :)!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Filmpje doet het gewoon hiero ! MACHTIG BLOK :D haha !

Waarschuw beheerder
soow machitg blok idd :respect:
Waarschuw beheerder
ik weet bijna zeker dat ie er nog wel is... (teminste de laatste keer dat ik er was is ook alweer 2 maandjes terug )

hij bestaat echter niet meer als 150 shots green tail to thunder maar hij wordt nu naar ik weet aangeduidt als "thunder bay" 150 shots speeding up thunder

Ik had laatst vernomen dat ze geen blokken meer mochtten verkopen met alleen een Knal vandaar dat hij er volgens mij uit is gegaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 november 2007 om 20:47:
soow machitg blok idd :respect:

machtig blok idd, maar voor dat geld..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:A.F.C.A.:bier: Psychobilly Rebel op woensdag 7 november 2007 om 22:56:
Ik had laatst vernomen dat ze geen blokken meer mochtten verkopen met alleen een Knal vandaar dat hij er volgens mij uit is gegaan.

ok, daar heb ik nog niets over gelezen of gehoord :)

mag ik vragen waar je die info vandaan hebt ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8-bit Kid™ op woensdag 7 november 2007 om 20:19:
Uitspraak van wesley1983 op woensdag 7 november 2007 om 20:12:
Heeft iemand een filmpje van de Jorge JW 1010..

neem hier vanuit aan dat je dit blok zelf hebt....????
toch veel leuker om je te laten verrassen

Wil altijd filmpjes zien van dingen die ik heb of heb gehad, heb nog 2 onbekende blokken van 50 en 60 mm maar daar kan ik ook niks over vinden. Ook niet of FP.com
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harry Muff op woensdag 7 november 2007 om 23:00:
machtig blok idd, maar voor dat geld..

enorm spektakel zo maar je snapt natuurlijk wel dat het blok zo niet hoort te gaan, alle sier is er binnen 28 seconden doorheen en dat terwijl het blok zelf totaal 3 minuten hoort te duren.. meerdere mensen hadden hier afgelopen jaarwisseling last van, waarschijnlijk een vevoersfout onderweg vanuit china, teveel geschud waardoor er kruit is vrij gekomen die alle lontjes in 1 keer aanstak... teminste dat word als optie geopperd door iemand van alpeco :)

hoop voor de mensen dat het blok dit jaar beter gaat als je op mijn filmpje ziet, alstie namelijk gewoon 3 minuten duurt is het zijn 300 euro zeker wel waard :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:A.F.C.A.:bier: Psychobilly Rebel op woensdag 7 november 2007 om 22:56:
Uitspraak van Dj Iteq op woensdag 7 november 2007 om 20:20:
ik weet bijna zeker dat ie er nog wel is... (teminste de laatste keer dat ik er was is ook alweer 2 maandjes terug )

Erg jammer dat er geen blokken met titanium salutes meer zijn. De finale in mixed blokken met titaniumsalute maakt een blok gewoon af!

150 shots green tail to thunder, wat een geweld:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TL87 op woensdag 7 november 2007 om 23:18:
Erg jammer dat er geen blokken met titanium salutes meer zijn. De finale in mixed blokken met titaniumsalute maakt een blok gewoon af!

150 shots green tail to thunder, wat een geweld

er zijn wel degelijk nog blokken met titanium salutes op het eind (voorbeeld: NICO LUNIG EVENT), zelfs complete 3 inch titanium salute blokken... maar nee deze zijn niet in wat voor winkel dan ook te koop... (behalve misschien in zwitserland).

150 shots green tail to thunder... die goeie ouwe tijd :nocheer:
toen ik 2 jaar terug de speed up 2 thunder (thunder bay) had stond ik al zowat met tranen in mijn ogen wat ze dit superblok hadden aangedaan...

als ik Hands Across The Sea mag geloven is zelfs de thunder bay nu uit het assortiment en dat is misschien maar beter ook, veel mensen worden lekker gemaakt door filmpjes van de green tail to thunder terwijl de kwaliteit van dat blok al jaren niet meer word gehaald... zo word er dus in ieder geval niemand meer genept (Y) :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
check dit pijltje ff!

http://nl.youtube.com/watch?v=8RX9366GWjk
laatste aanpassing