Ik ga zelf het risico niet lopen, stel je voor dat er bij iemand iets fout gaat dan krijg je dezelfde problemen als Theo Lucius
Dan heb je het goed gedaan heb zelf ook jaren verkocht,maar dit jaar ook niet meer,elke keer al dat gedoe,nu gewoon maar wat meer ervoor betalen
ik heb nooit verkocht aan mensen waarvan ik dacht dat ze er domme dingen mee zouden doen, ik heb altijd een "gebruiksaanwijzing" erbij gegeven bij blokken boven 2 inch..
geen zin meer in, elke avond telefoon roodgloeiend.. 100 berichten per avond in me mailbox en op msn
Aan staal ™ Als je voor matten gaat kan je naar mijn mening het best de chainthunder nemen heb nooit een mat harder horen knallen dan die,hindoerollen zijn ook aanraders
carnavals winkel zeker?
wapenhandel frank
Is er iemand nog onlangs bij wapenhandel frank geweest???
Dat is wel het beste ja, al hebben veel mensen rond 0:00u al heel wat drank in hun nek
die prijslijst is zwaar verouderd dan die ze daar nu hebben liggen
astu, alle vuurwerk dat in nederland verkrijgbaar is of wordt
heb ze kaartje hier nog voor me liggen ook
de dingen die ik wil hebben hebben nog steeds dezelfde prijs!
is het nog wat?? ik ben er al tijden niet meer geweest. vroegah was dat DE shop om spullen onder de toonbank mee t ekrijgen. ik heb daar ooit een lawinepijl gekocht.. dat leek wel een soort van afweergeschut. Ik heb dit soort pijlen nooit meer ergens gezien weet ook niet meer precies hoe die eruit zag.Helaas had ik er toen maar 1tje.
ik ben der vorig jaar geweest, toen zaten ze nog in dat oude pand.. nu zijn ze inmiddels verhuisd naar een nieuwe lokatie.. ben benieuwd
lawine pijlen
dat hebben ze zo iso niet in BE
Voor de rest wat je beschrijft ga ik liever meteen naar alpeco.
thunder heaven
lawine pijlen
ze zullen nu vast meer verkopen
ik was er zelf namelijk begin augustus
maar bij Alpeco heb je wel de zwaardere flowerbeds en stuff like that
Lawinepijlen zijn er nog genoeg in Belgie als je maar goed zoekt.
Kwam trouwens nog een interressant stukje tegen over lawinepijlen.
http://www.vrom.nl/get.asp?file=/docs/milieu/deskundigenverklaring_signaalraketten.pdf
Is al wel een paar jaartjes oud maar kende deze nog niet.
haha grappig, ik heb ze allemaal gehad! behalve die zilvere die op een "normal" pijl lijkt.
Meer dan bij alpeco?? Gelukkig heb ik kvk
ik heb ze allemaal gehad! behalve die zilvere die op een "normal" pijl lijkt.
de chainthunders zijn zachter dit jaar hoorde ik ,iemand die dit kan bevestigen?
wat ik heb kunnen vinden is nog steeds dezelfde hoeveelheid kruit als voorgaande jaren
die verkochte ze tot vorig jaar bij alpeco
Treuno rocket
absoluut niet! vorig jaar waren de enige knalpijlen die 7klap pijlen. en die waren vet kut! ze gingen bij mij allemaal meteen af zonder op te stijgen. gelukkig had ik er 1 getest voor o&n dus wist dat het kon gebeuren. ik heb er geen 1 in de straat ontstoken en dat was maar goed ook!
die zien er toch anders uit?
Degene die helemaal Bruin is ? Ik meende dat dat ook de Mother of Thunder was. Maar daar zit blijkbaar meer gram in als in de echte Mother of Thunder.