kosten van al dit moois: 1300 euro (exclusief de grote blokken van mn achterneef)
LAAT MIJ EVEN WETEN WAT JE ER VAN VINDT
Zo britainn, een fan van Dynasty? Je hebt goeie dingen gekocht moet ik zeggen. Maar jullie hebben nog wel de Sun warrior pijlen? wij niet meer namelijk
Maar ik ga ff wat sterretjes in elkaar flansen.
Adios!
Raad wat er nou weer eens gebeurd.
Steken we een 100000K af komt de bruurvrouw naar buiten rennen en die pakt de klapper bij de bom en rent ze ermee door de straat, helemaal paranoie
Maar wat is het mooie nou van het hele gebeuren? we hebben het helemaal gefilmt. Dat ze die rol bij de bom pakt terwijl die aan staat en ermee door de straat rent naar de weg.
Ze wil de camara ook nog uit de handen slaan bij iemand! Dus het filmpie komt binnenkort op internet je lacht je kapot hahahaha
Kom maar op dat MOET ik zien!!!!!!!!!!!!!
kom. ik doe ook ff een show-off van mijn collectie 2006
Ik heb het even op me bank gezet.... We hebbben ook nog gezamelijk 2 honderdduizendklappers gekocht, alleen die staan er niet op.
Mijn babypijltjes zijn weer klaar
hmmzzzzzz hoe heb je dat gefixt? we gaan namelijk onze bucketbomb verbeteren (teveel babypijltjes in een emmer, benzine eroverheen). maar dit lijkt me beter voor de 2880 babypijltjes die we ervoor hebben gekocht
hier gaan er in een box 40.125 pijlen de lucht in
watten eronder en lampolie.
http://members.lycos.nl/stalinvuurwerk/vuurwerk.html
Raad wat er nou weer eens gebeurd.
Steken we een 100000K af komt de bruurvrouw naar buiten rennen en die pakt de klapper bij de bom en rent ze ermee door de straat, helemaal paranoie
Maar wat is het mooie nou van het hele gebeuren? we hebben het helemaal gefilmt. Dat ze die rol bij de bom pakt terwijl die aan staat en ermee door de straat rent naar de weg.
Ze wil de camara ook nog uit de handen slaan bij iemand! Dus het filmpie komt binnenkort op internet je lacht je kapot hahahaha
k heb een lange plank en daar vorig jaar al 700 gaten in zitten boren, pijltjes erin (fluit en knetter afgewisseld) en vanavond wat kanonslagkruit tussen de pijltjes, dan een spuiter aan het begin die door de visco dat langs de fonteinen gaat aangestoken wordt.
http://members.lycos.nl/stalinvuurwerk/vuurwerk.html