45 volgers · 451126x bekeken
JCWT's nog ergens verkrijgbaar?
grtz
grtz
hjg
laatste aanpassing
hjhk
laatste aanpassing
ach laat ze lezen, er gebeurd toch niks 
laatste aanpassing
Wat een overdreven gezeik allemaal, doen ze alleen maar om mensen naar die tiplijn te laten bellen.. lawinepijlen zijn krachtig en nitraat en vlinders misschien ook wel maar om een gevel te ontzetten?? Misschien met een italiaanse bom maar zelfs denk niet eens denk ik..
Daar heb je gelijk in! Het is gewoon weer een soort van brain washing.Wat ik al zeg de overheid probeerd de mensen gek te maken. En helaas is dat met heel veel dingen zo. Dus niet alleen met vuurwerk.
Ik heb een paar dagen terug ook een stukje op het nieuws gezien over een lawinepijl die door een brievenbus bij een flat was gegooit. Nou geloof me, wat ik daar zag kon absoluut niet door een lawinepijl aangericht zijn want de beton blokken lagen door de hal.
Ze hopen idd gewoon dat mensen bang worden en dan zo,n tip lijn gaan bellen als ze wat horen.
tiplijn
Zover ik weet 6 inch, maar of dit nou voor de waterbommen was of de gewone shells
?
Waterbommen mogen namelijk wel iets groter zijn dan de normale shells.
Die shows bv in Scheveningen leken vroeger veel meer op wat er in Spanje afgestoken wordt, tegenwoordig lijkt het soms wel een demo van consumentenvuurwerk
Waterbommen mogen namelijk wel iets groter zijn dan de normale shells.
Die shows bv in Scheveningen leken vroeger veel meer op wat er in Spanje afgestoken wordt, tegenwoordig lijkt het soms wel een demo van consumentenvuurwerk
ja laten we daar maar niet over beginnen. Wat ze daar nu schieten is gewoon een schande! Ik ga af en toe ook even kijken in scheveningen en elke keer weer voel ik me daarna bedonderd. heb je eerst in de file gestaan en krijg je daarna nog een kut show te zien ook.
ps naar mijn weten zijn die waterbommen gewone shells die ze het water in schieten.
Dit zijn geen vlinders, maar Indians. Knalt net zo hard als een goede nitraat, dus je ken net zo goed die halen!
![Bron: http://www.fireworks.be/IMGproduit/MC212.JPG [img width=268 height=173 cacheid=000d41e3002614fa91a80dc71a01af2eb3]http://www.fireworks.be/IMGproduit/MC212.JPG[/img]](/images/cache/000d41e3002614fa91a80dc71a01af2eb3)
Dit is toch een soort betonstrijker? of ben ik nou vaag bezig?
Klopt, zit wel een lont aan maar een klein kruitkopje daarop.
als ie zo'n waaiervorm heeft zeg maar
denk even lekker zelf na zeg...
Wat een paupervolk is dit toch http://www.youtube.com/watch?v=YDBpVamO4ek
Jammer dat die pijl niet in hun auto klapte
Wat een zieke megeaulen
is dat niet 1 uit de bormio serie?
Ja de Bornio B serie... Het filmpje is van de A serie, geen idee of er veel verschil in zit of dat enkel de kleur anders is.
Iemand enige idee hoe aan die vlinders/nitraat/mini strijkers te komen???
nee man kan je hier niet krijgen moet je naar belgie toe! Hier in Nederland mag dat niet verkocht worden dus moet je het hier ook niet vragen. succes!
laatste aanpassing
nee man kan je hier niet krijgen moet je naar belgie toe! Hier in Nederland mag dat niet verkocht worden dus moet je het hier ook niet vragen. succes!
Hmm maar in België heb je geloof ik als je daar vuurwerk wil kopen een KvK nummer nodig. Dat zit er voor mij niet in ben ik bang
nee man kan je hier niet krijgen moet je naar belgie toe! Hier in Nederland mag dat niet verkocht worden dus moet je het hier ook niet vragen. succes
doe niet zo PARA, geef gewoon n normaal antwoord....
Hmm maar in België heb je geloof ik als je daar vuurwerk wil kopen een KvK nummer nodig
niet voor t kleinere spul..
doe niet zo PARA, geef gewoon n normaal antwoord....
kost 300 euro
kan niet. bij alpeco hebben ze maar in bak die 300 kost en dat is er 1 die niet op de site staat.
zeg dan niks....
Inderdaad...
zeg dan niks....
of jij hou gewoon je muil ff

![[SF] da Burp](/images/user/63_1047222.jpg)