Partyflock

Forumonderwerp · 635516

Help ik heb tipzz nodig!!!

Als je na bed gaat met er.. zet kaarsjes bij het bed.. en neem een fles pasoa mee... (helpt) tip van janneke!!
Wat ik wel mis in de ideetjes is de Romantische Music :P

Welke music vinden jullie, plezier makend..

Ik persoonlijk wat sfeer volle rustige muziek, waar je zo heerlijk bij weg droomt :P

Wel niet inslaap vallen met alle kaarjes :)

anaal

Artiest NitraM
meenemen naar parijs en op de eifeltoren uitmaken ? :P
ga even naar bol.com........staan vast wel boeken hierover ;-)

Parijs eten bij kaarslicht
Parijs wandeling langs de seine
Parijs onder de eifeltoren je vriendin je eeuwige liefde geven
hij heeft duidelijk zijn huiswerk gedaan.....wat ik zeg bol.com dus ;-)

bij de P van Parijs ;-)
laatste aanpassing

USE your BRAINS!

goeie tip toch? :[
ik zag het dat kwam uit je hart ;-)......liefde komt uit je hart.........niet te veel denken......feeling counts lady! ;-)

michy daar heb ik geen bol.com voor nodig
ga weg met je romantisch joh,ze neemt je zoals je bent en anders maar niet,als je dat niet in je hebt heeft ze pech.
lekker met zijn tweetjuhs naar een restaurantje, waar het nie zo druk en dan gezellie daarna een bioscoopje pakken en wat je daarna doet ligt helemaal aan jou...

Be Original....

:$

1 ding is zeker
jij iig niet!!
ik kan ook wel wat origineels bedenken voor mensen met geld en een auto hoor, alleen degene die om deze tips vroeg is een student en dan denk ik low budget.

Een date is trouwens zo origineel als je em zelf maakt, ook al ga je gewoon naar de bios ofzo :P
s'middags een boswandeling of uit waaien langs het strand daarna lekker samen koken, daarna saampjes het gerecht opeten onder het genot van een goed glas wijn, kaarsjes, muziek.
s'avonds lekker knus voor de buis hangen of naar de bios of lekker ergens wat gaan drinken.
daarna samen in bad(kaarsjes,muziekj­e erbij)
daarna een massage op bed wat daarna leidt tot het bedrijven van de liefde

je hoeft niet groots uit te pakken om romantisch te zijn met de kleine simpele dingen kan het ook zeer romantisch zijn

stelling: romantiek is dingetjes voor elkaar doen die je normaal gesproken niet zo vaak doet en waar je allebei van kan genieten

mee eens / niet mee eens

tsja er zittenw el wat mensen te zeiken op de topicstarter: weet je niets romantisch?

Maar iets romantisch is al gauw cliché.

Vind de bovenstaande definitie niet echt allesomvattend, maar je hebt her en der wel wat chille ideetjes gepost. Jammer dat het net uit is met mijn vriendin :D

euhmz mijn vriendje heeft een keer iets voor me gedaan wat ik erg romantisch vond:D

Hij had allemaal theelichtjes aangestoken op de slaapkamer, en die stonden overal, en rozenblaadjes op het bed gelegt:D zo lief :D
Artiest R2B
Waarom maak ik zoiets nou nooit mee:d Ik wil ook rozenblaadjes en kaarsjes.....

Misschien toch maar zelf doen dan he:d

Trouwens... zeker liev ventje nientje(y) Houd m in ere

hahahaha okay zal er aan denken :hug:
ga een meissie zoeken man!!