Partyflock

Forumonderwerp · 635357
4088x bekeken

Waarschuw beheerder
Voor de geinteresseerden op pf. ik zat vandaag op dance4mation te neuzen, en ik kwam dit niewus tegen. ben benieuwd hoe dit zich gaat vormen. hopelijk weer gewoon de oude zillion in de jan van gent straat, maar het zou natuurlijk ook kunnen dat het een andere locatie wordt, of een eenmalig feest, of dat het concept in een andere discotheek een vaste avond gaat kijgen. Hoop in ieder geval dat een herstart van de zillion en zijn nieuwe 3d concept 2 verschillende items blijven.

D4M Exclusive: Zillion 2004!

Op de redactie van Dance4Mation kwam deze avond een vrij opmerkelijke e-mail toe van niemand minder dan Frank Verstraeten (ex-Zillion & 3D69).

Een lege e-mail met enkel een foto:

[img]http://www.djelof.com/photo/zillion.jpg [/img]

To be continued... read it first @ Dance4Mation!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zillion wordt nooit meer zoals vroegah.....
Waarschuw beheerder
Een avondje Zillio daar kon je maanden op teren.

Wat een gezelligheid, wat een sfeer en wat een lekkere muziek werd er gedraaid.

Het was onvoorspelbaar je staat te dansen en ff later krijg je een zooi confetti om je oren waar je U tegen zegt.

Op een ander moment komt er een lading schuim van bovenaf dat je uren staat te stampen in het schuim echt helemaal te waus voor woorden.

En niet te vergeten nice babes.

Kheb er een supergaafe tijd gehad.

Waarschuw beheerder
@ Nickelson31 helemaal gelijk!
Maar dat komt niet meer terug denk ik, ook niet met Zillion in de nieuwe stijl....

Maar die 3d-brillen lijkt me wel heftig!
Waarschuw beheerder
nou mensen als je iets wilt weten over de zillion en wat er nog gaat komen ... of juist niet.
moet je op de site kijken van frank zelf daar staat alles op

www.fou69.com

Waarschuw beheerder
Voor de liefhebbers die nog een keer willen feeste in de Zillion.
Dit kreeg ik in mijn mail box

Dear Fou Friends,

Zoals jullie allemaal al gehoord hebben via diverse media, zal het zeer moeilijk zijn om met het huidige bestuur van
deze stad een gewone heropening van een minimaal aantal personen te realiseren op korte termijn in de gebouwen van
Zillion. Deze avond na het definitief verval van deze milieuvergunning (00h00) geef ik een privaat feestje. Iedereen die
hier wil bijzijn, kan komen. Kom gewoon naar Antwerpen en bel 32- 495-239209 (pas vanaf 23:00) dan zal mijn
vriend je melden waar dit feestje doorgaat. We hebben in ieder geval een zeer unieke nieuwe lokatie gevonden voor
dit. De DJ's die zullen spelen zijn Levi, Elof, Alec en ikzelf.

FOU

Waarschuw beheerder
Wij zijn net terug van de zillion. het was kort maar krachtig. rond 2 uur deed de politie inval, en een uur in de kou staan was wat we toen kregen. persoonscontrole, heel langzaam en onoverzichtelijk, maar het was me een feestje wel, om nooit meer te vergeten. veel bekenden daar gezien van "vroeger" fotos komen later nog
truste mensen

Waarschuw beheerder
De Razzia gister avond :-(
http://www.dance4mation.com/news.php?news_id=475

en de videostream van het nieuws erover. doorspoelen naar 9:50 minuten

mss.streampower.be/vtm/vtm.nieuws/vtm.nieuws_13h_7.wmv
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2- Een andere tent, gebasseerd op hetzelfde idee zal toch nooit meer Zillion, al is het alleen maar omdat ze nooit een exacte copie van het origineel weg gaan zetten

Hier moet ik je geen gelijk in geven. Er staat een exacte kopie ergens in Rusland. Eigenaar is een of andere rijke sjeik ofzo. Bevestigd door de makers van de staalconstructies waar oa de spin van was die boven de dansvloer hing.

maar al met al...ik blijf een 100% Zillionair.

Waarschuw beheerder
Technoconstruct geloof ik. eenzelfde soort spin hangt ook in de kokorico
Waarschuw beheerder
Gisteravond was de 2e avond feesten in Zillion...
helaas van korte duur, het was weer een feestje als vanouds! We hebben weer ff op franks private party mogen proeven van de altijd geweldige Z-sfeer!

The legend will continue in 2004 !!!

Waarschuw beheerder
[img]http://www.koensteurs.be/ZillionPrivate/2003-10-24-gva.jpg[/img]

[img]http://www.koensteurs.be/ZillionPrivate/2003-10-26-zondagskrant-01.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Slimme actie als hij het ooit nog echt officieel open wil krijgen.....
Waarschuw beheerder
Zillion ----> Amazing Thingz :)