Partyflock

Forumonderwerp · 634931
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Zo nu en dan heb je van die producers wiens stijl zo typisch is, dat je hun platen meteen herkent, zonder dat je van tevoren wist wie het gemaakt heeft..
Welke producer(s)/act(s) vinden jullie zogezegd uniek?

Ik vind Ruffneck, Angerfist, Miro, Underworld, The Prodigy, Rob Gee en 3SA zulke gasten..
als ik 2 moet noemen zijn het toch wel noise supressor en armageddon project die 2 stylen zijn zo anders vergeleken met wie dan ook!

en nog eens super gruwlijk ook :D :respect:
Speedy J...
en Buzz Fuzz (in zn hardcore tijd..strakke herkenbare bassdrums
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Cosmic Gate, Dumonde vind ik een heel herkenbaar geluid hebben. En ze kopieren zichzelf bijna nooit, zoals bv Johan Gielen en Sven Maes wel doen. Aan hun muziek kun je altijd horen dat het een Svenson & Gielen plaat is, meestal omdat ze 4 van hun oude nummers door elkaar hebben gegooid en er een nieuwe van hebben gemaakt. Jammer want ze waren vroeger zo goed in hun Airscape tijd....
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Showtek heeft ook altijd hetzelfde geluid, maar telkens weer een tikje vervormd :p...

Verder:

- Dj Jean met zn dooie clubhouse...
- De Klubbheads hebben ook zon speciale bongo bassline in hun platen...(n)
Offensive heeft ook een (TE) herkenbare sound...

bah
Warmdusher + Brain ovulation

De Klubheads maken Dj Jean's platen :bah:
laatste aanpassing
Noise Suppressor
3SA

en Enzyme pluk je er meestal ook wel uit, alhoewel het verschil nosferatu en endymion wel weer erg klein is.
Safri Duo is er ook zo'n een...

DERB !

elk nummer da hij ook mixt, en elk nummer dat ie produceerd herken je gelijk, dit vin k t toppunt v eigen geluid eigenlijk

Yoji Biomehanika
Scot Project
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2748, 769}
Artiest {SHOWLIST artist 35299, 42175, 8280}
deze mannen hebben zeker een eigen stijl (Techno/Schranz)

Speedy J
Glenn Wilson
Surgeon
Lars Klein
Alexander K. Katz

en ga zo maar door...