wat vonden jullie van deze mooie avond!
| Betreft: | evenement: 2 Fast 4 Trance, zaterdag 11 oktober 2003 om 22:00 |
Ja, maar daar moet toch wat aan te doen zijn? Above & Beyond was altijd top, 2fast4trance trekt ook altijd volle zalen, en dan zit er getuige al deze reacties toch een behoorlijke smet op zulke feesten en dan alleen maar om hun. Dat is toch klote?
Toen ik nog bij 5th zat zijn Marlin en ik een keer gigantisch uit ons dak gegaan toen Uzi,s moeder beledigt werd,Daarna ging het een hele tijd goed,maar je hebt mij toen ook nog nooit zo kwaad gezien,Heb hun toen ook duidelijk gemaakt dat hun ons visite kaartje zijn,dus dat wij die bullshit niet tolereren
Precies, gelijk hadden jullie! Dit hoort gewoon niet, ik blijf er bij dat het een keuze is! Je hebt al betaald voor een kaartje, voor de wc's, de jas en als het goed is voor Da Pauli (als dat niet zo is, dan MOET je dat volgende keer nog even goedmaken)
en dan vind ik niet dat je ook nog eens perse voor hen geld hoeft te geven
laatste aanpassing
Ja dat weet ik wel Linda, maar als ik zo wordt behandeld....
en ik ben niet de enige zo te lezen.
Genoeg erover
Tuurlijk ben ik er zaterdag
Jij ook? moet nog wat handel kwijt aan je 
2 Crush : die 2 deden net of waren ze aan het vechten.. lekker dronke enzo... heeel irritant
en waar zijn dan de uitsmijters

Genoeg erover
Tuurlijk ben ik er zaterdag
2 Crush : die 2 deden net of waren ze aan het vechten.. lekker dronke enzo... heeel irritant
laatste aanpassing
Erg veel gelachen met bass-d en me maat echt niet normaal meer ,vooral op het eind met neophyte gelachen hehehe
toen nog een lange tijd met sietse gelult en hoop dat je mee naar brugge gaat ouwe
Voor de rest leuke tent keek me ogen een beetje uit,mooie grote tent
en laroesja leuk haar weer gezien te hebben en ff wat bijgepraat was gezellig
we stapte om 0730 uur weer in de auto om richting amsterdam te gaan ,stapte in en deed me ogen dicht.en werd wakker voor de deur v an me huis stap uit bass-d en me maat gedag gezegt en ging lopen...was zo van de aarde af..dat ik de verkeerde kant op liep en kwam na 5 minuten erachter dat ik op de dam stond..en nietvoor me huis want die was ik dus voorbij gelopen
uurtje of 0900 uur was ik thuis leuke avond gehad
toen nog een lange tijd met sietse gelult en hoop dat je mee naar brugge gaat ouwe
Voor de rest leuke tent keek me ogen een beetje uit,mooie grote tent
en laroesja leuk haar weer gezien te hebben en ff wat bijgepraat was gezellig
we stapte om 0730 uur weer in de auto om richting amsterdam te gaan ,stapte in en deed me ogen dicht.en werd wakker voor de deur v an me huis stap uit bass-d en me maat gedag gezegt en ging lopen...was zo van de aarde af..dat ik de verkeerde kant op liep en kwam na 5 minuten erachter dat ik op de dam stond..en nietvoor me huis want die was ik dus voorbij gelopen
uurtje of 0900 uur was ik thuis leuke avond gehad