En zijn we nog een beetje merkgeil of rent iedereen naar de Zeeman?
Nou als jullie een winkel weten met fatsoenlijke herenkleding tegen een redelijke prijs 
Als je bijv. al naar Coolcat kijkt van die lelijke achterlijke printjes overal op
Domme kleuren combinaties etc etc..
En als je dan een ander winkeltje binnenloopt kom je toch snel op van die SJonnie kleren uit...
Dan maar weer terug naar Men@Work ofzo
Als je bijv. al naar Coolcat kijkt van die lelijke achterlijke printjes overal op
Domme kleuren combinaties etc etc..
En als je dan een ander winkeltje binnenloopt kom je toch snel op van die SJonnie kleren uit...
Dan maar weer terug naar Men@Work ofzo
Merkgeil!!!!! En om de simpele reden dat merken vaak gewoon mooie kleding afleveren!
Best wel eigenlijk, maar geen Replay en Gsus (meer)... G star vind ik btr atm, en Diesel ook wel... DKNY, Evisu, Custo.. dat spreekt me al meer aan... en het moet bovendien ook nog eens lekker zitten anders koop ik het niet... de ene dag loop ik er dan ook best sportief bij, de andere dag in jeansstyle, dan weer wat netter... heb ook wel wat goedkopere dingen, van merkloze labels... vind exclusiviteit ook wel belangrijk... alleen erg jammer van al die wannebe's die denken hoe duurder hoe beter, of dat ineens alles van een bepaald merk hot is...
uhmmzz.. om eerlijk te zijn wel..!! Goedkope kleding kan in tegenstelling net zo leuk zijn.. Maar toch heb ik bepaalde merken wat ik net iets leuker vind... DKNY,G-STAR,REPLAY,DIESEL etc...
Maar als ik iets op moment verschrikkelijk vind is het wel G-sus... Iedereen loopt daar gewoon in, verzin een iets nieuws...
Maar als ik iets op moment verschrikkelijk vind is het wel G-sus... Iedereen loopt daar gewoon in, verzin een iets nieuws...
Appie jij ook al??
alhoewel ik sommige fred perry kleding wel mooi vind..