Partyflock

Forumonderwerp · 634381

Waarschuw beheerder
donateur
iemand ervaring mee?
en belangrijker: werkt het?
Waarschuw beheerder
donateur
ken alleen sterilon :x

Waarschuw beheerder
nope.. is dat soort verdoving dan of wat?

Waarschuw beheerder
donateur
ja, dat is zo'n spray die je erop spuit. dan word het mega koud, en is het dus soort van verdoofd :)

zeggen ze..
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er wel van gehoord ja,
De ene piercing shop gebruikt het wel,
en de andere zegt weer dat het slecht is enz.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja een vriendin van mij had dat ook gehad bij der tepelpiercing (toen ze die liet zette)
en bij haar werd het dus zo koud dat je verdoofd bent
ze voelde er ook haast niks van door de kou
alleen het kracht zette van die piercer voelde ze maar geen pijn

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Het 'verdoven' van de huid met een ijs-spray is zinloos, omdat zo'n spray alleen de bovenste huidlagen gevoelloos maakt. Elke piercing gaat dieper dan dat, en zenuwuiteinden zitten niet alleen in de huid, maar ook in bet vetweefsel daaronder. Het koelen van de huid kan bovendien de porien vernauwen, waardoor de huid "knapt" als je hem piercet.

dit vond ik net weer op een piercing info site :/
dilemma.
Waarschuw beheerder
hmmm ja idd :S

heb er ook geen verstand van hor
maar volgens die vriendin van mij voelde ze de naald(met prikke) nie door de kou :(
achja mischien zit et wel tusse je ore :S weet et ook nie
Waarschuw beheerder
donateur
bij mij hebben ze het ook gebruikt toen ze mn piercing zette ik heb echt geen pijn gehad terwijl het normaal behoorlijk pijnlijk blijkt te wezen
dus ik vond t wel fijn

Waarschuw beheerder
ik had ook helemaal nix van pijn gemerkt (zonder verdoving)
kan zekerz zonder, zo ging het eerst toch ook altijd?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb het gehad bij me tepelpiercing, maar vond het toch nog wel vrij pijnlijk. Het schijnt wel minder gevoelloos te zijn volgens de piercer, maar ja ik weet natuurlijk niet hoe het voelt zonder verdoving. Denk dat je pas echt kan zeggen of het werkt als je het een keer met en een keer zonder hebt gedaan
Waarschuw beheerder
Ik heb ook vraagje!!!
Doordat ik nogal wispelturig ben :), blijven piercings bij mij nooit zo lang zitten..
Tong is er inmiddels al weer uit en tepel ook..
Beide wel (y) geheeld..maar nu :)Ik wil er graag 1 net onder mijn lip, nu heb ik gehoord dat dit vrij slecht is voor je gebit?
Iemand ervaring mee?
En mocht ik deze ook weer zat zijn, dan blijf je denk ik wel gaatje zien lijkt me?

Iemand?

Waarschuw beheerder
kep geen onder me lip wel 1 op bovenlip, maar volgens mij is dat ongeveer hetzelfde hoe dat in je mond zit dan..maar in ieder geval heb ik er nu minder last van als bij me vorige piercing want het is een soort kunstof zeg maar wat er aan de binnenkant nu zit..
dat is is veel minder schadelijk voor je tanden,voel je bijna nie, en doet veel minder pijn..
je hebt dan wel de kans dat je het ´n keer per ongeluk doorbijt (goed voorbeeld :xtc:) maar beter dat je piercing ff kapot is dan dat je je tanden verneukt, ja toch?

en of het gaatje nog zichtbaar is als je hem uit doet, ik zou het niet weten :/ zat ik ook al over na te denken (ben ook nogal wispelturig)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
verdoving is toch ni nodig... enigste wat je voelt is een prikje en er komt wat bloed... no big deal :P :D :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
mazzel! ik heb een lage pijngrens, en ik pijn = niet fijn. dus ik informeer even naar de opties om die uit te schakelen ;-)
Waarschuw beheerder
Ik snap dat je er tegen op ziet maar het valt echt zo reuze mee, voor je auw kan zeggen ben je al klaar.
Wie mooi wil zijn,..
Waarschuw beheerder
Niemand met een antwoord?!
Waarschuw beheerder
Ik heb het ook gehad bij mn tepelpiercing....
Voelde helemaal niks....
Tot ik een stuk gelopen had en ik het warm kreeg, kou verdween en ik ging dood van de pijn :(

Waarschuw beheerder
owww..... hahaha!!

ze hebben het ook gebruikt bij mijn tepelpiercings...

maar ik dacht dat ze dat erop spoten, omdat dan de tepel hard zou worden, en dat ze dan die puntjes er beter op konden zetten

nahaaaa

[img cacheid=00008c0a0000fc3ed711a2d31a00275c5f]http://www.nbproducties.nl/smilies/imstupid.gif[/img]

maar het is toch wel een beetje logisch :S

Waarschuw beheerder
donateur
jij had dus niet het idee dat je verdoofd was?

Waarschuw beheerder
nee niet echt... het deed gewoon pijn...

maar wel lekker!!

Waarschuw beheerder
ik heb een tongpiercing zonder die zooi en voelde er al niks van
Waarschuw beheerder
Cherzana :
ik heb ook een labret (onder de lip) en bij mij raakt ie me tanden niet, aangezien ik 'm niet precies onder me lip heb zitten, maar lager (wil namelijk nog een ringetje door me lip heen, vandaar die ruimte)
kep meerdere piercings, en die deed 't minste pijn, 1 klein gemeen prikje, en tis gebeurd ...

en of je het blijft zien, meisje die ik ken heeft 'm eruit gehaald, en bij haar kan je 'm alleen zien als ze de huid uitrekt ...
succes er mee ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een tongpiercing zonder die zooi en voelde er al niks van

duh.. bij een tongpiercing heeft het ook bijzonder weinig nut omdat dat totaal geen pijnlijke piercing is.

Waarschuw beheerder
beste zonder verdoving:D

Waarschuw beheerder
donateur
over welke piercing heb jij het nu?
allemaal?

Waarschuw beheerder
donateur
hmm bij mij werd er coldspray gebruikt (navelpiercing) en werkt wel ja, k voelde er niks van toen ie gezet werd
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien heeft iemand het al gezegd, maar vraag het gewoon ff bij de GGD :)

Waarschuw beheerder
donateur
daar was ik nog niet op gekomen.
tnx! :flower:

Waarschuw beheerder
verdoving is alleen maar irri

Waarschuw beheerder
donateur
kan ook heel fijn en prettig zijn hoor.
of je moet op pijn kicken..

Waarschuw beheerder
cinniej(l)hardcore: ik heb een tongpiercing zonder die zooi en voelde er al niks van..

NEE DUH doos...kan ook niet in je mond :S:S

ik heb t ook gehad met mn wenkbrauwpiercing...t hielp wel een beetje k heb er geen pijn bij gehad ook niet toen het warm werd weer.....en t bloed er ook minder door omdat je bloed ook iets kouder word...
Waarschuw beheerder
wat een onzin.

je gaat toch geen piercing zetten en je dan eerst ff laten verdoven.

neem dan een plak piercing.

MIETJES! ;d
Waarschuw beheerder
K heb ook een piercing(navel), maar die is gezet zonder dat coldspray en k heb echt helemaal nix gevoeld...Terwijl k ook een extreem lage pijngrens heb...
Maar ik voelde me alleen dizzy in mn hoofd:S
Waar wil je een piercing dan?
Denk ook dat het van de plek afhangt..

:kusje:

Waarschuw beheerder
als je het verdoofd duurt dat ff voordat het uitgewerkt is en dat prikje heel ff als je die krijgt heof je ook niet band voor te zijn dat is heel ff:P
Waarschuw beheerder
donateur
Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden.

Piercings zetten dus ook zonder verdoving.
Officieel mag een beetje piercer ook helemaal geen verdoving geven.

Waarschuw beheerder
donateur
Volgensmij is doe cold/ijsspray alleen om de aandacht af te lijden. Je denkt neem ik aan op het moment alleen maar "ohw wat koud" en hoppa daar was uw piercing...

Kan het ook fout hebben..
Waarschuw beheerder
Alles over verdovingen bij piercings vind je op www.bodyartsalon.nl
Waarschuw beheerder
donateur
Bij tepelpiercing is de coldspray bedoeld om je tepel "stijf" te krijgen

Waarschuw beheerder
jeeeej had ik toch gelijk!!!

want ik zag mijn tepels wel degelijk groeien toen dat spul erop ging.. en dan wrijven ze er nog even over heen...

*TOINK*

ghehe

dusss... I am not stupid

Waarschuw beheerder
Stijve tepels :kwijl:

maar ff ontopic..

Die spray is voor mietjes! Pijn is fijn :[

Waarschuw beheerder
dat vind ik nou ook!!!
Waarschuw beheerder
jah kep neuspiercing gehad en nu navel en lip en navel valt mee maar lip doet best pijn.en ik wil opzich samen met vriendin wenkbrauw piercing laten zetten mja lijkt me pijnlijk.. vind pijn dus niet zo fijn dan ben ik maar een mietje maar als ik hoor dat het met verdoving kan doe ik het..

het gaat mij om die piercing niet om de pijn :S

Waarschuw beheerder
donateur
het gaat mij om die piercing niet om de pijn

psies, ik vind dat ook zo'n onzin..
alsof je een piercing neemt omdat je wil laten zien dat je tegen pijn kan ofzo :/
Waarschuw beheerder
Ik heb bij mn tepelpiercing gewoon een ijsblokje erop gehouden, zelf had ik het idee dattie nog gevoeliger was en het meer "pijn" deed, pijn tussen haakjes omdat ik het echt mee vond vallen het doordrukken is ff rot maar voor de rest viel het allemaal reuze mee.

Hoe het met die spray zit weet ik niet maar denk dat het een beetje op hetzelfde neer komt.

Waarschuw beheerder
donateur
je hebt je piercing zelf gezet? %-)
Waarschuw beheerder
nee :D heb hem wel laten zetten maar een kennis van mn ouders heeft een eigen winkel en alle spullen ook thuis dus ze heeft het gewoon thuis gedaan.

Ijsblokkie erop ff inademen en prikken en klaar :)

Waarschuw beheerder
donateur
wie mooi wil zijn moet pijn lijden!!!
zonde om de pijn van een piercing laten zetten te verdoven.want het is zo'n kick

Waarschuw beheerder
zoveel pijn doet hetook weer niet dat prikje is zo over:D!

Waarschuw beheerder
piercing zetten voelt gewoon lekker :jaja:
Waarschuw beheerder
Op het moment dattie geprikt werd vond ik het niet lekker hoor :D
Waarschuw beheerder
We gebruiken wel Coldspray bij het kickboksen als
je schenen te beurs worden, dan kun je ze gevoelloos maken en gewoon doorgaan. :D
Waarschuw beheerder
Coldspray werkt goed, voor diegenen die verstand er van hebben en weten wanneer en waar het geschikt is om te gebruiken
Waarschuw beheerder
dus met andere woorden... het werkt niet bij het zetten van een piercing ? want daar ging het om..
Waarschuw beheerder
heb het zelf nooit gehad coldspray.
maar mensen die ik ken wel en het werkte wel gewoon :)

Waarschuw beheerder
heb ik nooit gehad bij me piercing
maar heb wel horen zeggen dat het wel helpt;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb kouspray gekregen toen ik mijn tong piercing liet zetten en ik heb dus niks gevoeld.

Waarschuw beheerder
Bij mij hebben ze ook coldspray gebruikt bij me piercing maar was weinig van te merken moet ik zeggen maja, kon t altijd proberen he!!

Waarschuw beheerder
Ik heb het gehad bij m'n tepelpiercing maar kan me nie voorstellen dat het anders nog meer pijn zou doen :P
Waarschuw beheerder
Ik heb nooit gezegd dat het niet werkt!!! maar gebruik het met beleid
Waarschuw beheerder
beetje wit erop help ook

(nee hoor nie luisteren naar dit domme negerinnetje....) wit is heeel slecht voor je ..ook met piercings...