8102x bekeken
Hmmmm.....Chersonissos........geweldig!!!!!
Ben ik in 2001 3x geweest en heb tot nu toe de kans nog niet gehad terug te gaan.....ivm div. omstandigheden......hoop volgend jaar wel weer aanwezig te zijn daar....veel mensen leren kennen toen, veel vrienden aan overgehouden zelfs...enne Star Beach, Amnesia en Cameo......top!!!!!
Ben ik in 2001 3x geweest en heb tot nu toe de kans nog niet gehad terug te gaan.....ivm div. omstandigheden......hoop volgend jaar wel weer aanwezig te zijn daar....veel mensen leren kennen toen, veel vrienden aan overgehouden zelfs...enne Star Beach, Amnesia en Cameo......top!!!!!
M'n vriendinnen & ik zijn 't met elkaar eens dat het waarschijnlijk Kreta wordt! alleen zin ik met een probleem!!
Ik moet dan leren sparen, maar eigenlijk wil ik ok heel graag naar feestjes toe en samen gaat echt niet!!
Ik moet dan leren sparen, maar eigenlijk wil ik ok heel graag naar feestjes toe en samen gaat echt niet!!
inderdaad het uitgaan komt overeen met hier,
(ligt er natuurlijk wel aan naar welke tent dat je gaat)
het eten is goedkoper +/- de helft, net als de taxi.
(ligt er natuurlijk wel aan naar welke tent dat je gaat)
het eten is goedkoper +/- de helft, net als de taxi.
ik ga zeker in mei!!

ik ben afgelopen zomer geweest naar kreta...was wel toppie..leuke mensen en elke dag feest persoonlijk vond ik niks aan de homes club. maar star beach was echt wel oke.
de nrg was veels te klein, werd wel lekker gedraaid maar groot is anders. de aria en de amnesia club waren ook zeker de moeite waard
de nrg was veels te klein, werd wel lekker gedraaid maar groot is anders. de aria en de amnesia club waren ook zeker de moeite waard